Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko vielä syödä tänään

Vierailija
06.04.2013 |

jotakin jos haluan pudottaa painoani kunnolla ja esim. mitä?

Olen aamiaiseksi syönyt yhden palan (sellaisen halkaistun) jälkiuunileipää, jossa päällä tuorejuustoa, ihan normaalia, ei mitään kevytversiota. Paistetun kananmunan ja puoli pakettia pekonia. Vettä.

Päivällä söin salaattia ison lautasellisen, sis. jääsalaattia, tomaattia ja punasipulia sekä noin puoli desiä juustoraastetta.

Juon 2-3 litraa vettä päivässä. Mehuja tai limuja tai kahvia yms. en juo koskaan. Limua silloin kun dokaan. Silloin tietysti menee muutenkin aina "dieetti" piloille sen viinan kalorien takia ja limun kanssa.Nyt olen myös alkoholittomana muutaman viikon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone...

Vierailija
2/3 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku jotakin. Tänään aamu meni samalla kaavalla ja iltapäivällä on luvattu viedä lapset pizzeriaan ja itsekin otan  varmaan puolikkaan jos joku perheenjäsen suostuu puolittamaa, mitä epäilen. No sitten vaan puolikas mukaan ja syökööt nuo muut iltapalaksi.

Mutta vastatkaa joku tuohon mun eiliseen. Te, ketkä olette nimenomaan "syömällä" pudottaneet painoanne. Niin ja olen 44 ja teen keskiraskasta ruumiillista työtä. Liikun lisäksi lenkkeilemällä ja pilateksella. Paino 92, pituus 167. Ajattelen tuollasita 20kg painonpudotusta. 70-75 kiloisena olen ollut itseeni oikein tyytyväinen. Lihasmassaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ruokapäiväkirjaa kaloreineen. Sillä tavalla aikoinaan pudotin 48 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän