Mikä on oudoin Youtube-paheesi?
Kommentit (59)
Vähän aikaa sitten katsoin tunnin mittaisen videon jossa raitiovaunut menivät pitkin jotain itäeurooppalaista kaupunkia.
Videot naisista, jotka eivät osaa kävellä korkkareilla. Ja ei siis runway-malleja, vaan tavallisia ihmisiä. Nauran niille katketakseni! En tajua mikä, siinä on niin hauskaa, olen itse ihan avuton korkkarit jalassa. Naurattaa myös kaikki meikkimokat jne. naisten turhamaisuudet, vaikka olen samaa kastia.
En tiedä onko outoa mutta road rage kompilaatioota tulee katsottua paljon.
Katson videopelien "funny moments" -videoita. En edes pelaa itse, saati omista mitään pelivälineitä. Miehen koneella joskus pelasin yhden hänen ostamansa pelin läpi, ja se addiktoi niin, että istuin yötä myöten naama ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä kiusaamisvideot?
Rant.
"En ole ilkeä, olen vain rehellinen." T. Jokainen ranttaaja. Ja toisaalta myös jokainen kiusaaja.
Humalaiset venäläiset miehet. Kaatuvat ojaan, lumihankeen, ajavat traktorilla päin taloa, kulkevat housut nilkoissa... nää on niin koukuttavia
Vierailija kirjoitti:
Katselen tubessa vanhoja mustavalkorainoja keisari Nikolain perheestä ennen vallankumousta Venäjällä, ja mietin mahtoiko keisarinna Aleksandra aavistaa perheen joukkomurhan koska näytti aina niin surulliselta. Ja entä Anastasian pelastuminen joka on virallisesti kielletty mutta epävirallisesti totta? Katselen Anastasiaa joka on aika villi ipana, ja oli melko outo tapaus myöhemmin elämässäänkin.
Jos en saa nukutuksi ja tuntuu yksinäiseltä kuuntelen Ismo Leikola ja kumppaneita.
OT, mutta Anastasian jäänteet on löydetty, eikä ketään hänenä esiintynyttä ole voitu todistaa häneksi. Tai itse asiassa on kai mahdollista, että Anastasian jäänteet olivat sittenkin samassa haudassa muun perheen kanssa ja Aleksein kanssa haudattu olikin Maria.
Vierailija kirjoitti:
Humalaiset venäläiset miehet. Kaatuvat ojaan, lumihankeen, ajavat traktorilla päin taloa, kulkevat housut nilkoissa... nää on niin koukuttavia
Miten näitä löytää?
Katson säännöllisesti Roni Backia ja muita jotka tekevät videoita lapsille ja esiteini-ikäisille. En edes tykkää tuollaisista videoista, olen vain jotenkin jäänyt koukkuun.
Creepypasta videot. Ne missä on pelkkä kuva taustalla ja joku lukee tarinaa.
Katson "Alexander Stubb kertoo paskaduuneista" vähintään kerran viikossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen tubessa vanhoja mustavalkorainoja keisari Nikolain perheestä ennen vallankumousta Venäjällä, ja mietin mahtoiko keisarinna Aleksandra aavistaa perheen joukkomurhan koska näytti aina niin surulliselta. Ja entä Anastasian pelastuminen joka on virallisesti kielletty mutta epävirallisesti totta? Katselen Anastasiaa joka on aika villi ipana, ja oli melko outo tapaus myöhemmin elämässäänkin.
Jos en saa nukutuksi ja tuntuu yksinäiseltä kuuntelen Ismo Leikola ja kumppaneita.
OT, mutta Anastasian jäänteet on löydetty, eikä ketään hänenä esiintynyttä ole voitu todistaa häneksi. Tai itse asiassa on kai mahdollista, että Anastasian jäänteet olivat sittenkin samassa haudassa muun perheen kanssa ja Aleksein kanssa haudattu olikin Maria.
Se on mahdollista. Olen vain lukenut teoksen hänestä, kirjailija selvitti hänen kohtaloaan 10 vuotta. Hänen perhelääkärinsä tytär Tatjana tunnisti hänet, tämän valeruhtinattaren oikeaksi Anastasiaksi, samoin tämän tyttären veli. He olivat hänen ystäviään kuolemaan asti. Tatjana kertoi A:n tienneen sellaisia asioita mitä kukaan huijari ei olisi voinut tietää. A:n täti Olga, Tanskan kuningashuoneen jäsen tunnisti hänet ja kävi hänen luonaan useasti, sitten yhtäkkiä kielsi kaiken. Poliittisista syistä ilmeisesti.
A asui pitkään Yhdysvalloissa venäläissyntyisen ruhtinatar Ksenian perheessä ennenkuin meni naimisiin tavismiehen kanssa. Hän oli elämäntavoiltaan melko boheemi. Traumaattinen kokemus bolsevikkien uhrina vaikeutti hänen koko loppuelämäänsä.
Kirja oli yksi kiehtovimpia mitä olen lukenut. Peter Kurth: Anastasia. Anna Andersonin arvoitus. Ja tämä on todellakin vain yksi tarina ja näkökulma.
Tykkään katsoa 80-luvun Bollywood lauluesityksiä.
Joskus katsoin monta tuntia videoita venäläisestä liikenteestä, lähinnä kolaroinnista. Tämä oli outoa minulta, sillä ahdistun suuresti kolariuutisista, varsinkin jos uutiseen on liitetty kuvia kolaripaikalta (tyyliin joku auto tuusan nuuskana).
Toinen on asmr videot, ja sellaiset videot missä pilkotaan veitsellä palasaippuaa. Ai että.
Katson Reaction- kanavia, eli videoita, joissa ihmiset reagoivat ja kertovat mielipiteensä kuullessaan ensimmäistä kertaa jonkun kappaleen tai nähdessään sen musiikki- tai livevideon. Hauskoja ovat varsinkin ne, joissa joku jenkkiläinen musta gangstaräppiä kuunteleva kuuntelee jotain black metallia.
Public freakouts-videot, etenkin missä vanhat naiset raivoaa. En tiedä mitä hauskaa niissä on, mutta kuitenkin.
Instant karma. Ai että. Sitten toinen missä vanhemmat tuhoavat peliaddiktoitujen lastensa konsoleita, läppäreitä, puhelimia jne. Huvittavaa kerrakseen.
”Ykä”vs mopojonnet.
Siis mitkä kiusaamisvideot?