Olin tänään 90min kasvohoidossa, kysyttävää?
Kommentit (24)
1. Miltä se tuntui?
2. Monesko kerta kasvohoidossa se oli?
3. Paljonko maksoi?
4. Mitä kaikkea siinä tehtiin?
5. Miltä ihosi näytti ennen ja jälkeen?
Nope, päinvastoin, sain kehuja hyvästä ihostani. Ei siinä istuta vaan maataan, erittäin mukava ja ergonomisesti säädetty makuupaikka, hämärä huone jossa vain minä ja kosmetologi, katossa tähtitaivas, rauhallinen hiljainen musiikki taustalla, lämmin froteepeite yllä paitsi dekoltee ja hartiat paljaana kasvojen lisäksi.
Äärimmäisen nautinnollista ja rentouttavaa ja kasvot hehkuu ja iho kuin ruusunnuppu:)
Ap
Miksi? Kerran olen käynyt, ei kestänyt edes tuntia ja oli tappavan tylsää. Plus hyödytöntä.
Voi miten kuulostaa ihanalta, mikä hoito sulle tehtiin?
Vierailija kirjoitti:
1. Miltä se tuntui?
Fantastiselta
2. Monesko kerta kasvohoidossa se oli?
Ihka ensimmäinen, mutta ei jää viimeiseksi
3. Paljonko maksoi?
105€
4. Mitä kaikkea siinä tehtiin?
Vaikka ja mitä. Kasvojen puhdistus, nautinnollinen ja rauhallinen kuorinta hyödyntäen lämpöhöyryä, tehokosteuttavien aineiden hieronta ja imeytys sähköisesti, silmänympäryshoito, kulmien muotoilu, miliumin poisto, seerumit ja vielä kosteuttavat aineet lopuksi, päänahan ja jopa korvanlehtien hieronta, dekoltee ja hartiaseutu sai myös osansa hoidoista.
Varmaan unohdan nyt mainita jotakin..5. Miltä ihosi näytti ennen ja jälkeen?
Sameammalta näytti ennen, vaikka kerta viikkoon kuorinkin kotonakin. Kirkkaampi, kuulaampi, hehkuvampi. Kosteutettu, pehmeä.
Ap
Paljonko maksoi? Kuinka usein käyt?
Minunkin on pitänyt varata aika jostakin hyvästä paikasta, mutta en tiedä mistä sellainen oikeasti hyvä paikka löytyisi. Olen ollut muutaman kerran kasvohoidossa, josta olen tullut ulos niin kettuuntuneena, että rentous ja hyvä olo on kaukana. Miksi ihmeessä sen kasvohoitajan on pakko kalkattaa koko ajan? Miksi hänen pitää myydä niitä jurkeleen tuotteita ja kertoa niistä kaikki liirumlaarumit? Haluaisin hoidon, missä on vain rauhallista ja rentoa, sopivan lämmintä ja hiljaista, mutta vielä ei ole löytynyt.
Ymmärrän, että minulle haluttaisiin myydä joitakin tuotteita hoidon jälkeen, mutta sen aikana en halua kuulla mitään. En haluaisi myöskään vastailla yhden yhteen kysymykseen tai kuunnella kuinka kaikki muut ovat rakastaneet sitä ja tätä tuotetta.
Viimeksi esitin aikaa varatessa toiveen asiasta ja tilanteen täydellisestä rauhoittamisesta, mutta hoitaja olikin sellainen kälättäjä, että se oli viimeinen kerta siellä ja en suosittele.
Jos sinulla on siis ap täältä pääkaupunkiseudulta hyvä paikka, niin suosittele! :)
N44
Kävitkö nakkikiskajonossa "naamahoidossa"?
Miksi sinä halusit avautua siitä täällä? Minä käyn kerran kuukaudessa 90 min kasvohoidossa, 45 min jalkahoidossa ja 60 min manikyyrissa samoin, sekä 45 min hieronnassa kerran viikossa, muttei ole tullut tätä ennen mieleen, että siitä pitäisi täällä kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä halusit avautua siitä täällä? Minä käyn kerran kuukaudessa 90 min kasvohoidossa, 45 min jalkahoidossa ja 60 min manikyyrissa samoin, sekä 45 min hieronnassa kerran viikossa, muttei ole tullut tätä ennen mieleen, että siitä pitäisi täällä kertoa.
Tää on paras! Ei pitäisi kertoa! ;)
Vierailija kirjoitti:
Wt akka varmaa kuvittelee että tuollainen olis jotain luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi käydä kerran kuussa jalkahoidossa? Panee epäilemään koko kommenttia.
Millainen ihotyyppisi on, ja onko se herkkä?
Ärsyttikö hoito ihoasi jotenkin tai aiheuttiko punoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerroitpa sittenkin! Tai kerroit mitä kerroit, eipä tarinoitasi kukaan tarkista. Sinun pitäisi käydä vielä jollakin vihanhallintakurssilla ja terapeutilla, tosin oikea mies voisi auttaa sinua pääsemään tuosta kireydestä pois. Et ole ilmeisesti saanut kunnolla munaa vuosiin. :(
Minä tahtoisin käydä myös pidemmässä hoidossa.
MUTTA... minua rupeaa aina armottomasti pissattamaan kynsihoidossa, kosmetologilla tai kampaajalla jos käsittely kestää pitkään. Vaikka kuinka olisin juomatta koko päivän tai tiristäisin rakoon tyhjäksi ennen hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tahtoisin käydä myös pidemmässä hoidossa.
MUTTA... minua rupeaa aina armottomasti pissattamaan kynsihoidossa, kosmetologilla tai kampaajalla jos käsittely kestää pitkään. Vaikka kuinka olisin juomatta koko päivän tai tiristäisin rakoon tyhjäksi ennen hoitoa.
Niin totta...
Mä oon lähihoitaja ja mietin että pärjäisinkö paremmin kosmetologina, ja vastaisko se paremmin mun ns. sisäistä kutsumusta.. :D Siinä voi vaikuttaa omiin tuloihin oleellisesti enemmän itse :D
Mulla ainaki enemmän vaikuttaa ulkonäköön kaikki muu, ku kosmetologilla käynti. se on vaan sellanen täydennys, jos on ylimäärästä rahaa. :D jos ulkonäön hyvänä pito kiinnostaa, nii ensisijassa tulee kaikki mitä itse tekee ja miten itse voi, ja sen jälkeen sitten kosmetologilla käynti vasta.
Onko sulla jotenkin huono iho, vai miksi? Miten jaksat niin pitkään istua jonkun näpelöitävänä?