Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä pojat leikkiä pyssyleikkejä?

Vierailija
06.04.2013 |

Olenko tiukkapipo kun en tykkää jos sellaisia leikitään? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, se luuluu poikana oloon ja on vaaratonta. Jari Sinkkonen ainakin on tätä mieltä ja se mies on mielestäni varsin hyvä alallaan.

Eli mun mielestä olet nipo, ne pojat leikkii pyssyleikkejä kuitenkin kun et ole näkemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat leikkiä leluilla.

Vanhimman kanssa olen käynyt jo .22 pistoolilla ampumassa joten tarpeen tullen oikeankin aseen käsittely aikuisen tiukassa valvonnassa onnistuu.

Vierailija
4/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. En ymmärrä miksi eivät saisi. Eivät he oikeasti halua ketään vahingoittaa vaan kyseessä on leikki, jossa he saavat tuntea itsensä sankareiksi ja ylivertaisiksi. Se on pojille tärkeää. Pyssyleikit ovat mielestäni hyvä keino opetella, mikä voima ja valta heillä ihmisinä on ja miten sitä voi turvallisesti purkaa.  

Vierailija
5/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai saa! sehän kuuluu poikien maailmaan. teet väärin jos kiellät, ainahan ne on jollain taistelemassa.

Vierailija
6/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 21:02"]

Olenko tiukkapipo kun en tykkää jos sellaisia leikitään? 

[/quote]

Meillä ei saa leikkiä mitään nukkeleikkejä, koska en halua että tytöistäni tulee mitään teiniäitejä. Mutuenkin kun vauvoja tulee vain seksin avulla, niin en halua herättää tuollaisia himoja lapsissa.

Meillä lapset saa leikkiä palikoilla ja pikkukeittiöllä.

Vierailija
7/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset saavat, tyttö ja poika.

Meillä muuten nuo pyssyleikit ovat enemmän tytön mieleen.

Vierailija
8/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poikia, mutta tytöt saavat leikkiä ja leikkivät.

Vierailija
9/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saavat (poika ja tyttö) ja kyllä, olet mielestäni tiukkapipo. Itsekin tykkäsin pienenä leikkiä pyssyillä, vaikka olen naispuolinen. Ja vähän isompana tapasimme siskojen kanssa ampua tarkkuusammuntaa impukalla. Meistä tuli hyvin lempeitä ja leppoisia aikuisia.

Vierailija
10/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä siinä pyssyleikissä sinua tarkasti ottaen vaivaa?

Vierailija
11/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Minä olen monesti vetänyt kämmentyvellä pyssyt poikki ja heittänyt ne takkaan. Viimeksi vedin polveani vasten kiväärin rikki ja pistin tunkiolle. Meillä ei sotaa leikitä. Saatana!

T: 11cm mies

Vierailija
12/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yhtenä päivänä mietin, että saakohan nykyaikana enää leikkiä pyssyleikkejä vai onko heti kukkahattutädit ja lastensuojelu pimpottamassa ovikelloa.

Vierailija
13/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ymmärtänyt, että miksi ei saisi. Kaksi tuttavaa ei anna leikkiä ja perustelivat sitä sillä, että lapsista tulee väkivaltaisia. Kuitenkin olen itse (tyttö) leikkinyt pyssyillä, samoin veljeni ja kaverini, eikä kukaan ole väkivaltainen.

Vierailija
14/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai leikkiä ja tiedän, että on jopa sossuntätejä jotka katsovat naama nyrpeenä poikien pyssyleikkejä. Voinpa kertoa että ne pyssyyleikit on vain väliaikaisia. 9v. poikani antoi kaikki pyssynsä kirppikselle myytäväksi. Kuulemma joku pikku poika ne saa. Ei tullut tappajaa ainakaan vielä meidän pojista. Pojat on nyt 9v.  ja 11 v. Kaikki on vain väliaikaista, myös ne pyssyleikit.

Vierailija
15/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta leikkipyssyjä, eikä meille myöskään muut saa niitä ostaa. Jos lapset tekee jotain sellaisia itse, niin en mene puuttumaan leikkeihin. Saatan silti sanoa, etten oikein tykkää pyssyleikeistä, koska toisten tappaminen leikistikään ei ole kovin kivaa. (jatkaa ne silti leikkejään)

t: kolmen pojan äiti

Vierailija
16/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä niistä pyssyleikeistä tykkää, mutta ku ne olivat pojalle tosi tärkeitä, niin en ole kieltänytkään. Luulen, että isompi ongelma tulisi, jos kieltäisi ne kokonaan. Meidän poika on vasta eskarilainen ja jossain vaiheessa kaikki pyssyleikit oli tärkeitä. Meillä ei juuri ole aseita, mutta yksi puinen pyssy löytyy ja pari puista miekkaa.  Nykyään poikaa ei enää aseleikit kiinnosta.

Vierailija
17/19 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet. Itse asiassa olet samanlainen kun tiukkapipo-äitini aikoinaan, joka kielsi veljeltäni kaikki pyssyleikit. Veljestäni kasvoi sitten ahdistunut asehullu, joka siis harrastuksenaan keräilee aseita.

Vierailija
18/19 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 22:43"]

No olet. Itse asiassa olet samanlainen kun tiukkapipo-äitini aikoinaan, joka kielsi veljeltäni kaikki pyssyleikit. Veljestäni kasvoi sitten ahdistunut asehullu, joka siis harrastuksenaan keräilee aseita.

[/quote]

Mä kuule luulen, ettei ahdistunut asehullu saisi mitään asekerääjän lupaa. Veikkaan, että teistä kahdesta sä olet se päästäsviallinen, kun tollasia täällä väität.

Vierailija
19/19 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin lapsena tosi aktiivisesti pyssyleikkejä ja veistelin omia aseita. Monet taistelut on lapsuudenkodin ja kavereiden pihalla käyty. Minusta tuli lempeä isä, joka ei eläessään ole edes harkinnut lyövänsä ketään.

Omat lapseni saavat leikkiä pyssyleikkejä, jos haluavat. Se on vaaraton vaihe (poika)lapsen kehityksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi