Mick Jagger,tykkäätkö hänestä?
Kommentit (28)
Noup. Propsit kuitenkin siitä, että kroppa on vielä melko sutjakassa kuosissa. Naama on kylläkin ihan eri paria.
Esiintyjänä kyllä. Onhan hän omanlaisensa legenda.
Tiesittekö muuten että hän on englantilainen?!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 10:40"]
[/quote]
Tiesittekö, että hän on Rolling Stones -yhtyeen laulaja?:)
Vierailija kirjoitti:
Onko tää huumoria ja minä en vaan tajua?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha hän on?
kohta 75?
En ole tavannut joten paha sanoa ukkelista mitään.
En ota kantaa yksityisasioihin mutta musiikillisesti (rockissa) yksi harvoista suurista elossa olevista. Älykäs tyyppi.
Yksi maailman parhaista esiintyjistä, lisäksi tehnyt lukemattomia hyviä biisejä Keithin kanssa.
74- vuotias, joka on suhteessa 22- vuotiaan naisen kanssa. :)
Olen tavannut kaksi kertaa, mukava, persoonallinen ihminen.
Erittäin moniulotteinen persoona, tykkää esittää "tavallista" mutta on kaikkea muuta. Työhullu, kuntoiluhullu ja kontrollifriikki mutta osaa ottaa rennosti halutessaan. Sosiaalisesti lahjakas ja musiikillisten asioiden lisäksi lahjakas liikeasoissa. Tuntee paljon merkkihenkilöitä musabisneksen ulkopuolelta.
Osaa soittaa yllättävän hyvin kitaraa. Katsokaa Youtubesta kun vetää Brown Sugarin Keithin kitaralla, jossa on avoin viritys vielä kaiken lisäksi! Keith ei ole onnistunut blokkaamaan ilmeisesti videota. :D
Vierailija kirjoitti:
Osaa soittaa yllättävän hyvin kitaraa. Katsokaa Youtubesta kun vetää Brown Sugarin Keithin kitaralla, jossa on avoin viritys vielä kaiken lisäksi! Keith ei ole onnistunut blokkaamaan ilmeisesti videota. :D
Jotkut "vanhemman polven" tähdet on sellaisia, että osaavat tosiaan soittaa ihan oikeasti! XD
Erittäin lahjakas muusikko. Fiksu muutenkin ei ole sössinyt raha-asioitaan. On myös ekonomi koulutukseltaan. Naisia ja lapsia riittää. Ei oikein miehenä minun tyyppiä mutta mistäs sen tietää jos näkisi livenä ja juttelisi hänen kanssaan.
En ole koskaan pitänyt hänestä. Hän on epäesteettinen. Ja mikä hänen koulutuksensa on? En usko, että kummoinen. Varmaan jonkun minimikoulutuksen käynyt, peruskoulua vastaavan.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin lahjakas muusikko. Fiksu muutenkin ei ole sössinyt raha-asioitaan. On myös ekonomi koulutukseltaan. Naisia ja lapsia riittää. Ei oikein miehenä minun tyyppiä mutta mistäs sen tietää jos näkisi livenä ja juttelisi hänen kanssaan.
Missä lukee, että olisi valmistunut? Jätti akateemisen puolen kesken, sanoo wikipedia.
Kuinka vanha hän on?