Oletko kokeillut Bio-oilia raskausarpiin?
Ostin pullollisen, aika pieni pullo. Maksoi jotain 13 euroa. Onko kenellekään ollut apua? Netissä varoiteltiin ja sanottiin sen sisältävän jotain mineraaliöljyä joka ei kai tee iholle hyvää?
Kommentit (6)
kyllä se niihin raskausarpiin auttoi mutta miun ihoni kuivui korpuksi Bio Oilin käytön seurauksena. Nykyään käytän mieluummin kookosöljyä, se ei kuivata.
Oon käyttäny Bio-oilia, kaakaovoita, jotain amerikkalaista myyntimenestystä ja sit sellasta bio-olin korviketta apteekista joka oli täysin luonnollinen. Rv 39 eikä yhtään arpea. Jatkan rasvausta kyllä synnytyksen ylikin. Iho on pehmeä, joustava eikä oo kiristänyt (tosin maha on nyt alakäyrän alapuolella)
arpia tuli huima määrä vaikka bio oilia käytinkin. rahan tuhlausta
Paras voide raskausarpiin - https://shуtobuy.fi Käytin kahdessa raskaudessa eikä raskausarpia tullut.
minäkin ostin viime viikolla, kohta 30 rv menossa, esitteessä oli lainattu jotain duodecimpätkää, ei kai se kauheat myrkkyä voi olla, bodyshopissakin on jotain kaakaovoita tai jotain voita,jota voi käyttää, onhan noita.
ne raskausarvet on kyllä kauhean rumat, jos niitä tulee, itellä ei vielä oo, kun vatsa ei niin kauhean iso vaikka pitkästi yli puolen välin oon ja käytän omia housuja ja paitoja, ei raskausrytkyjä.