Aion pitää kissan ristiäiset
Onko soveliasta jos kissaa kastettaessa lausutaan kummien läsnäollessa sanat Kissan ja Pojan ja Kissanpojan nimeen aamen.
Kommentit (14)
Oletko varma että kissa haluaa kuulua kirkkoon.
Parempi on sanoa: kollin, pojan ja yhdeksän hengen nimeen, miau
Vierailija kirjoitti:
On täysin soveliasta tietenkin. Tuleeko teillä siis ihan pappi hoitamaan seremonian?
Egyptin faarao, Sfinksi-kissa toimii pappina.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että kissa haluaa kuulua kirkkoon.
Jos Kanala siunaa lelukaupan niin miksei kissaakin !
Hauska! Tulisin mielelläni kissanristiäisiin.
Kissani nimeksi tulee Nöpsi Töpseli XIV, onhan hän sentään kuninkaallista aatelissukua.
Vierailija kirjoitti:
Hauska! Tulisin mielelläni kissanristiäisiin.
meidän kissan ristiäiset oli erityisen hauskat juhlat aikanaan, yli 14v sitten. Kummeina oli eläinlääkäri, puolisoni veli, minun työkaveri ja naapurin mies.Kummit muisti säännöllisin väliajoin kummitettavaa ja synttäreitä juhlittiin vuosittain. Syötiin hyvin ja vähän samppakaljaa nautittiin huvimajassa grillaten .Itse kohde oli mukanamme kokoajan tyytyväisenä saamiinsa lahjoihin ja paijailuun.Nyt tämä ihana kissa nukkuu puutarhassa ikiuntaan puuliljojen siimeksessä, runsas vuosi sitten tuli sydänongelmia ja kisu jäi sille reissulle kumminsa ja minun saattamana .
Suunnaton kaipaus.
No, jos pitää pilkkaa soveliaana, niin sitten
Vierailija kirjoitti:
No, jos pitää pilkkaa soveliaana, niin sitten
Mitä ihmeen pilkkaa, arvasin että tähänkin keskusteluun tulee joku tekopyhä uskovainen arvostelemaan.
On täysin soveliasta tietenkin. Tuleeko teillä siis ihan pappi hoitamaan seremonian?