Mitä giniin kuuluu siis laittaa sekaan?
Millä se lantrataan? Onko se sitä tonic-vettä vai saako vichylläkin kivan drinkin?
Kommentit (37)
Nakkeja joista tulee sitten gininakkismoothie.
Tonic on yleisin mixeri, mutta voi siihen muutakin laittaa. Esim. karpalomehu sopii hyvin. Myös bitter lemon mixeri on sopivaa. Makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Raakana karmean makuista, joten tonic vettä, limettiä ja sitruunan viipale niin jo pystyy juomaan.
Limettiä, siis lime tiivistettä? Oon joo käsittänyt, että aika karvasta tuo juoma 😬Ap
Greippilimpparia pelkästään tai sitten vermuttia ja katkeroa (Negroni) + greippiä. Ginipohjaisia drinkkejä voi hakea Googlesta.
Vermuttia. Ravistetaan jäiden kanssa. Siivilöidään lasiin ja lisätään oliivi 😋
Tonic-vettä ja lime viipale. Ei kannata mitään halvinta ottaa, Beefeatersia ja rainbow-tonicia. Hirveää.
Kalevala-gin ja esim. elderflower+vesi ja kokeile eri lisukkeita. Lime, sitruuna, kurkku, karpalo. Ja lime/sitruuna viipaleena.
Rose's lime juicea vähän vajaa puolet ginin määrästä ja jäämurskan kanssa ravistellaan.
Mulla on Silver Dry Giniä Alkosta. Ei toi kai kauhean laadukasta ole? Mikä sen kanssa sopis erityisesti? Kiitos monista vinkeistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Silver Dry Giniä Alkosta. Ei toi kai kauhean laadukasta ole? Mikä sen kanssa sopis erityisesti? Kiitos monista vinkeistä. Ap
Juo jotain muuta pohjille. Sen jälkeen tuokin putoaa.
Jos olisi hyvää giniä niin muutama tippa vermuttia (esim. Noilly Prat), ja ravistelu jäiden kanssa. Lasiin oliivin tai sitruunankuoren palan kanssa. Ääntä kohti.
Kieli. Pidä sitä ginissä kunnes on täysin turta. Sen jälkeen nakkaat juoman ykkösellä kurkkuun.
Aikanaan juotiin appelsiinituoremehun ja jäiden kanssa. Erikoinen, mutta hyvä maku! Rakenna 4 cl giniä + blandis, kandee kokeilla.
Jees. Tiiän että Googlesta saa ohjeita, mutta tämä oli paljon kivampaa :) Ap
Ei kukaan ole lonkerosta koskaan kuullut?
Kannattaa kaataa suosiolla viemäriin. Ei siitä juomakelpoista saa millään.
No niin eli pirkka tonicia (ei ollut muuta), pirkka appelsiinimehua löytyi, ja sokeritonta karpalomehua. Kyllä se alas hulahtaa näillä :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo jotain muuta pohjille. Sen jälkeen tuokin putoaa.
Jos olisi hyvää giniä niin muutama tippa vermuttia (esim. Noilly Prat), ja ravistelu jäiden kanssa. Lasiin oliivin tai sitruunankuoren palan kanssa. Ääntä kohti.
½ ltr taskulämmintä pontikkaa raakana pohjille, niin alkaa gini pudota. ei muuten.
Raakana karmean makuista, joten tonic vettä, limettiä ja sitruunan viipale niin jo pystyy juomaan.