Kyllä voi olla naisten kanssa vaikeaa
Olen onnistunut elämään niin, että olen selvinnyt jo ihan mukavasti aikuisiälle ilman minkäänlaista fyysistä kontaktia naiseen. Tai on minua itseasiassa kerran halannut tyttö joskus yläasteella. Kai sekin lasketaan?
Mutta sitten asiaan. Minä nimittäin nykyään tavallaan jo pelkään naisia. Tai oikeastaan enemmänkin sitä, että mitä niiden naisten kanssa pitäisi tehdä. Sitä kun on onnistunut elämään jo lähemmäs 30 vuotta ilman seksiä ja suutelemista, kun taas ne ns. "normaalit" ihmiset ovat aloittaneet sen seksuaalisuuteensa tutustumisen ja harjoittelun jo silloin teineinä. Jumalauta, että osaa ahdistaa jo ajatuskin siitä, että joku nainen sattuisi minusta joskus kiinnostumaan ja sitten pitäisi alkaa suutelemaan tai harrastamaan seksiä. Varmaan tappaisin itseni ennen sitä h-hetkeä, tai vaihtoehtoisesti muuttaisin Meksikoon pakoon. No onneksi ei ole koskaan ollut suurta riskiä siihen, että kukaan nainen olisi minusta ollut kiinnostunut, mutta onhan sitä maailmassa kummempiakin tapahtunut. Monesti olen kyllä onnistunut lukemaan niitä naisten lähettämiä "merkkejä" ihan päin persettä, ja lopulta huomannut, että eihän tästä(kään) mitään oikeasti tule.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan hakeutua jonkinlaiseen terapiaan, että elämäsi helpottuisi ja pystyisit normaaliin vuorovaikutukseen itsesi ja muiden ihmisten kanssa.
Missä vaiheessa olen antanut ymmärtää, että en pystyisi normaaliin vuorovaikutukseen? Luulen, että olen ihan suht normaalilla tasolla asian suhteen. Alkuun olen toki vähän pidättäytynyt uusien ihmisten seurassa, mutta eikös tämä ole suomalaisille ihan normaalia? En minä naisten kanssa juttelemista tai muutakaan sellaista pelkää, ne pelot liittyy nimenomaan seksuaalisiin juttuihin. En ymmärrä naisten käyttäytymistä oikein, että osaisin sitten tehdä jotain "peliliikkeitä" oikeassa vaiheessa tai edes oikealle ihmiselle. Olen aina ollut suht kova flirttaamaan ja minullekin flirttaillaan, mutta siihen se jääkin. Ei kukaan näistä naisista ole ilmeisesti halunnut minusta muuta kuin jonkun helpon itsetuntobuustin ja pienen piristyksen päiväänsä. Ei sillä ettei se minustakin olisi ihan mukavaa kun edes siten huomioidaan.
-Ap
Joku nainen voisi pitää sun kokemattomuutta viehättävänäkin.
Toki seksi vaatii oppimista, mutta siinä on se kiva puoli, että tekiessä oppii. Eikä välttämättä ne tuhansissa sängyissä hyppineet miehetkään osaa mitään jos naisten mielipidettä kysytään. Seksissä on niin monta ulottuvuutta, se ei ole mikään yhden ihmisen urheilusuoritus, vaan se on vuorovaikutusta sen toisen ihmisen kanssa. Tärkeä on myös se miten hyvin itse voi omissa nahoissaan.
Tärkeintä olisi että löytäisit tyttöystävän, koska luottamuksellisessa suhteessa sulla olis aikaa opetella eikä yksi "moka" merkitsisi mitään.
Sen sijaan yhden illan suhde tuskin olisi paras tilanne sun osalta.
Varmaan maksettukin seksi voisi onnistua, jos kertoisit naiselle mistä on kyse. Eiköhän ne naiset ole useammankin kerran opettaneet seksin saloja kokemattomille miehille.
Mihin pelkosi eniten liittyvät, epäonnistumiseen vai muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan hakeutua jonkinlaiseen terapiaan, että elämäsi helpottuisi ja pystyisit normaaliin vuorovaikutukseen itsesi ja muiden ihmisten kanssa.
Missä vaiheessa olen antanut ymmärtää, että en pystyisi normaaliin vuorovaikutukseen? Luulen, että olen ihan suht normaalilla tasolla asian suhteen. Alkuun olen toki vähän pidättäytynyt uusien ihmisten seurassa, mutta eikös tämä ole suomalaisille ihan normaalia? En minä naisten kanssa juttelemista tai muutakaan sellaista pelkää, ne pelot liittyy nimenomaan seksuaalisiin juttuihin. En ymmärrä naisten käyttäytymistä oikein, että osaisin sitten tehdä jotain "peliliikkeitä" oikeassa vaiheessa tai edes oikealle ihmiselle. Olen aina ollut suht kova flirttaamaan ja minullekin flirttaillaan, mutta siihen se jääkin. Ei kukaan näistä naisista ole ilmeisesti halunnut minusta muuta kuin jonkun helpon itsetuntobuustin ja pienen piristyksen päiväänsä. Ei sillä ettei se minustakin olisi ihan mukavaa kun edes siten huomioidaan.
-Ap
Toki seksi vaatii oppimista, mutta siinä on se kiva puoli, että tekiessä oppii. Eikä välttämättä ne tuhansissa sängyissä hyppineet miehetkään osaa mitään jos naisten mielipidettä kysytään. Seksissä on niin monta ulottuvuutta, se ei ole mikään yhden ihmisen urheilusuoritus, vaan se on vuorovaikutusta sen toisen ihmisen kanssa. Tärkeä on myös se miten hyvin itse voi omissa nahoissaan.
Tärkeintä olisi että löytäisit tyttöystävän, koska luottamuksellisessa suhteessa sulla olis aikaa opetella eikä yksi "moka" merkitsisi mitään.
Varmaan maksettukin seksi voisi onnistua, jos kertoisit naiselle mistä on kyse. Eiköhän ne naiset ole useammankin kerran opettaneet seksin saloja kokemattomille miehille.
Joo, ei yhden illan suhteet edes kiinnosta. Ja paras tilanne tosiaan olisi se kun löytäisi naisen, joka olisi oikeasti kiinnostunut minusta. Hänen kanssaan sitten voisi opiskella näitä minulle ihan käsittämättömän ahdistavia ja vaikean tuntuisia asioita.
Pelot on lähinnä siinä, että teen jotain todella typerää ja noloa. Kuten jo jossain aiemmin totesin niin ei minulla ole mitään hajua edes siitä miten suudellaan. Melkein se suuteleminen pelottaa eniten, koska jo siinä vaiheessa se kokemattomuus tulee ilmi. Ja koen sen kokemattomuuteni häpeällisenä asiana tässä "nykymaailmassa" jossa tosiaan jo teininä pitäisi edes se ensisuudelma kokea.
Ahdistaa suht railakkaasti aina kun joku kysyy jotain naisjutuista, ja joutuu sitten vastailemaan jotain ympäripyöreää paskaa, että ei joutuisi ihmettelyn ja jopa kiusan kohteeksi.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä maks! Jatka elämääsi kuten tähänkin asti, mikä pakko niitä naisia elämäänsä on sekoittaa!
Ihan yhtä normaalia on elää sinkkuna vaikka koko elämänsä, ja välttää paljon p-skaa. Jos ympäristön painostuksen antaa vaikuttaa, kyllä heikoilla ollaan. Minä ainakin elän juuri sellaista elämää mikä minulle on hyvä, mahdollisimman vähän typerää stressiä asioista joita voi välttää. Ei se "normaalien" parisuhde-elämäkään kuule mitään ruusuilla tanssimista ole; erotaan, epätoivoisella vimmalla etsitään uusi. Erotaan, petetään, ollaan katkeria ja kaiken tämän päällä sinun-minun-hänen-heidän-meidän lapset kirsikkana kakun päällä!
Ymmärrätkö että olet onnekas! Älä nyt ainakaan ala sössiä mitään.
Kyllä parisuhde voi olla myös erittäin onnellinen ja pitkä. Kuten itselläni on ollut.
Ap:lla taitaa kuitenkin olla parempi ilman parisuhdetta koska hän ei selvästi kaipaa selllaista. Kenenkään ei ole pakko elää tietyn kaavan mukaan ja jos ei halua parisuhdetta, siinä ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Joo, ei yhden illan suhteet edes kiinnosta. Ja paras tilanne tosiaan olisi se kun löytäisi naisen, joka olisi oikeasti kiinnostunut minusta. Hänen kanssaan sitten voisi opiskella näitä minulle ihan käsittämättömän ahdistavia ja vaikean tuntuisia asioita.
Pelot on lähinnä siinä, että teen jotain todella typerää ja noloa. Kuten jo jossain aiemmin totesin niin ei minulla ole mitään hajua edes siitä miten suudellaan. Melkein se suuteleminen pelottaa eniten, koska jo siinä vaiheessa se kokemattomuus tulee ilmi. Ja koen sen kokemattomuuteni häpeällisenä asiana tässä "nykymaailmassa" jossa tosiaan jo teininä pitäisi edes se ensisuudelma kokea.
Ahdistaa suht railakkaasti aina kun joku kysyy jotain naisjutuista, ja joutuu sitten vastailemaan jotain ympäripyöreää paskaa, että ei joutuisi ihmettelyn ja jopa kiusan kohteeksi.
-Ap
Kokemattomuus ei ole paha tai hävettävä asia. Siinä ei ole mitään hävettävää. Eivätkä kaikki tosiaan koe ensisuudelmasta teininä eikä suuteleminen ole mikään maaginen taito. Jos joku kysyy naisjutuista, sinulla ei ole kenellekään mitään tilitysvelvollisuutta. Häpeät nyt asioita joissa ei ole mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
No johan on tullut ilkeää tekstiä :O En kyllä ihmettele yhtään jos porukka alkaa katkeroitumaan jos tuolla tavoi aletaan lyötyä lyömään kun on vaikeuksia. Tsemppiä!
Olisi varmaan kannatanut jättää pois naiset siitä miksi aplla on vaikeaa jos ei halua että naiset siihen vastaa. Selvästihän ongelma on vain apn pääs sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet selvinnyt noin pitkään ilman naista, niin älä nyt missään nimessä edes yritä löytää naista. Nauti elmäsästäsi.
No niin ap. Et sinä tarvitse naista mihinkään. Ei mitään syytä ottaa ottaa stressiä ja alkaa päässään kehittelemään mörköjä. Jos joskus käy niin että tapaat naisen jonka kanssa olet menossa sänkyyn pidä vain huoli että hän kunnioittaa sinua ja menette molemmille sopivaa tahtia eteen päin tai pysytte paikallanne miten itse haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jos tahdot olla naisten kanssa, niin se on tosi luonnollista.... Voithan etukäteen miettiä ja etsiä tietoa mistä naiset tykkää. Moni asia selviää tekemällä ja on helppoa ja luontevaa. Kerro naiselle, että olet kokematon, niin hän opettaa...
On tässä ollut muutamia vuosia aikaa yrittää selvittää mistä naiset tykkää. Ja eikai sitä voi tietää kun naisetkin on erilaisia mieltymyksineen. Ihan eniten minua pelottaa kaikki suutelemiset ja esileikit. Jotenkin niin hirveän vaikean oloista hommaa. Suuteleminen varsinkin aiheuttaa ihan järkyttäviä paineita kun siihen voi paskoa kaikki mahdollisuutensa ihan alkuunsa. Varmaan jollain ihmeellisillä taikavoimilla onnistuisin penikseni sujauttamaan naisen vaginaan, ja sitten hytkyä siinä sen 10 sekuntia ennen suuren hekuman saavuttamista.
Kokemattomuudesta ei varmaan edes tarvitsisi sen suutelemisen jälkeen puhuakaan. En sitten tiedä miten siihen suhtauduttaisiin jos kertoisin naiselle olevani neitsyt vaikka ikää on mittarissa kohta se 30v. Toivottavasti silloin olisi kyseessä nainen, joka oikeasti välittäisi minusta eikä antaisi moisen haitata. Vähän erikoiselta sekin tietty kuulostaa, että joku jättäisi sen takia, mutta onhan meitä niin moneen lähtöön, että ymmärrän oikeastaan ihan hyvin senkin jos joku ei jaksa alkaa enää sähläämään minkään neitsyen kanssa. "Normaalit" ihmiset kun tuppaavat ne sähläämiset hoitavan jo silloin teineinä. Mikä nyt sitten on sitä normaalia, mielestäni sen saisi jokainen päättää itse.
-Ap
Seksiä ei kannata turhaan stressata. Kun on itse tilanteessa, kyllä luonto ns. ajaa tikanpojan puuhun. Eli helpointa on ensin muodostaa naisen hyvä luottamuksellinen suhde ja edetä hitaasti seksin suhteen. Neitsyydessä ei ole mitään hävettävää.
Mieheni oli 25-v. neitsyt kun tapasimme ja meillä oli heti alusta lähtien intohimoinen ja hyvä seksisuhde. Muistan nyt että hänkin sanoi aluksi olleensa todella kauhuissaan kokemattomuutensa vuoksi. Itse en sitä kuitenkaan niin huomannut eikä olisi haitannut vaikka olisinkin huomannutkin.
Keskity aluksi siihen että löydät naisen joka on ehkä vastaavassa tilanteessa kuin sinä. Tai ei haittaa vaikka hänellä olisi kokemustakin miehistä.
Ilman seksiäkin voi elää hyvän elämän! Sen energian voi suunnata johonkin muuhun, itselle mielekkääseen toimintaan. Ja ehkäpä mukavassa harrastuksessa tapaat naisen jonka kanssa huomaat viihtyväsi ja yksi asia johtaa toiseen❤️Hyvää kevättä sinulle!
Vinkki: pussaa aluksi ihan kevyesti muutaman kerran, ja sitten kun nainen innostuu, niin annat hänen hoitaa sen suutelemisen viemisen pidemmälle. Sitten sun ei tarvii kuin vastata siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
-Ap
Kokemattomuus ei ole paha tai hävettävä asia. Siinä ei ole mitään hävettävää. Eivätkä kaikki tosiaan koe ensisuudelmasta teininä eikä suuteleminen ole mikään maaginen taito. Jos joku kysyy naisjutuista, sinulla ei ole kenellekään mitään tilitysvelvollisuutta. Häpeät nyt asioita joissa ei ole mitään hävettävää.
Ei se sinällään ole paha asia minustakaan. En minä välittäisi siitä, että naisella ei olisi mitään mieskokemuksia ennen minua. Se yleinen käsitys vaan tuntuu aika pitkälti olevan se, että mies on viallinen jos ei ole naista saanut. Tavallaan tämä lienee vähin tottakin. Ja ei minulla tosiaan ole mitään velvollisuutta kertoa kokemattomuudestani, mutta sehän tulee ilmi jo siinä vaiheessa jos kieltäydyn vastaamasta. Olen vaan tyytynyt toteamaan, että eipä ole tällä hetkellä mitään sutinoita, tai että ei ole ihan äskettäin ollut naisjuttuja. Inhottaa valehdella, mutta en vaan halua joutua sen ihmettelyn ja mahdollisen pilkan kohteeksi kun ahdistaa jo tarpeeksi muutenkin. Mitä vähemmän aiheesta joudun puhumaan muille, sen parempi.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
No johan on tullut ilkeää tekstiä :O En kyllä ihmettele yhtään jos porukka alkaa katkeroitumaan jos tuolla tavoi aletaan lyötyä lyömään kun on vaikeuksia. Tsemppiä!
Missä tuossa provossa käy ilmi, että on vaikeuksia?
Mikäli ap ei edes kaipaa naista tai läheisyyttä, ei mitään ongelmaa edes ole. Jos parisuhde taas kiinnostaisi, voisi joku treffipalsta olla ihan hyvä vaihtoehto. (Vai onko näitä enää edes olemassa? Paitsi joku Tinder.). Omassa ilmoituksessa voi jo mainita, että on kokematon. Näin asia olisi heti selvillä. Joillekin naisille tieto kokemattomuudesta voi olla pelkkää plussaa tai ainakin hyvin kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan naiset vaikeita mutta ei sitä voi sen takia homoksi alkaa. Eikä mua sytytä yhtään mies sängyssä.
Pakko se on koittaa kestää kaikki oikut ja pihtaamiset. On sillä pildellä ihme voima.
Mtäh? Kuka sulle muka oikuttelee ja pihtaa? Eihän sulla oo ketään joka niin tekis.
Ja ite haluisin joka päivä monta kertaa, mutta mies pihtaa ja on muutenkin vaikea ja ailahteleva. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
-Ap
Ei se sinällään ole paha asia minustakaan. En minä välittäisi siitä, että naisella ei olisi mitään mieskokemuksia ennen minua. Se yleinen käsitys vaan tuntuu aika pitkälti olevan se, että mies on viallinen jos ei ole naista saanut. Tavallaan tämä lienee vähin tottakin. Ja ei minulla tosiaan ole mitään velvollisuutta kertoa kokemattomuudestani, mutta sehän tulee ilmi jo siinä vaiheessa jos kieltäydyn vastaamasta. Olen vaan tyytynyt toteamaan, että eipä ole tällä hetkellä mitään sutinoita, tai että ei ole ihan äskettäin ollut naisjuttuja. Inhottaa valehdella, mutta en vaan halua joutua sen ihmettelyn ja mahdollisen pilkan kohteeksi kun ahdistaa jo tarpeeksi muutenkin. Mitä vähemmän aiheesta joudun puhumaan muille, sen parempi.
-Ap
Kertovathan ihmiset muutenkin valkoisia valheita jos heiltä joku utelee henkilökohtaisia asioita. Ei se ole mielestäni valehtelua.
Eivät naiset yleensä ajattele kielteisesti seksuaalisesti kokemattomusta miehistä. Poikkeuksia toki on. Enkä usko että miehetkään. Toinen juttu on se, että kannattaako välittää siitä mitä ”muut” ajattelevat.
Sitä paitsi jos ei teininä ole ollut mitään kiinnostusta ja kiihkoa niin en usko, että seksiä naisen kanssa edes haluat ja tarvit.
Unohda koko juttu.
Jos ei tksikääm nainen ole kiinnostunut tähän mennessä niin mitäpä lottoat, onko oven takana jonoa myöhemmin?
Normaalin ihmisen himot herää teininä ja on edes JOTAIN sutinaa.
Sä et sitä tarvi etkä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan kannatanut jättää pois naiset siitä miksi aplla on vaikeaa jos ei halua että naiset siihen vastaa. Selvästihän ongelma on vain apn pääs sisällä.
Minulle on ihan se ja sama ketkä vastaa, miehet vai naiset. Laitoin naiset viestiin ja otsikkoon, koska oleellisena osana he nyt kuuluvat tähän ongelmaani. Eivät he se syy siihen ongelmaan ole, missään vaiheessa en mielestäni näin sanonut. Ja olipa se ongelma sitten siellä pään sisällä, niin joka tapauksessa ongelmani liittyy naisiin, ja nimenomaan naisten kanssa erinäisten toimintojen suorittamiseen. Ehkäpä otsikossa sitten kuitenkin on vedetty mutkat turhan suoriksi, mutta se ei ollut tarkoitus.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa vaikeaa? Tuon vuodatuksen perusteella sinä itse olet se ihminen, jonka kanssa on vaikeaa. "Mitä niiden naisten kanssa pitäisi tehdä", voi hyvä helvetti sentään. Jos sinä näet naiset jonain vieraana ja eksoottisena lajina niin älä ihmettele, jos et saa naisseuraa. Kokeile miestä, mikäli et niin ole vielä tehnyt. Ei ainakaan pitäisi olla niin kamalan vaikeaa.
Varmasti on vaikeaa minunkin kanssani. Ihan vaan omasta näkökulmastani tässä kirjoittelin, että miten MINULLA on vaikeaa naisten kanssa. En syytä naisia naisia mistään jos asian nyt niin käsitit.
Ja en minä osaa mitään perusjuttujakaan mitkä seurusteluun yms. liittyy. Anteksi nyt sitten siitä, että se aiheuttaa minussa aika pahaa epävarmuutta ja arkuutta asian suhteen. Jopa sitä pelkoa kuten totesin aloituksessakin. Sitä kun nämä seksijutut ja muut on nykyään niin arkipäiväisiä, että niistä kirjoitellaan lehdissä päivittäin, ja televisiossa puhutaan hymyssä suin seksistä ja rakkaudesta illasta toiseen niin normaaleina ja arkipäiväisinä asioina. Tottakai siinä tulee se tunne, että on jotenkin todella huono ihminen kun ei ole moisista mitään kokemusta kun tuntuu siltä, että kaikille muille nuo asiat ovat ihan itsestään selviä. Siis siltä se tuntuu.
Korostan nyt edelleen sitä, että en syyllistä naisia vaikeiksi. Ei ne kovin vaikeita ihmisiä voi olla jos niin monet miehet heidän kanssaan onnistuvat pariutumaan, mutta minulla on näköjään todellisia ongelmia naisten suhteen.
-Ap
Mitä perusjuttuja sinusta seurusteluun liittyy? Minusta ne ovat ihan sellaisia juttuja, jotka liittyvät kaikkiin ihmissuhteisiin vaikkapa työpaikalla: toisen kunnioittamista ja huomioonottamista.
pysyttele ap vaan kotosalla ja pidä verhot visusti kiinni. Et ole mitenkään hääppöinen provoilija, mut pitäähän ihmisellä harrastuksia olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa vaikeaa? Tuon vuodatuksen perusteella sinä itse olet se ihminen, jonka kanssa on vaikeaa. "Mitä niiden naisten kanssa pitäisi tehdä", voi hyvä helvetti sentään. Jos sinä näet naiset jonain vieraana ja eksoottisena lajina niin älä ihmettele, jos et saa naisseuraa. Kokeile miestä, mikäli et niin ole vielä tehnyt. Ei ainakaan pitäisi olla niin kamalan vaikeaa.
Varmasti on vaikeaa minunkin kanssani. Ihan vaan omasta näkökulmastani tässä kirjoittelin, että miten MINULLA on vaikeaa naisten kanssa. En syytä naisia naisia mistään jos asian nyt niin käsitit.
Ja en minä osaa mitään perusjuttujakaan mitkä seurusteluun yms. liittyy. Anteksi nyt sitten siitä, että se aiheuttaa minussa aika pahaa epävarmuutta ja arkuutta asian suhteen. Jopa sitä pelkoa kuten totesin aloituksessakin. Sitä kun nämä seksijutut ja muut on nykyään niin arkipäiväisiä, että niistä kirjoitellaan lehdissä päivittäin, ja televisiossa puhutaan hymyssä suin seksistä ja rakkaudesta illasta toiseen niin normaaleina ja arkipäiväisinä asioina. Tottakai siinä tulee se tunne, että on jotenkin todella huono ihminen kun ei ole moisista mitään kokemusta kun tuntuu siltä, että kaikille muille nuo asiat ovat ihan itsestään selviä. Siis siltä se tuntuu.
Korostan nyt edelleen sitä, että en syyllistä naisia vaikeiksi. Ei ne kovin vaikeita ihmisiä voi olla jos niin monet miehet heidän kanssaan onnistuvat pariutumaan, mutta minulla on näköjään todellisia ongelmia naisten suhteen.
-Ap
Mitä perusjuttuja sinusta seurusteluun liittyy? Minusta ne ovat ihan sellaisia juttuja, jotka liittyvät kaikkiin ihmissuhteisiin vaikkapa työpaikalla: toisen kunnioittamista ja huomioonottamista.
Jos sinulla on jotain ihmissuhteita, esim miespuolisia työkavereita tai kavereita, niin ihan samat asiat koskevat myös naissuhteita. Naisetkin ovat ihmisiä, eivät mitään ulkoavaruudesta tulleita kummajaisia.
Tätä olen itsekin miettinyt, että olisi suorastaan ihanaa löytää samanlainen nainen. Enkä sitten tosiaan tiedä, että mistä sellaisen enää tässä iässä löytäisin. Ja tulisiko siitä sitten mitään jos kumpikin pelkäisi seksiä? Tosin ainakin ajatuksen tasolla olisi nimenomaan helpompaa harjoitella toisen kokemattoman kanssa. Elää se "teinivaihe" nyt sitten vähän vanhempana.
-Ap