APUA:Säilyykö valokuvat, jos palauttaa puhelimeen tehdasasetukset?
Lyhyestä virsi kaunis, siis säilyykö puhelimella otetut valokuvat, jos puhelimeen palauttaa tehdasasetukset?
Kommentit (7)
Riippuu sun puhelimen merkistä ja mallista. Itse joka tapauksessa varmuuskopioisin ne operaation ajaksi jonnekin, vaikka tietokoneelle, Dropboxiin tms.
Jos ne kuvat tuli tehtaalta niin sitten kyllä. Muuten ei. Tehdasasetuksiin palauttaminen on sen takia, että puhelimesta saisi kaikki käytön jäljet pois. Näin yleensä. Lisätiedot puhelimesi käyttöohjeesta - löytyvät yleensä netistä.
No eihän ne ihanat keväiset kuvat lapsista tehtaalta tullut. Voi kökkö. Taitaa kuvat tuhoutua :( Mutta kiitos vastauksesta!
Puhelin sammui yx kax, eikä osoita enää elon merkkejä. Ei kai auta muukaan kuin kokeilla tuota tehdasasetusten palauttamista...
Tulipa tästä mieleeni että jos meinaatte vaikka kameran muistikortteja myydä eteenpäin niin muistakaa alustaa kortti ja tosiaan pitää tehdä se täydellinen alustus että ne kuvat oikeasti häviää lopullisesti. Ja sitten jos läppäriä myytte niin kone kannattaa palauttaa tehdasasetuksiin päällekirjoittamalla, sitten vasta on ihan varmaa että esim. kuvat on hävinneet kovalevyltä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 23:25"]
Riippuu sun puhelimen merkistä ja mallista. Itse joka tapauksessa varmuuskopioisin ne operaation ajaksi jonnekin, vaikka tietokoneelle, Dropboxiin tms.
[/quote]Juurikin näin.
Mä annoin vanhan puhelimen eteenpäin ja kuvittelin, että sen kun klikkaan sen tehdasasetuksiin, ni homma on siinä. Ei sitten ollut vaan sai mennä kaikki kansiot yms.läpi ennen kuin luuri oli puhdas.
Mutta on merkistä kiinni, toiset säilöö mm. kuvat ja musiikit siten etteivät ne häviä ja toiset sitten taasen tyhjentää kokonaan.
Kai joku tietää, auttakaa kiltit tietämätöntä,