Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa nyt miehet niistä ystävänaisista!

Vierailija
22.03.2019 |

Jos puhutte kaikesta (ajatuksista, peloista, toiveista ja tyhmistä vitseistä).

Jos tiedätte toisen tunteet, ja silti pysytte lähellä. Tai tulette jopa lähemmäs.

Saako tästä kärsivä sydän jo päätellä jotain?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan pysty olemaan naisen kanssa ystävä. Jos olet nainen niin näen sinut aina seksuaalisessa valossa. Olet eri tiimissä, mutta meistä voi tulla oma tiimi jos meistä tulee rakastajia. Savvy?

Vierailija
2/62 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan pysty olemaan naisen kanssa ystävä. Jos olet nainen niin näen sinut aina seksuaalisessa valossa. Olet eri tiimissä, mutta meistä voi tulla oma tiimi jos meistä tulee rakastajia. Savvy?

Tuliskin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa voi olla ystävä isommassa seurassa. Esimerkiksi jonkun kaverin, työkaverin, vaimon veljen tai oman sukulaisen vaimon kanssa voi keskustella "samalla aaltopituudella" pitkään ja hartaasti, kun ollaan omien puolisoiden ja muiden ihmisten ympäröimiä. Kahdenkeskisesti ilman muita ihmisiä ystävyys ei vaan toimi. Silloin herää muitakin ajatuksia. Vielä vaarallisempaa on, jos toinen osapuoli on sinkku ja vapaa!

Vierailija
5/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin naisen ystäväksi. Olisi kiva käydä pitkillä kävelyllä ja jutella kaikenlaista sellaista, jota ei oman puolison kanssa pysty tai halua puhua.

Vierailija
6/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pitää naista viehättävänä ja seksuaalisesti haluttavana, eikä kummallakaan ole jo olemassaolevaa suhdetta esteenä (tai joskus vaikka olisikin), niin mies ei voi olla vain naisen 'ystävä'. Nainen voi olla miehen ystävä, ja nainen saattaa luulla että mieskin kykenee samaan, mutta totuus on että miehellä on aina mielessä miten tämän saisi sumplittua niin että pääsisi itse asiaan, tai vähintään haaveilee että voi kun tuota pääsisi panemaan. Se, tekeekö asialle mitään, riippuu sitten monesta tekijästä, mutta se halu on kyllä ihan varmasti siellä.

Vierailija
7/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina puhutaan, ettei mies voi olla naisen ystävä ilman seksuaalista latausta? Olen nainen ja kyllä se toimii toisinkin päin. Jos mies on kanssani samalla aaltopituudella, niin todellakin alan haluta häntä seksuaalisesti. Myös homomiehiä. En tosin tee asialle mitään jos jompi kumpi tai molemmat ollaan varattuja, mutta kyllä se vetovoima on ihan täyttä totta.

Heteronainen

Vierailija
8/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää naista viehättävänä ja seksuaalisesti haluttavana, eikä kummallakaan ole jo olemassaolevaa suhdetta esteenä (tai joskus vaikka olisikin), niin mies ei voi olla vain naisen 'ystävä'. Nainen voi olla miehen ystävä, ja nainen saattaa luulla että mieskin kykenee samaan, mutta totuus on että miehellä on aina mielessä miten tämän saisi sumplittua niin että pääsisi itse asiaan, tai vähintään haaveilee että voi kun tuota pääsisi panemaan. Se, tekeekö asialle mitään, riippuu sitten monesta tekijästä, mutta se halu on kyllä ihan varmasti siellä.

Yleistystä. Mut on esimerkiksi ihan parin vuoden aikana kolme kertaa enemmän tai vähemmän ghostattu kun en ole pyrkinyt naisen housuihin. Yhteen olin kyllä ihastunut, mutta en sitä vielä silloin ollut itsellenikään myöntänyt. Kunhan tuon ilmi, että naiset eivät kestä friend zonea sitäkään vähää mitä miehet. Eikä kyseessä ollut se, että en olisi tuntenut seksuaalista vetoa. Kaikki vähintään perusnättejä seksikkäitä naisia joiden kanssa oli kaiken lisäksi mukava keskustella ja viettää aikaa ihan kahdestaan.

Vierailija
9/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävinä miehiä ja naisia. Ystävämiehet ovat vain ystäviä ja en tunne heitä kohtaan mitään värinää vaikka miten yrittäisin. He ovat minulle kuin veljiä ja pystyn juttelemaan heidän kanssaan ihan mitä vain. Miehinen näkökanta asioihin tekee keskustelun mielenkiintoiseksi ja erilaiseksi kuin naisten kanssa jutellessa, joten keskusteluista saa todella paljon irti.

Olen tuntenut kaksi miesystävääni jo ihan taaperosta asti, eli nelisenkymmentä vuotta. Tunnemme myös toistemme vanhemmat ja sisarukset yms. Emme ole muistaakseni kuitenkaan edes halanneet ikinä. Heillä on omat perheensä ja minulla on omani. Mieheni tietää miehet, mutta ei oikeastaan tunne heitä, he ovat kyllä jutelleet muutamia kertoja. Minä taas tunnen toisen miehen vaimon ja lapset ihan hyvin, olen tuntenut siitä saakka kun mies tulevan vaimonsa minulle esitteli parikymmentä vuotta sitten. Toisella ystävä miehelläni taas ei ole nyt naisystävää, edelliset olen tavannut. Tiedän, että minun olemassaoloni ja meidän ystävyytemme saattaa olla tämän miehen naisystävälle liikaa, mutta jos he hieman vaivautuisivat tutustumaan tarkemmin ja olemaan vähemmän mustiksia, niin he huomaisivat kyllä mitä ystävyys voi olla.

Vierailija
10/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänaista etsivä mies kysyy epätietoisena, että mitä on ghostaus? Kuulostaa pelottavalta, joten uskallanko sittenkään hommata ystävänaista?

Vierailija
11/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistystä. Mut on esimerkiksi ihan parin vuoden aikana kolme kertaa enemmän tai vähemmän ghostattu kun en ole pyrkinyt naisen housuihin. Yhteen olin kyllä ihastunut, mutta en sitä vielä silloin ollut itsellenikään myöntänyt. Kunhan tuon ilmi, että naiset eivät kestä friend zonea sitäkään vähää mitä miehet. Eikä kyseessä ollut se, että en olisi tuntenut seksuaalista vetoa. Kaikki vähintään perusnättejä seksikkäitä naisia joiden kanssa oli kaiken lisäksi mukava keskustella ja viettää aikaa ihan kahdestaan.

Naisen näkökulma:

Tuo tilanne voi olla vaikea, jos haluaisi kyllä olla ystävä, mutta mies tulee kovin "lähelle" puheissaan ja käytöksessään eikä itsellä ole sellainen tilanne että voisi mitään edistellä seksuaalisessa mielessä. Että mikä se friend zone sitten on kenellekin?? Mikä on vain kaveruutta ja mikä lipsahtaa enemmäksi? Siihen pitäisi löytää yhteinen sanaton sopimus, että ystävyys toimisi.

Vierailija
12/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävänaista etsivä mies kysyy epätietoisena, että mitä on ghostaus? Kuulostaa pelottavalta, joten uskallanko sittenkään hommata ystävänaista?

Ghostaus= lakkaa yhtäkkiä kaiken yhteydenpidon. Ei siis oikean ystävän toimintaa.

Vierailija
14/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kanssa voi olla ystävä isommassa seurassa. Esimerkiksi jonkun kaverin, työkaverin, vaimon veljen tai oman sukulaisen vaimon kanssa voi keskustella "samalla aaltopituudella" pitkään ja hartaasti, kun ollaan omien puolisoiden ja muiden ihmisten ympäröimiä. Kahdenkeskisesti ilman muita ihmisiä ystävyys ei vaan toimi. Silloin herää muitakin ajatuksia. Vielä vaarallisempaa on, jos toinen osapuoli on sinkku ja vapaa!

Ehkä se useimmiten menee noin, mutta minulla on eri kokemus asiasta. Oma ystävämies oli aikoinaan harrastuskaverini. Yhdessä käytiin treeneissä ja kilpailuissa ja oltiin lajin takia hyvin läheisessä kontaktissa 7 vuoden ajan, mutta mitään seksuaalista meidän välillä ei ollut koskaan kummankaan puolelta. Ollaan käyty myös kaverillisessa kimppasaunassa oman poikaystäväni kanssa ja myöhemmin on ollut tapana kerran-pari vuodessa istua iltaa kahden kesken ja silloinkin saatetaan saunoa yhdessä. Ystävyytemme on kestänyt jo yli 20 vuotta. Minulla on oma mieheni ja hänellä omat naisjuttunsa. Olemme todellakin olleet koko ajan vain ystäviä. Mitään eroottista kiinnostusta toiseen ei ole eikä tule.

Vierailija
15/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pysty olemaan miehen kanssa ystävä. Kyllä se on aina meisseli mielessä.

Vierailija
16/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen näkökulma:

Tuo tilanne voi olla vaikea, jos haluaisi kyllä olla ystävä, mutta mies tulee kovin "lähelle" puheissaan ja käytöksessään eikä itsellä ole sellainen tilanne että voisi mitään edistellä seksuaalisessa mielessä. Että mikä se friend zone sitten on kenellekin?? Mikä on vain kaveruutta ja mikä lipsahtaa enemmäksi? Siihen pitäisi löytää yhteinen sanaton sopimus, että ystävyys toimisi.

Niin tai sitten se, että mies EI tee olettamuksia muutamien merkkien perusteella ja työnnä naista seinää vasten saattaa olla aika iso juttu naisille? Kaveruus ja mies on helppo unohtaa kun ajattelee toisen pitävän itseään pilkkanaan. Sen jälkeen voi leikkiä, että toista ei olisi ollut koskaan olemassakaan. Liian monta kertaa tapahtunut itellekin lyhyen ajan sisään, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että naisille ei pelkkä kaveruus riittänyt. Mitä niitä asioita ees kasvotusten selvittämään toisen kanssa...

Vierailija
17/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt olla kaveri miesten kanssa. Tulen miesten kanssa hyvin juttuun, olen utelias ja tykkään puhua esim tekniikasta ja teknologiasta, autoista ja (poikien) asioista joista ei voi puhua ystävättärieni kanssa jne. Mutta aina se päättyy siihen että miehet haluaa enemmän :( Ja tämä on tullut mulle yllätyksenä puun takaa (mies yrittänyt kahdestaan jäädessämme suudella tai muuten kosketella jne) koska olen nähnyt heidät ainoastaan kavereina. Ja juu olen ollut tuolloin sinkku.  Eikä kyse olisi että olisimme jakaneet mitään salaista tai muuten parisuhteeseen (eroottista) kuuluvaa tietoa toisistamme. On vaan hyvässä seurassa porukalla keskusteltu aiheista. Tapaukset on ollut yllätyksen takia ahdistavia ja olen mennyt paniikkiin. Enkä tämän jälkeen enää osaa olla miehen kaveri. Ehkä olen lähettänyt jotain väärää singnaalia? Ihan opiskelukavereista, työkaveriesta ja harrastuksien kautta tätä on tapahtunut. Nykyisin voin olla vaan ystävieni miesten kaveri koska silloin ainakin (toivon mukaan) on yhteinen ymmärrys että ollaan vaan kavereita.

Hauskaahan tässä onkin se että näiden kaveri miesten kanssa puhun sutjakkaasti asioista mutta kun eteen tulee mies johon olen ihastunut niin olen ihan tuppisuu (ja se vähä mitä sanon on todennäköisesti jokin typerä möläytys).

Vierailija
18/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänainen on mukava ja tullaan aina hyvin juttuun. Tutustuttiin yhteisen kaverin kautta ja käytiin treffeillä. Naisen mielestä ei ollut kemiaa mutta halusi silti, että ollaan kavereita. Olen saanut ihastumisentunteen pois mutta silti joskus salaa toivon jos nainen haluaisi syventää ystävyyttämme. Itse en enää aloitetta tee. Jos on naisia kavereina niin mahdollisuus tutustua heidän kaverinaisiin 👍

M32

Vierailija
19/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ystävä mies, en usko että koskaan on minusta mitään seksuaalista ajatellut. Ja ihan hetero on.

Vierailija
20/62 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se halu on aika olennainen lajin säilymisen kannalta. Eiköhän se ole koodattu dna:han.