Mikä on oudoin Youtube-paheesi?
Kommentit (59)
SKE. Seuraan mielenkiinnolla että mitä tapahtuu seuraavaksi.
Katson onnettomuusvideoita. Lähinnä auto-onnettomuuksista, mutta myös työpaikkkaonnettomuuksia joskus (ovat monestti raaempia, joten niitä vaikeampi katsoa). Myös finnien, mustapäiden ja kaikenmaailman paiseiden purietelun katsominen on illalla rentouttavaa.
Flash mob videoita ja tanssiesityksiä häissä :D
Kuuntelen YouTubesta kauhutarinoita ja wicca videoita.
Sori, en keksi tämän oudompaa.
No, nämä nyt mitään outoja ole mutta vastaanpa kuitenkin eli seuraan Messi-puuman yhteiseloa venäläispariskunnan kanssa kerrostalossa ja japanilaisten saukkojen tempauksia (Bingo, Kotaro/Hana, Sakura).
Kaikenlaiset kpop musiikkivideot ja kaikki kpoppiin liittyvä... olen siis jo ihan aikuinen ihminen enkä teini, siksi ehkä outoa.
Katson niitä amerikkalaisia lifetime elokuvia, joissa aina joku mies stalkkaa jotakin naista yms. Viimeksi katoin Stalked by my doctor- nimisen "huippuluokan" elokuvan, joka oli niin huono, että se oli jopa hyvä.
Katson yhden miehen pitämää kanavaa, jonka aiheena on hänen kymmenet lemmikkihämähäkkinsä.
En pidä hämähäkeistä.
Dog humps girl ja Tony Halmeen nyrkkeilyvideot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen tubessa vanhoja mustavalkorainoja keisari Nikolain perheestä ennen vallankumousta Venäjällä, ja mietin mahtoiko keisarinna Aleksandra aavistaa perheen joukkomurhan koska näytti aina niin surulliselta. Ja entä Anastasian pelastuminen joka on virallisesti kielletty mutta epävirallisesti totta? Katselen Anastasiaa joka on aika villi ipana, ja oli melko outo tapaus myöhemmin elämässäänkin.
Jos en saa nukutuksi ja tuntuu yksinäiseltä kuuntelen Ismo Leikola ja kumppaneita.
OT, mutta Anastasian jäänteet on löydetty, eikä ketään hänenä esiintynyttä ole voitu todistaa häneksi. Tai itse asiassa on kai mahdollista, että Anastasian jäänteet olivat sittenkin samassa haudassa muun perheen kanssa ja Aleksein kanssa haudattu olikin Maria.
Se on mahdollista. Olen vain lukenut teoksen hänestä, kirjailija selvitti hänen kohtaloaan 10 vuotta. Hänen perhelääkärinsä tytär Tatjana tunnisti hänet, tämän valeruhtinattaren oikeaksi Anastasiaksi, samoin tämän tyttären veli. He olivat hänen ystäviään kuolemaan asti. Tatjana kertoi A:n tienneen sellaisia asioita mitä kukaan huijari ei olisi voinut tietää. A:n täti Olga, Tanskan kuningashuoneen jäsen tunnisti hänet ja kävi hänen luonaan useasti, sitten yhtäkkiä kielsi kaiken. Poliittisista syistä ilmeisesti.
A asui pitkään Yhdysvalloissa venäläissyntyisen ruhtinatar Ksenian perheessä ennenkuin meni naimisiin tavismiehen kanssa. Hän oli elämäntavoiltaan melko boheemi. Traumaattinen kokemus bolsevikkien uhrina vaikeutti hänen koko loppuelämäänsä.
Kirja oli yksi kiehtovimpia mitä olen lukenut. Peter Kurth: Anastasia. Anna Andersonin arvoitus. Ja tämä on todellakin vain yksi tarina ja näkökulma.Anna Andersonin kuoleman jälkeen todettiin dna-tutkimuksissa, että ei voinut olla tsaari-perheelle sukua.
Maailmassa on monta totuutta. Mä olen oppinut sen seuratessani loputonta vääntöä totuudesta terveellisestä ruokavaliosta. Jokainen kertoo oman totuutensa omien intressiensä mukaan. Tässä on vähän sama juttu.
Mutta jatketaan aiheessa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnienpuristeluvideot. Mikään ei ole niin tyydyttävä näky kuin kunnollinen rusahdus.
Niin uniikkia.
Tätä tekee mijoonat ihmiset.
Olkoon kuinka vaan miljoonien ihmisten harrastus, mutta tulin sanomaan saman. Mun oudoin Youtube-paheeni on juurikin finnienpuristelut. Tai no, monesti lähtee sitten mopo käsistä, kun sivussa on niitä ehdotuksia ja kohta huomaankin olevani jossain ihmeen matovideossa ja katson sitä inhonväristykset selkäpiissä kulkien. Sitten myös saattaa ehdotuksena tulla jotain jalkahoitovideoita. Aika vasta löysin toebroen ja muutaman videon katselin ja totesin et mitä h*lvettiä mä olen taas tekemässä...
Itse katson myös videoita erilaisista kolareista sekä erilaisia "karma-videoita" joissa joku esim ensin kaupasta varastanut juoksee paetessaan päin lasia yms ja paha saa näin palkkansa. Jos on paha päivä niin tykkään katsoa videoita joissa ihmiset tekevät hyviä tekoja. Olen myös jo aika nuoresta asti ollut täysin koukussa homoelokuviin ja olen varmaan melkein koko youtuben katsonut läpi ja vielä lukemattomia muita. Ja siis vaan miehet kelpaavat. Voin sanoa, että olen aika asiantuntija näissä. Ei oikein löydy silti puolelta enää mitään katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset kpop musiikkivideot ja kaikki kpoppiin liittyvä... olen siis jo ihan aikuinen ihminen enkä teini, siksi ehkä outoa.
Samoin. Jokin siinä vain kiehtoo. Ja olen 30 vuotta vanha oleva nainen :D En ole kertonut tästä yhdellekään ystävistäni. Mieheni tietää.
Finnien puristeluvideot ja niskan / selän naksauttelu. Aah niin rentouttavaa. Aika monella tosin on tätä samaa. :D
Viimeksi katsoin videoita kun ostivat mystery boxeja pimeästä verkosta. Katson kyllä kaikkea kummaa mutta myös paljon asiaa ja dokumentteja jne.
Serial killers, female killers ja deadly women dokkarit. En suosittele näitä helposti ahdistuville ihmisille.
Anna Andersonin kuoleman jälkeen todettiin dna-tutkimuksissa, että ei voinut olla tsaari-perheelle sukua.