Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "poikatytölle" päälle häihin?

Vierailija
06.04.2013 |

Mitä ihmettä teini-ikäinen "poikatyttö" vois laittaa päälleen kesällä järjestettäviin häihin? Kun mekkoa ei tää suostu pukemaan eikä toisaalta halua laittaa pukuakaan, varsinkaa suoria housuja. Arkityyli teinillä on aika sukupuoleton, tai kaikki vaatteet on ostettu poikien puolelta ja hiukset lyhyet yms.
Alkaa olla vähän paniikki päällä, että mitä pukee päälle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö jostain kellolahkeiset, lähes hamemaiset shortsit, siisti pusero, koru tai solmio ja balleriinat?

Vierailija
2/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riittäisi jotkut puuvilla/pellava housut ja joku nätti paita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlava tunika ja alle kapealahkeiset housut, ei puuvillahousut tai farkkumalliset. Jalkaan ballerinat. Ok?

Vierailija
4/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai shortsihaalari jostain kauniista kankaasta

Vierailija
5/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat caprit, kapea/slimmattu lyhythihainen paitis ja ballerinat.

Vierailija
6/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna laittaa mitä itse haluaa!!!!

Vierailija
7/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tykkäis laittaa itse päälle kauluspaidan, liivin ja kravatin, mutta sopisko sellainen? :// kai pitää vain antaa tytön itse päättää mitä päälleen laittaa. Kunhan tulee siistit vaatteet etittyä......

-ap

Vierailija
8/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kauluspaita, kravatti ja liivi sopisi? Itsekin olisin ehdottanut jotain kauniista kankaasta valmistettua sortsihaalaria.

Vierailija
9/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä "poikatyttösi" siis lesbo? Kuulostaa siltä. Kai miesten juhlavaatteetkin sitten ovat ihan ok.

Vierailija
10/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 22:32"]

Onko tämä "poikatyttösi" siis lesbo? Kuulostaa siltä. Kai miesten juhlavaatteetkin sitten ovat ihan ok.

[/quote]

Tykkää tytöistä kyllä, mutta ei se mun mielestäni mitenkään tähän liity. Käydään varmaan ettimässä sitten joku kauluspaita........

-ap

Vierailija
11/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 22:32"]

[/quote]

Tykkää tytöistä kyllä, mutta ei se mun mielestäni mitenkään tähän liity. Käydään varmaan ettimässä sitten joku kauluspaita........

-ap

[/quote]

Ei kun sitä vaan, että sehän tuollaisesta pukeutumisesta ensimmäisenä mieleen tulee, mikä olisi varmasti ikävää kaikille jos tyttö olisi hetero.

10

Vierailija
12/12 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat pillihousut, siisti bleiseri, alle joku juhlavampi toppi. Eli vähän rokkityyliin mut juhlavaan suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme