TG: Missä kaikki sinkkumiehet? - "Speed-dating tapahtuma peruutettiin MGTOW:n takia"
The Guardian uutisoi ilmiselvästä MGTOW-kasvuilmiöstä:
Speed-dating event in Membertou cancelled due to lack of men
https://www.theguardian.pe.ca/news/regional/speed-dating-event-in-membe…
Speed Dating Event Cancelled Due to MGTOW
------ Tapahtumaan olisi ollut tarjolla ~ 50 sinkkunaista, mutta miehiä oli alle 10 (vaikka jopa yritettiin saada lisää laskemalla miesten osallistumishintaa -50%) ja täten tapahtuma piti peruuttaa.
Missä kaikki sinkkumiehet ovat?! Onko tämä filosofia syönyt sinkkumiehet, naisille ei riitä miehiä kun miehet menee omia teitään?
Mitkä implikaatiot tällä on? Lisääkö tämä sukupuolien välistä kuilua ja sitä, että entistä useampi "top-tier" mies pyörittää yhä useampaa naista?
Kommentit (37)
Itse kai lukeuduin joskus aikoinaan noihin mgtow miehiin. Nuorena sain seuraa suht helposti baareista mutta vain jos itse olin aktiivinen. Ne suhteet lopahti kuitenkin aina siihen kun naiset eivät itse ollenkaan panostaneet mitään suhteeseen. Naiset kun luulee vaan että kun on nuori ja kaunis niin se riittää (toki, se riittääkin siihen että pokaajia löytyy baarissa). Noh, tylsäähän tuollainen oli minulle pidemmän päälle ja kyllä naamaan kuin naamaan kyllästyy vaikka se olisi miten kaunis. Sitten kun laitoin poikki niin kyllä tuli vähän vipinää niihin mutta myöhäistä siinä vaiheessa.
Sitten yks päivä päätin että panostan sitten yhtä vähän tai paljon kuin naiset, eli teen aloitteita vaan sen verran kun minulle tehdään aloiteitta, kerran pyydän treffeille, sitten odotan että nainen pyytää seuraavan kerran jne. Eihän siitä sitten mitään tullut joten yksin olin monta vuotta.
Ulkomaanmatkalla sitten löysin naisen joka oli yhtä aktiivinen kuin minä nuorena. Suosittelen muillekin, suomalaiset naiset kun ovat maailmanhuippua tylsyydessään ja tylyydessään. Voi kunpa joku opettaisi niille parisuhdetaitoja edes piirun vertaa.
Vierailija kirjoitti:
MSillä ei ole ongelmia saada sänkyjuttuja vaan sillä oli ongelma saada suhde, mutta se oli tehty niin hankalaksi. Ihan kun toinen ihminen oppii tuntemaan jonkun listan kautta toista.
Miten hän olisi halunnut oppia tuntemaan naisia? Yleensä se onnistuu parhaiten keskustelemalla. Kuulostaa vähän siltä, että hän olisi halunnut heti sänkyyn niiden speed dating -tapahtumien naisten kanssa myös.
Tunnen montakin vanhempaa naista, jotka ovat olleet vuosikymmeniä ilman miestä. Jotkut ovat olleet sitä koko elämänsä, toiset ovat jääneet leskeksi tai eronneet. He sanovat, ettei heitä kiinnosta ryhtyä parisuhteeseen tai edes tapailla ketään. Luulisin, että muutkin tuntevat tällaisia naisia. He elävät ihan tavallista omannäköistään elämää, käyvät töissä, harrastavat, hoitavat puutarhaa / kasveja, tekevät käsitöitä, käyvät jumpassa, tapaavat ystäviään, mistä nyt kukakin tykkää.
Heidän ei juuri kuule puhuvan miehistä.
Minulle on aivan ok se, että myös mies voi haluta jättää parisuhdehommat muille, keskittyä omiin juttuihinsa, töihinsä, harrastuksiinsa jne. Näitäkin on. Mutta se ihmetyttää tässä Mgtow-liikkeessä, että ainakin keskustelupalstojen annin perusteella Mgtow-miehet tuntuvat päinvastoin käyttävän merkittävän osan aikaansa naisista puhumiseen ja yhtenevän termistön perusteella myös naisista lukemiseen, naissukupuolen analysointiin ja myös yksittäistapauksista keskusteluun ja lisäksi tasoteorioiden miettimiseen ja soveltamiseen. He eivät vaikuta kulkevan sitä omaa polkuaan vaan ihan päinvastoin pakkomielteisesti kyttäämään ihmisiä jostain puskasta, näin kuvaannollisesti. Luulisi, että jos joku on Mgtow, niin häntä eivät tällaiset seurustelemiseen liittyvät jutut näin paljon kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on vaan ihan tosi jees että nää mgtowt häviää geenipoolista. Ja myös vinksahtanut naisvihamielinen kasvatus menetetään heidän mukanaan.
Sinä nyt ajattelitkin muutenkin kuin 16v kakara. Mgtow-asenne ei ole geeneissä eikä "vinksahtaneessa naisvihamielisessä kasvatuksessa"(olen muuten äitini kasvattama), vaan yhteiskunnan muutoksen seurausta, eli hyvin monen asian summa, joten ilmiö ei ole ihan hetkeen katoamassa.
Vaikka kaikki alle 185cm ei-komeat kuolisivat sukupuuttoon niin seuraavan sukupolven naiset kelpuuttaisivat vain 190cm+ superkomistuksia ja kaikkia muita pilkattaisiin täällä kiltti miehinä ja manletteina.
Vierailija kirjoitti:
Sitten yks päivä päätin että panostan sitten yhtä vähän tai paljon kuin naiset, eli teen aloitteita vaan sen verran kun minulle tehdään aloiteitta, kerran pyydän treffeille, sitten odotan että nainen pyytää seuraavan kerran jne. Eihän siitä sitten mitään tullut joten yksin olin monta vuotta.
Hah. Mulla oli vähän samanlainen vaihe nuorena. En tehnyt aloitteita jos naisetkaan eivät tehneet. Yksi tyttö tai nainen oli yliopistolla kovasti kiinnostuneen oloinen, mutta mitään aloitetta ei ikinä tullut.
Nykyään olen parisuhteessa ja lapsia.
Paskat siinä mistään mgtow:sta ole kyse.
On yleisessä tiedossa, että naiset voittavat miehet rohkeudessa sitten lopulta kun johonkin tällaiseen pitäisi lähteä. Sama se on lavatansseissa kuin dating-tapahtumissakin.
Miehet haluaa huudella netin välityksellä.
Tervehdin ilolla mgtow-ilmiötä mutta uskon siihen vasta sitten, kun miehet jättävät myös nämä naisvoittoiset keskustelupalstat. Niin kauan kuin he täällä notkuvat, suhtaudun heihin vain lapsellisina uhoajina.
Kyllä ne naiset sen miehen jostain hankkivat lopulta. Vaikka sitten onneksi ulkomailta. Nykyisin kun naisilla on varaa matkustaa ja koulutusta vaikka muuttaa työnperässä jopa ulkomaille, niin monella on ihan hyvät saumat löytää se mies tuolta maailmalta. Irlannissa on paljon sinkkumiehiä. Samoin Kiinassa. Mutta myös monelle lähi-idän tai Afrikan maan miehelle kelpaa ilomielin suomalainen nainen. Monet heistä on oikein hyvää aviomies ja lasten isäksi sopivaa matskua.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdin ilolla mgtow-ilmiötä mutta uskon siihen vasta sitten, kun miehet jättävät myös nämä naisvoittoiset keskustelupalstat. Niin kauan kuin he täällä notkuvat, suhtaudun heihin vain lapsellisina uhoajina.
Voi ironiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä sillä on minkään kanssa?
Kyllä menee mgtow ihon alle joka ikinen kerta palstamammoilla.
Miettikää ihan itse peilin edessä mistä se johtuu.
En kyllä yhtään usko, että mgtow aiheuttaa tätä, vaan ihan vain se kokonaisuus jossa nykyään eletään. Ei ole vain naisilla ja miehillä mitään syytä olla yhdessä. Kollektiivisen nalkutuksen määrä on niin suuri, että miehet alkaa epäillä, onko seurustelu edes kivaa. Sinkkuna nalkutuksesta pääsee vielä toistaiseksi eroon, kun sulkee TV:n ja nettiselaimen. Feministit ei vielä toistaiseksi koputtele oven takana kuten Jehovat, mutta eiköhän sekin päivä tule hyvin pian, kun vaginalakkiset tättähäärät vaativat avaamaan oven.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset sen miehen jostain hankkivat lopulta. Vaikka sitten onneksi ulkomailta. Nykyisin kun naisilla on varaa matkustaa ja koulutusta vaikka muuttaa työnperässä jopa ulkomaille, niin monella on ihan hyvät saumat löytää se mies tuolta maailmalta. Irlannissa on paljon sinkkumiehiä. Samoin Kiinassa. Mutta myös monelle lähi-idän tai Afrikan maan miehelle kelpaa ilomielin suomalainen nainen. Monet heistä on oikein hyvää aviomies ja lasten isäksi sopivaa matskua.
Lähipiirissä nämä tutut irakilais, iranilais, turkkilais ja afrikka miehet ovat kyllä kaikkea muuta kuin hyvää aviomies ja lasten isä matskuu. 😂
Siitä vaan yrittämään. Itse en sitten koskisi naiseen joka on niin typerä että tuollaisten kanssa seurustelee. Ei kyllä monelle muullekaan kelpas kun panoksi sen jälkeen.
MiäsHenkilö kirjoitti:
En kyllä yhtään usko, että mgtow aiheuttaa tätä, vaan ihan vain se kokonaisuus jossa nykyään eletään. Ei ole vain naisilla ja miehillä mitään syytä olla yhdessä. Kollektiivisen nalkutuksen määrä on niin suuri, että miehet alkaa epäillä, onko seurustelu edes kivaa. Sinkkuna nalkutuksesta pääsee vielä toistaiseksi eroon, kun sulkee TV:n ja nettiselaimen. Feministit ei vielä toistaiseksi koputtele oven takana kuten Jehovat, mutta eiköhän sekin päivä tule hyvin pian, kun vaginalakkiset tättähäärät vaativat avaamaan oven.
Minun pikkuveljeni ei halua parisuhdetta. Hän on niin itsenäinen ihminen ja hänellä täysin omat jutut missä liikuskelee. Hän ei halua sitoutua kehenkään ja häntä ei kiinnosta naisessa muu kuin, että tyhjentää itsensä. Uskon tämän hänen tyylinsä johtuvan siitä, että hän on komea mies ja varakas sellainen. Hän on myös jollain lailla narsistinen ihminen. Hän noudattaa millintarkkaa elämää ja kaikki on järjestyksessä ja kaikki on viimeisen päälle kotona, vaatetuksessa, autossa jne. Hän ei voi sietää epäjärjestystä ja eikä hän odota ketään ikinä. Meidän isä kysyi häneltä, että miksi sinä et vakiinnu ja perusta perhettä. Ei kiinnosta yhtään ja naisissa kiinnostaa yksi yö tai päivä. Minun mies on kysynyt, että vihaatko naisia. Ei vihaa vaan päinvastoin, mutta he eivät sovi hänen elämäänsä ja elämäntyyliinsä.
Hänellä on aina uusi nainen, kun olen nähnyt hänet ja tiedän etten näe sitä naista enää, kun seuraavan kerran näen veljeni vaan näen taas uuden naisen. Olen miettinyt, että minkälaiseksi tuollaista ihmistä kutsutaan. Onko tuollaisella oma sivistyssana.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Minun pikkuveljeni ei halua parisuhdetta. Hän on niin itsenäinen ihminen ja hänellä täysin omat jutut missä liikuskelee. Hän ei halua sitoutua kehenkään ja häntä ei kiinnosta naisessa muu kuin, että tyhjentää itsensä. Uskon tämän hänen tyylinsä johtuvan siitä, että hän on komea mies ja varakas sellainen. Hän on myös jollain lailla narsistinen ihminen. Hän noudattaa millintarkkaa elämää ja kaikki on järjestyksessä ja kaikki on viimeisen päälle kotona, vaatetuksessa, autossa jne. Hän ei voi sietää epäjärjestystä ja eikä hän odota ketään ikinä. Meidän isä kysyi häneltä, että miksi sinä et vakiinnu ja perusta perhettä. Ei kiinnosta yhtään ja naisissa kiinnostaa yksi yö tai päivä. Minun mies on kysynyt, että vihaatko naisia. Ei vihaa vaan päinvastoin, mutta he eivät sovi hänen elämäänsä ja elämäntyyliinsä.
Hänellä on aina uusi nainen, kun olen nähnyt hänet ja tiedän etten näe sitä naista enää, kun seuraavan kerran näen veljeni vaan näen taas uuden naisen. Olen miettinyt, että minkälaiseksi tuollaista ihmistä kutsutaan. Onko tuollaisella oma sivistyssana.
Tuo mahtuu mgtown määritelmään, mutta mitä sitä määrittelemään, kun veljelläsi on varmaan ihan oma nimikin.
Sinä nyt ajattelitkin muutenkin kuin 16v kakara. Mgtow-asenne ei ole geeneissä eikä "vinksahtaneessa naisvihamielisessä kasvatuksessa"(olen muuten äitini kasvattama), vaan yhteiskunnan muutoksen seurausta, eli hyvin monen asian summa, joten ilmiö ei ole ihan hetkeen katoamassa.