Naisen pimppakuvat päätyivät työkavereille :D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013040516860907_uu.shtml
Onko pakko paljastella itseään miehille :)
Kommentit (13)
Heh on siellä varmaan poliisit innolla tiirailleen kuvatodisteita.
Kamala tilanne! Kyllä mua ahdistaisi pitkään jos tietäisin että tuommoisia yksityisiä kuvia on levinnyt työkavereille ja puolitutuille. Olisi tosi rento tulla vaikak duuniin ja tietää että puoli konttoria tietää miltä mun alapää näyttää :-o
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 13:53"]
Kamala tilanne! Kyllä mua ahdistaisi pitkään jos tietäisin että tuommoisia yksityisiä kuvia on levinnyt työkavereille ja puolitutuille. Olisi tosi rento tulla vaikak duuniin ja tietää että puoli konttoria tietää miltä mun alapää näyttää :-o
[/quote]
ootko antanut jonkun ottaa kuvia sun alapäästä?
Se että on antanut jonkun (miehensä) ottaa niitä kuvia osana rietastelua, ei kyllä tarkoita sitä että mies saisi niitä levitellä. Sairas ukko!
Mutta naisen syytähän tämä varmaan on?
Mitä vittu sitte. Ihan sama vaikka koko duunipaikka tietäis miltä mun toosa näyttää. Who cares. Toosa ku toosa, kaikilla naisilla on enemmän tai vähemmän sitä pillua jalkojen välissa. Tosin mä en ole koskaan muutenkaan tajunnut tätä häveliästä kulttuuria jossa on katastrofi jos joku sattuu vahingossa näkemään vilahduksen tissistä.
Ihan järkyttävä juttu, mutta olisi naisenkin kannattanut olla hieman varovainen kuvaamisen suhteen. Tuollaisia sairaita yksilöitä kun sattuu yhteiskunnassa olemaan. Ihan henkistä raiskaamista ja varmasti kummittelee naisen mielessä pitkään tuo tapaus.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 13:58"]
Mitä vittu sitte. Ihan sama vaikka koko duunipaikka tietäis miltä mun toosa näyttää. Who cares. Toosa ku toosa, kaikilla naisilla on enemmän tai vähemmän sitä pillua jalkojen välissa. Tosin mä en ole koskaan muutenkaan tajunnut tätä häveliästä kulttuuria jossa on katastrofi jos joku sattuu vahingossa näkemään vilahduksen tissistä.
[/quote]
Jotenkin viestistäsi välittyy, ettet ole kovin kummosessa työtehtävässä tai ammatissa.
Tosi tyhmää edes lähetellä mitään pimppakuvia
Vai niin, ai semmonen kuva välittyy :D voi kyynel.
T- Ylempi toimihenkilö
4 kk ehdollista ja 1500 euron korvaukset tollaisesta? Eli, suunnilleen samanverran kuin rattijuoppoudesta tai lapsen hyväksikäytöstä tulee rangaistusta. Joopa joo.
Luin jutun ja siinä mainittiin todisteena naisen Marimekon päiväpeite. Eikö kuvissa siis näkynyt kasvoja?
Kannattaa miettiä tarkkaan kenen niitä alapääkuvia oikein antaa ottaa - vai kannattaako ottaa niitä ollenkaan.
Ei tuossa mitään hauskaa ole.