Mitä giniin kuuluu siis laittaa sekaan?
Millä se lantrataan? Onko se sitä tonic-vettä vai saako vichylläkin kivan drinkin?
Kommentit (37)
Perus sitruuna+tonic on mun lemppari. Toimii muillakin, laita paljon jäitä.
No voi herranjestas. Ihan mitä haluat, mikä maistuu sen kanssa riittävän hyvältä. Ja vaikka ei maistuisikaan, vaikutustahan siitä haetaan.
Suosittelen spermaa sillä saa ginistä minun mielestä parhaan makuelämyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Silver Dry Giniä Alkosta. Ei toi kai kauhean laadukasta ole? Mikä sen kanssa sopis erityisesti? Kiitos monista vinkeistä. Ap
Greippilimsa tai mehu.
Jos on joyain öääkityksiä, greipin kanssa kannagtaa olla tarkkana. Vtttu en viitsi korjata. Lisätietoa.
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/ruoka/greippi_laake_vaara
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen spermaa sillä saa ginistä minun mielestä parhaan makuelämyksen.
Wankgin' great!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kaataa suosiolla viemäriin. Ei siitä juomakelpoista saa millään.
Teeppäs Withe lady, niin alkaa maistua ja pian on per.......siit olalla ja nakit silmillä. Nam
Sen kanssa käy mikä vaan!
- ginger ale-tonic
- kaikki muut inkiväärijutut
- limsat
- mangosose+sprite
- russian-tonic...
Paras ehkä tuo russian+gini.
Gini meni jo, juon nyt sitä karpalomehua krapulaan.
Greippituoremehu on ihan paras. Hän etten sitä voi enää juoda lääkkeitteni takia. Varmaan tuo karpalomehukin on hyvä tai joku muu hapan mehu. Limsoista en tykkää.
Teepussi 3 minuutiksi (tasan). Nautitaan tassilta ryystäen.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittoa.
Nyt muistat väärin! Se on punssi johon pistetään hernekeittoa, ei suinkaan gini.
A slice of lemon or lime, or even berries, is perfect for this. Since vichy is neutral, you can highlight the gin's own spices or add flavor with fresh fruits and herbs. For example, cucumber and mint go well together.
Gin and vichy is a good choice if you want a drink that brings out the gin's own aromas better and is less sweet or bitter than a Gin & Tonic. It's a very refreshing option.
A slice of lemon or lime, or even berries, is perfect for this. Since Vichy is neutral, you can highlight the gin's own spices or add flavor with fresh fruits and herbs. For example, cucumber and mint go well together.
Gin and Vichy is a good choice if you want a drink that brings out the gin's own aromas better and is less sweet or bitter than a Gin & Tonic. It's a very refreshing option.
[Geometry Dash](https://geometrydash-lite.io/)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Silver Dry Giniä Alkosta. Ei toi kai kauhean laadukasta ole? Mikä sen kanssa sopis erityisesti? Kiitos monista vinkeistä. Ap
Greippilimsa tai mehu.
Ravintolassa tohon silveriin laittavat lonkkua lantringiksi. En voi juoda lonkkua, tulee pää kipeäksi, mutta tuo koktaili käy.
Greippilimsa tai mehu.