Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te muut "hauskat ihmiset" myös synkkiä?

Vierailija
22.03.2019 |

Olen pohtinut tätä asiaa sen jälkeen, kun luin ensin Jani Volasen haastattelun M/S Romantic-sarjan tiimoilta ja sitten vähän myöhemmin Petteri Summasen haastattelun. Molemmat muistelivat Julmahuvin tekoprosessia, ja selvästi komedian tekemiseen tuntui liittyvän myös aika suuri annos tuskaa. Tästä sitten lähdin pohtimaan asiaa eteenpäin sekä muiden koomikkojen tai komediaa tekevien henkilöiden että myös itseni kannalta. Mä näen aina asioissa monia puolia, usein myös koomisia. Vitsailen paljon, mutta sisimmässäni olen aika synkkä ihminen. Kiinnostaa tietää, onko monella muullakin tällaista.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaan ehtii leipääkin syömällä.

Vierailija
22/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla juuri sama. Melkeinpä sitä hauskemmaksi menen, mitä masentuneempi olen. Ehkä sitä heittäytyy oikein, jos lähtee ihmisten ilmoille kerrankin niin tuntuu kuin olisi viimeistä kertaa hauskaa pitämässä ja olo on rento, kehtaa heittää läppää miettimättä mitään mainetta, tulevaisuuttaan, ulkonäköään...

Ja olen ollut hassuttelija jo pienestä. Viihdytin vauva-siskoani pelleilemällä. Lapsena en ollut mielestäni kauhean surullinen muuten, syvällinen ja mietteliäs kyllä silloinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin tuttua. Nimenomaan surullinen pelle, se koen välillä minäkin olevani. löydän hauskuuden ja valon pilkahduksen - koska on pakko.

Klovnin kyyneleethän on olleet käsite jo kai vuosisatoja. Iloinen maski peittää surun muilta.

Vierailija
24/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaverien mielestä se "tosi hauska" tyyppi. Oikeasti olen tällä hetkellä peiton alla, pohdin taas kerran pahemmassa masennuksessani ja turhautumispuuskassani itsemurhaa viinilasi kädessä. Elämässä ei ole oikeastaan mitään järkeä.

Komiikkaa tästäkin tilanteesta saisi irti paljon, sinänsä elämäni on monessa mielessä täysin järjestyksessä. Mitä nyt älykäs seura puuttuu ja olen tosi yksinäinen.

Vähän sama itsellä. En ole varsinainen "hauska tyyppi", mutta on semmoinen tilannekomiikan taju ja onnistuu heittämään aina jotain kuivaa huumoria tilanteen mukaan ja läsnäolijoita loukkaamatta niin ehkä eivät uskoisi miten kyllästynyt sitä on elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen muuhun sellaiseen.

(10)Lisään nyt vielä tähän kun aloin miettiä asiaa. En muista milloin itse olisin nauranut viimeksi, muut saan nauramaan kyllä. En naura omille enkä muiden jutuille, omat vedän aina ihan vakavalla naamalla, muiden tarinoille hymyilen kohteliaasti mutta en koskaan naura.

Vierailija
25/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Työkaverit tuntuvat ottavan tilannetajuni hervottomana huumorina, vaikka useimmiten vain sanon mitä näen. En aina edes kunnolla ymmärrä, mikä huomioissani niin naurattaa. Maailma näyttäytyy usein synkkänä, outona ja lohduttomana paikkana, joka pyörii ihmisten himojen ja pikkusieluisuuden voimalla. Onneksi on olemassa eläimiä ja musiikkia.

Vierailija
26/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olette itse määritelleet itsenne hauskaksi?

Vierailija
27/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai olette itse määritelleet itsenne hauskaksi?

Tuskin, palaute vaan antaa ymmärtää. Mutta luulethan sinäkin itseäsi nokkelaksi vaikka tuskin saat paljon tukea käsityksellesi.

Vierailija
28/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ikävä ihminenkö" kysyy?

Vierailija
29/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hauska 24/7 Buhhhahahhaa hihhhiihiiii buhhahhahahhhahhhaaaa!

Ei, vaikutat vain idiootilta.

Vierailija
30/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Oon ehdottomasti hauskuuttaja, ja ihmiset nauraa mun jutuille (ja huonojen huonoudelle). En oo varsinaisesti masentunut, mutta näkemykseni maailmasta ja sen tulevaisuudesta ovat aika mustat.

Vierailija
31/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot vaan provoille altis.

Vierailija
32/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VTTUUUU SÄÄÄ OOT HAAAUSKAAAAAA BUHAHAHAHAHHAHAHAHHAH HHAHAHAHHAHAHAHHAHAH!!!  MÄÄ KUALEEENN!!

Vierailija
33/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jing jang, taivasta ei ole ilman maata, hyvää ilman pahaa, rakkautta ilman vihaa, huumoria ilman masennusta, kylläisyyttä ilman nälkää

Vierailija
34/34 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Olen pahasti masentunut ja todella yksinäinen, peitän kaiken mustalla huumorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi