Olin tänään 90min kasvohoidossa, kysyttävää?
Kommentit (24)
No kiinnostaa että mikä hoito. Niitähän on niin monta eri suuntausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä halusit avautua siitä täällä? Minä käyn kerran kuukaudessa 90 min kasvohoidossa, 45 min jalkahoidossa ja 60 min manikyyrissa samoin, sekä 45 min hieronnassa kerran viikossa, muttei ole tullut tätä ennen mieleen, että siitä pitäisi täällä kertoa.
Miten voi käydä kerran kuussa jalkahoidossa? Panee epäilemään koko kommenttia.
Miksi ei voisi, mitäs ihmettelemistä siinä on? Minusta on ihanaa, kun jalkahoitaja kylvettää jalat, poistaa kovettumat, jos niitä on, huoltaa kynnet ja rasvaa ja hieroo jalat. Lähden sieltä aina kevein jaloin. Samalla se on päivän piristys, kun juttelemme ja nauramme välillä vedet silmissä. Kahvia tai lasillinen viiniä on myös aina tarjolla. Kosmetologilla ja hierojalla en halua jutella, silloin haluan 100% rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä halusit avautua siitä täällä? Minä käyn kerran kuukaudessa 90 min kasvohoidossa, 45 min jalkahoidossa ja 60 min manikyyrissa samoin, sekä 45 min hieronnassa kerran viikossa, muttei ole tullut tätä ennen mieleen, että siitä pitäisi täällä kertoa.
Mutta kerroitpa sittenkin! Tai kerroit mitä kerroit, eipä tarinoitasi kukaan tarkista. Sinun pitäisi käydä vielä jollakin vihanhallintakurssilla ja terapeutilla, tosin oikea mies voisi auttaa sinua pääsemään tuosta kireydestä pois. Et ole ilmeisesti saanut kunnolla munaa vuosiin. :(
Ohhoh! Mitähän tästä kommentista voisi päätellä? Ei ainakaan kovin tyytyväisen, iloisen ja ystävällisen ihmisen kirjoittama.
Toisaalta nykyään on niin paljon kauneusleikkaukset pinnalla, sun muut epäluonnolliset keinot kohentaa ulkonäköönsä, ja varmaan kosmetologina kokeilis kaikkea koko ajan ja en haluis mukaan sellaseen. :D
mut sit ei vois olla luomukaan, koska väkisinkään ei sit erottuis joukosta, jos ympäristö on täynnä blurrattuja naamoja sun muita.
ja sit menis varmaan tavallaan hermo siihen rauhalliseen silittelyyn. Vaikka toisaalta varmaan sopis :D