Vauvakuumeilua uusperheessä.
Olemme olleet miesystäväni kanssa yhdessä miltei kaksi vuotta. Minulla on edellisestä suhteesta kolme lasta, miesystävälläni ei ole lapsia. Kummallakin on vauvakuumetta ilmassa, erityisesti miehelläni. Itse olen aina ajatellut olevani neljän lapsen äiti. Miesystäväni suhtautuu lapsiini kuin omiinsa. Lisäksi lapsilla on hyvä isäsuhde. Tunteella ajateltuna vauva olisi enemmän kuin tervetullut. Kun taas ajattelen järjellä, rupeaa pelottamaan. Pitäisikö odottaa? Mitä muut ajattelevat? (tyhmää miettiä ees moisia, tiedän). Ollaan kuitenkin jo selkeästi yli 30-vuotiaita, mieheni lähemmäs 40 eli aikaa ei hirmuisesti ole.
Kiitos, jos joku viitsii jakaa ajatuksia/kokemuksia.
Kommentit (2)
Jos se molemmista tuntuu oikealta, ettekä tee sitä väärästä syystä (esim. parisuhteen "pelastaminen") ja olette keskustelleet mitä tulisi tapahtumaan mahdollisessa erotilanteessa sekä huomioineet jo olevat lapset, niin mitäpä sitä odottelemaan. ei se 10 vuoden suhde takaa yhtään parempaa vanhemmuutta ja parisuhdetta mitä kaksivuotinenkaan. kyse on halusta ja sitoutumisesta. jos siis sitä pelkäät.
Kaivoin ketjun. Kiitos tästä. Oiskohan jollain antaa vielä lisää fiksuja kommentteja.