Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin baariin?

Vierailija
06.04.2013 |

Lapsivapaa viikonloppu ja tekis mieli lähteä baariin. Käykö teistä kukaan yksin baarissa? Millaista se on? Tuskin saan ketään kaveria mukaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vähän epätoivoista. En menisi ikinä yksin baariin, paitsi jos olisin se epätoivoinen.

Vierailija
2/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pois vaan, usein minulla on ollut tosi kivaa kun olen ollut yksin liikenteessä. Ja ilman mitään iskumeininkiä. Mukavia ihmisiä olen tavannut, sekä miehiä että naisia ja kun asun keskikokoisessa kaupungissa, monista on tullut sittemmin ihan hyviä kavereitakin kun on useammin törmätty. Kivaa iltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida nyt rohkeus riittää... :(

Ap

Vierailija
4/40 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:16"]

Jos nainen on yksin baarissa, oletan hänen olevan joko juoppo tai huora.

[/quote]

Sama täällä. Osuu niin usein oikeaan.

Vierailija
5/40 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän nyt on varsin mustavalkoista keskustelua. Paljonhan se on kiinni siitä minkä illanviettopaikan valitsee. Itse olen mies ja käyn usein yksikseni tuulettumassa keskusteluravintoloissa/pubeissa nappaamassa oluen tai pari, varsinkin silloin kun olen työmatkoilla ja vaihtoehtona olisi hotellikuolema. Kukaan ei ole pitänyt minua ainakaan silminnähden säälittävänä, eikä minua oikeastaan kiinnosta vaikka niin olisi joskus käynytkin, se on heidän oma asiansa.

Siinä on totuuden siemen, että on hankala avata keskustelua naisen kanssa ilman että hän on aluksi selvästi varuillaan siitä missä aikeissa seuraan saavutaan, etenkin jos hän on yksin. Toisaalta mitä sitten? Jotkut tavat juurtuvat syvään ja kyllähän edelleenkin mies jää useimmiten ilman juttuseuraa jos ei ole itse valmis tekemään aloitetta. Yhtäkaikki, yleensä jo muutaman sanasen jälkeen ilmapiiri rentoutuu silminnähden.

Miesten kanssa keskustellessa on se ero, että juttua voi heittää alusta lähtien kuin kenen tahansa hyvänpäiväntutun kanssa eikä kukaan sen kummemmin kummastele vaikka hiljaista kansaa tavataan ollakin. Kukaan ei ole ainakaan ääneen epäillyt homoseksuaaliksi. Onhan se paljon myös siitä kiinni millä tavalla keskustelun aloittaa.

Itse kyllä hakeudun mieluummin yksin liikenteessä olevien ihmisten seuraan, hieman hankala se on keskittyä juttelemaan useamman ihmisen kanssa niin että siinä pääsisi small talkia yhtään pidemmälle. Rohkeasti vaan ulos tuulettumaan, tuskinpa tarvitset koko iltaa yksin viettää! Hyvä se on välillä päästä pois sieltä samojen seinien sisältä tekemään uusia tuttavuuksia. Valitset vain oikeanlaisen paikan jossa viihdyt tarvittaessa yksinkin. Omia suosikkejani on Hemingway's ja Teerenpeli sekä muut vastaavat siistit, mutta tunnelmalliset paikat.

Vierailija
6/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 16:23"]

Lapsivapaa viikonloppu ja tekis mieli lähteä baariin. Käykö teistä kukaan yksin baarissa? Millaista se on? Tuskin saan ketään kaveria mukaan.

[/quote]

Siitä vain: miesten on helpompi lähestyä yksinäistä naista. Yksin baariin menevä mies on sen sijaan säälittävä, joten valitse mies vain sellaisista, jotka liikkuvat porukassa.

Vierailija
7/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos menen yksin pubiin tai terassille niin en todellakaan ole etsimässä miestä.

Juon pari drinksua ja luen iltapäivälehdet ja kuuntelen musaa ja katselen ihmisiä ja toki juttelen jos joku tulee jotain höpisimään :)

Vierailija
8/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on tullut lähdetyksi yksin liikenteeseen ja aina on ollut tosi hauskaa. Go, go, go! :D

Vierailija
9/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 16:23"]

[/quote]

Siitä vain: miesten on helpompi lähestyä yksinäistä naista. Yksin baariin menevä mies on sen sijaan säälittävä, joten valitse mies vain sellaisista, jotka liikkuvat porukassa.

[/quote]

Hieno asenne! Tasa-arvo kunniaan! Miehet suohon ja naiset jalustalle!

Vierailija
10/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:55"]

No jos menen yksin pubiin --- en todellakaan ole etsimässä miestä. --- toki juttelen jos joku tulee jotain höpisimään :)

[/quote]

Hienoa naisen kommentointia: en ole, mutta olen kuitenkin. Tässä on yksi syy siihen, miksi miehillä on joskus hankaluuksia uskoa, mitä naiset sanovat ja keskittyvätkin vain siihen, mitä naiset tekevät.

Vierailija
11/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin myös lähteä, menen varmaan yökerhoon tanssimaan itsekseni. Tai sitten menen vain pubille yhdelle, saa nähdä mitä jaksan. AIna on ollut kivaa yksinkin, oli setti mikä hyvänsä. :) Moikataan jos  tullaan vastakkain! 8)

Vierailija
12/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään. Et tarvitse ketään muuta kuin itsesi.

Vierailija
13/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?!

Eli jos normaalisti juttelen jollekin pubissa tai terassilla niin olen miestä hakemassa...just joo!

Siis kun siinä yksin istun ja joku tulee jotain juttelemaan niin pitäisikö vain nenä nyrpässä sanoa, että painu helvettiin vai mitä?

Pystyn ja haluan jutella ihmisten kanssa...miesten ja naisten...ilman mitään taka-ajatuksia ja halua sen lähempään kontaktiin ;)

Ja usein juttelekin tuntemattomien kanssa niitä näitä ja ei ole kukaan vielä suuttunut sen takia kun kehtaan jutella vaikka en ole saatavilla.

Vierailija
14/40 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 18:30"]

Eli jos normaalisti juttelen jollekin pubissa tai terassilla niin olen miestä hakemassa...just joo!

[/quote]

Miehen ei ole mahdollista pubissa mennä "vain juttelemaan" naiselle: iskuyritys on automaattinen oletus. Sen vuoksi miesten ei kannatakaan mennä juttelemaan naisille muuta kuin iskeminen mielessään.

Vierailija
15/40 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlimisesta tarkoitankin, yksinään yökerhoon. Mulla on kahdenlaisia kokemuksia, yksin yleensä käyn.

Vierailija
16/40 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miltä se mies näyttää. Toinen on säälittävä ja joku toinen vois tulla juttelee mulle ;)

Vierailija
17/40 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksinäinen mies, tai nainen, ainakaan mun silmissäni säälittävä. Miksi välittää niin kamalasti siitä, mitä joku muu on mieltä, miksei kuulostele vain itseään - haluanko lähteä, jos haluan, saanko kaverin, tai haluanko kaverin, vai haluanko olla avoimempi uusille tuttavuuksille, vs. istua ja keskustella kaverin kanssa, jolloin ei sitten niin herkästi tule tutustuttua uusiin ihmisiin. Minusta on ihan mukavaa käydä baarissa yksin, vaikka olen naimisissa. Juttelen avoimesti naisten ja miesten kanssa, aloitan keskusteluja ihan itsekin. Ei sen tarvitse olla mitään syvällistä, se voi olla tiskillä heitto "mitä olutta sä suosittelisit?", tai kysyn voiko pöytään istua ja sitten kysyn että oletteko työkavereita/onko ollut hauska ilta/onkohan täällä esiintyjiä tänään... Siitä se lähtee, tai sitten ei lähde, ei väliä.

Vierailija
18/40 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 on siis naimisissa oleva nainen.

Vierailija
19/40 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vink! Jos olet yksin, niin voithan aina sanoa ottaneesi pienen varaslähdön ja odottelet kaveria matkaan. Näin pääset sujuvasti vaihtamaan vaikkapa paikkaa, jos seura ei miellytä, tai jos miellyttää, niin tunnustat pienen valkoisen valheen.

Vierailija
20/40 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 03:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:16"]

Jos nainen on yksin baarissa, oletan hänen olevan joko juoppo tai huora.

[/quote]

Sama täällä. Osuu niin usein oikeaan.

[/quote]

Tämä juoppohuora menee tänään yksin baariin, koska varattu elokuvalippu pitää noutaa tuntia aiemmin, eikä lähistöllä ole hyviä kahviloita, laadukkaita baareja kylläkin. Menen siis juoppouksissani nauttimaan lasin viiniä ennen kuin elokuva alkaa.

Ihan oikeasti ihmiset, kannattaako olla niin ahdasmielinen ja tehdä oletuksia ihmisistä jonkun yhden seikan perusteella? Ihanko totta olette kaikilta yksin baarissa olevilta naisilta kysyneet, että mitä siellä ovat tekemässä ja he ovat kertoneet olevansa huora tai juoppo?