JUSSI GAALA 2019
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasiko ne muut vaan jättää sen tytön pyörätuolissaan lavalle?
Liikkuu itse puhaltamalla.
Musta tää oli jotenkin tökerö...Ymmärrän, että aikataulu on tiukka, mutta elokuvaporukka oli jo pitänyt kiitospuheet ja vastaanottaneet Jussin kun Jarmin vasta ehti lavalle ja sitten jäi kuin nalli kalliolle kun noi vaan häipyi. Olisko voinut olla esim. lavan takana jo valmiiksi jos palkinto mahd. tulee tai olla siellä pöydässä jossa vastaanottanut huomion? Siis mun mielestä ehdottomasti ansaitsi kaiken kiitoksen ja lavalla mukana olon, mutta se olis pitänyt järjestää hänen kannaltaan tyylikkäämmin.
Samaa mietin. Ei ollut jotenkin yhtään mietitty tuota hänen kannaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tää oli jotenkin tökerö...Ymmärrän, että aikataulu on tiukka, mutta elokuvaporukka oli jo pitänyt kiitospuheet ja vastaanottaneet Jussin kun Jarmin vasta ehti lavalle ja sitten jäi kuin nalli kalliolle kun noi vaan häipyi. Olisko voinut olla esim. lavan takana jo valmiiksi jos palkinto mahd. tulee tai olla siellä pöydässä jossa vastaanottanut huomion? Siis mun mielestä ehdottomasti ansaitsi kaiken kiitoksen ja lavalla mukana olon, mutta se olis pitänyt järjestää hänen kannaltaan tyylikkäämmin.
Tuosta on varmasti keskusteltu. Todennäköisesti Jasminin oma toive tulla ja lähteä lavalta itse. Ihan kuten muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta on varmasti keskusteltu. Todennäköisesti Jasminin oma toive tulla ja lähteä lavalta itse. Ihan kuten muutkin.
Juu, mutta olisi tilanteesta voinut tehdä sulavamman. Lavakin oli sellainen, että hänellä oli täysi työ sinne päästä ja saada tuolinsa asetettua. Sitten koko homma olikin jo ohi.
Tuokon Ja Leppilammen aloitusnumero oli loistava. Taitavia musikaaliesiintyjiä ja viihdeartisteja.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hassun näköistä katsoa yleisöä, kun toisella kädellä pidetään puhelinta ja toisella kiskotaan tölkistä juomaa. Ei tunnu gaalalta yhtään.
Sitä luuria täytyy räpeltää kun kilpailevasta gaalasta satelee kuvia instaan ja muihin kökköpalveluihin. Turhimot vastaan Turhimot.
Mites Iiro Rantala oli noin komeana??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni vähän ohi, mikä elokuva oli kyseessä, missä oli tuo pyörätuolissa ollut nainen?
Star schaped scar. Onkohan kirjoitettu oikein.
ei ihan. shaped.
Missä gaalassa on teidän mielestä kaunein pysti? Emma-, Venla- vai Jussi-palkinto? Minusta 1. Emma, 2. Jussi ja rumin selvästi 3. Venla.
Vierailija kirjoitti:
Missä gaalassa on teidän mielestä kaunein pysti? Emma-, Venla- vai Jussi-palkinto? Minusta 1. Emma, 2. Jussi ja rumin selvästi 3. Venla.
Millainen on Venla?
Vierailija kirjoitti:
Onko Emma se sarvipää?
Riku vois olla hyvä juontajana, selväsannainen ja mukavan oloinen mies
Miksi nämä suomalaisleffat on aina tällaisia ankean pimeässä kuvattuja ja joiden juonena on vuoronperään toljottaa toisiaan mykkinä ja sitten raivohuutaa v!ttus##tananprkele mä vih##n sua?
Ehe ehe näitä välispiikkivitsejä. Puujalatkin on notkeita kun vertaa tähän verbaliikkaan ja nokkeluuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on Venla?
https://www.ts.fi/static/content/pic_5_3161743_k1582477_651.jpg Ihminen ja sykkyrä
Naissivuosan voittanut nuori nainen piti hyvän puheen. Käsittämätöntä, ettei näyttelijöillä ole työehtosopimusta.
Kuka oli se lähetyksen alussa gaalavieraita punaisella matolla haastatellut nainen?
Ei saanut Alatalon Mikko halia 😞
Harmi, ettei Paavo Kinnunen päässyt paikalle. On huikea näyttelijä. Erityisesti loistanut UIT:ssa komediarooleissa.
Eiköhän tuossa tarkoitettu paljastavaa halkiota...