Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomas Kela (Hymyjen maa) jumissa Kambodzassa

Vierailija
22.03.2019 |

Ootteko kattonu Tuomas Kelan striimausta Kambodzasta? On jumissa siellä, jännityksellä odotetaan, pääseekö huomenna lähtemään Thaimaahan. Viimeksi tänään piti lähteä, mutta nukkui pommiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sieltä pois haluakaan. Kunhan pummaa rahaa sen varjolla, että haluaa pois sieltä. Jotkut laittaa rahaa tilille ja äijä jatkaa juomista.

Vierailija
2/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa, et haluaako oikeesti pois ollenkaan.. Bisse Route66:ssa 50 c.. Thaimaassa "Suomen hinnat".

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se on jossain jumissa? Toimiiko jalat sentään vielä?

Vierailija
4/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas jalka jo kipee?

Vierailija
5/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne se kuolee ja se on oikein

Vierailija
6/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat toimii ja muutenkin suht kunnossa. Kaleksia menee, mutta ei oikein meinaa syödä mitään. Thaimaahan pitäis päästä, saa nähä miten käy. Thaimaasta on lentolippu pois.

-ap

Vierailija
7/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se pyytää rahaa että saa sen lentolipun Thaimaahan? Ja sit nukkuu ”pommiin” ja rahat senkun hupenee? 🤔

Älkää lähettäkö rahaa. Ihan oikeasti.

Eikö tämä sankari ole haettu ainakin kerran ihan kantamalla kotiin? Ja siellä se on taas, kohta samassa kunnossa.

Vierailija
8/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla ois nyt rajan yli menossa. Tänään piti lähteä, huomenna "yrittää" uudestaan. Saa nähä.. Striimailee Youtubeen.

-ap

Vierailija
9/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on autettu ja tarjottu yhteiskunnan palvelut Suomesta, mutta kova on hinku maailmalle viinan perään, niin menköön... ei itketä.

Vierailija
10/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mulle rehellisesti mitä nämä reppumatkaajat hakevat juuri Aasiasta? Mulla olisi rahaa auttaa, mutta se ei koske huumehemmoja.

Vierailija
11/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän ei siis tavallaan ryyppäämisen kanssa ole ongelmia vaan pitäisi päästä Kambodziasta rajan yli Thaimaahan, on leimanhakureissulla. Ei meinaa onnistua millään.. Rahat kiinni WU:ssa ja tänään viimeksi "myöhästyi" bussista, joka olisi vienyt rajalle. Liput ja kaikki on. Tai oli..

-ap

Vierailija
12/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä on?

Vierailija
13/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myöhästyi bussista? Kannattaisiko Tn pitää elämä hallinnassa, eikä aina ruikuttaa apua muilta?

Vierailija
14/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mulle rehellisesti mitä nämä reppumatkaajat hakevat juuri Aasiasta? Mulla olisi rahaa auttaa, mutta se ei koske huumehemmoja.

Tn kohdalla en huumeista tiedä, mutta on ryypännyt rahansa ja terveytensä... kalliiksi tullut mies Suomelle.

Vierailija
15/23 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitä ollaan edelleen.. Ei ilmeisesti onnistunu bussihommat. Ei saakeli sentään.

Vierailija
16/23 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen siellä..

Vierailija
17/23 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taidaselvitä eteenpäin ...

Vierailija
18/23 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se jonka kaverit haki Suomeen?

Vierailija
19/23 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kans tajua mikä hinku mennä tuonne? Köyhyydessä elävien ihmisten maa ja siellä sitten on kivaa. Itse kyllä lähinnä järkyttyisin siitä kurjuudesta ja elämän raadollisuudesta.

Nää vaan näkee sen, että viina halpaa ja asuminen halpaa...

Vierailija
20/23 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinadementia iskenyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme