Kerrotaan kakkarutiinimme
Kaikesta muusta tällä vauvapalstalla on jo keskusteltu, joten nyt on koittanut aika keskustella kakkarutiineista. Se on ainoa jäljellä oleva keskustelunaihe, sitten voimmekin lopettaa kaiken keskustelun kokonaan ikiajoiksi. Kerro kuinka usein kakkaat, paljonko, kuinka, minkälaista, miksi, yms.
...
Itse valitettavasti kakkaan vähintään viisi kertaa joka päivä. Se on ärsyttävää. Onneksi kakka sentään tulee helposti joten ei siihen paljon aikaa tuhlaannu. Näin on aina ollut. Minulta tulee paljon kakkaa, helposti, usein. En ole millään onnistunut vähentämään kakantuottamistani, paitsi tietysti jos olen syönyt niin vähän että olen nähnyt nälkää. Minunlaisistani suurkakkaajista toisinaan sanotaan että me olemme "full of sh*t".
Kommentit (13)
Istun pöntölle ja töräytän. Kahvi notkistaa eikä ole ongelmia. Ruskeilta pökäleiltä näyttävät, syvällisempää analyysiä en ole tehnyt.
Ylellä on tosiaan hyvä kakkajuttu:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/09/20/mita-kakkasi-kertoo-terveydest…
Siellä kerrotaan erilaisista kakkatyyleistä. Tuon jutun mukaan minun kakkatyylini on ilmeisesti "pehmeitä klönttejä". Paitsi että eivät minun klönttini kauhean pieniä ole niinkuin tuon jutun kuvassa. Pikemminkin klönttini ovat kuin pikkubanaaneja. Ei tule yksi suuri banaani vaan useita pikkubanaaneja, kokonainen tertullinen pikkubanaaneja.
-ap
PS. Nuorena tykkäsin paljon syödä banaaneja, nykyään en niistä enää niin kauheasti välitä.
On sulla rankka elämä. Syö vähemmän kuituja ja kuntoile.
Polta vähemmän kannabista. Tai enemmän.
Aamulla yleensä n. klo 7-8 käyn ainakin kerran, usein pari kertaa. Joka ikinen aamu, ja vain aamuisin. Eli melkein toimii niinkuin kello.
Kakkaan joka aamu löysää paskaa perseestä, alkoholismilla on osuutta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylellä on tosiaan hyvä kakkajuttu:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/09/20/mita-kakkasi-kertoo-terveydest…
Siellä kerrotaan erilaisista kakkatyyleistä. Tuon jutun mukaan minun kakkatyylini on ilmeisesti "pehmeitä klönttejä". Paitsi että eivät minun klönttini kauhean pieniä ole niinkuin tuon jutun kuvassa. Pikemminkin klönttini ovat kuin pikkubanaaneja. Ei tule yksi suuri banaani vaan useita pikkubanaaneja, kokonainen tertullinen pikkubanaaneja.
-ap
PS. Nuorena tykkäsin paljon syödä banaaneja, nykyään en niistä enää niin kauheasti välitä.
Mäkin pidän banaaneista. Mutta mun kakka on vihreetä tai harmaata mönjää.
Herätys, paskalle, suihku, hampaiden pesu, aamupala ja kahvi, nuuska, paska ja töihin.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla yleensä n. klo 7-8 käyn ainakin kerran, usein pari kertaa. Joka ikinen aamu, ja vain aamuisin. Eli melkein toimii niinkuin kello.
Voiluojasentään olen kateellinen.
Mun vatsa toimii liian aikaisin aamulla. Herättää viimeistään kuudelta. Tulee ehjänä pötkynä, mitä tulee ja seuraavana aamuna uusiks. Mitenhän saisi myöhäistettyä?
Joskus se vaan ottaa aikaa irroittaa kaksi kakkaa toisistaan...
Av:n viimeinen topic 😂 nyt on kaikki asiat käyty läpi. Kiitos 🙏🏻