JUSSI GAALA 2019
Kommentit (217)
Miksi Suvi Tuuli Karhu voitti naissivuosan, eikö hän kuitenkin tehnyt naispääosan Mielensäpahoittajassa?
Samaan aikaa tulee myös Radiogaala. Miksei sitä televisioida? Siellä mm. Veronica Verho pukeentui suihkuverhoon.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6e25e45d-0ff2-491e-9579-f4219a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli se lähetyksen alussa gaalavieraita punaisella matolla haastatellut nainen?
Alexandra Alexis
Ai se jonka piti luoda uraa New Yorkissa?
Suloista, että myös harjoittelijaa muistettiin kiitospuheessa.
Ei näillä ihan taidot riitä näihin kiitospuhenäytelmiin. Voi kun olen niin kovin yllättynyt ja ihan melkein sanaton ja ihan olisi pitänyt olla lippulappunen ja mitä minä nyt sanon ja ketä pitikään kiittää ja voi että kun olikin niin upeaa ja kaikki on niin ihania ja olen niin otettu ja sanaton ja voi voi voi.
Jere, oot niin eriNllainen, kun pukeudut noin <3
Nyt oli hyvä puhe! Nopea ja ytimekäs :D
Nyt oli loistava kiitospuhe ilma turhaa lässytystä ja p#rseennuolentaa. Hyvä Riikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä ihan taidot riitä näihin kiitospuhenäytelmiin. Voi kun olen niin kovin yllättynyt ja ihan melkein sanaton ja ihan olisi pitänyt olla lippulappunen ja mitä minä nyt sanon ja ketä pitikään kiittää ja voi että kun olikin niin upeaa ja kaikki on niin ihania ja olen niin otettu ja sanaton ja voi voi voi.
Juu mut nää ei sentään kiroile, kilju ja huuda kuten Venla-gaalan musapiiriläiset voittaessaan. Kielenkäyttö siistimpää. Eivätkä ole humalassa/pöllyissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä suomalaisleffat on aina tällaisia ankean pimeässä kuvattuja ja joiden juonena on vuoronperään toljottaa toisiaan mykkinä ja sitten raivohuutaa v!ttus##tananprkele mä vih##n sua?
Niinpä. Ei jaksa näitä negatiivisella tavalla synkkiä elokuvia, kurjuuttakin voi kuvata kauniisti. Jotenkin nämä suomalaiset ei vain osaa. Raivoa ja vihaa voi kuvata muutenkin kuin kirosanoja käyttämällä.
Tuo Hullu nuori sydän(?) vaikuttaa ihan hyvältä. Paras lähiaikojen leffa on mielestäni Leijonasydän (Franzen, Pääkkönen).
Cristal Snow😄
Kuka on tuo Mikon juontojen taustalla istuva eteerisen kaunis tummahiuksinen nainen, jolla jylhä nenä ja avonainen selkämys mekossaan? Kaunis.
Cristal Snow on jälleen kerran - nolo.
Chisukin on jättänyt sen narkkilookkinsa
Onko olemassa Teatterigaalaa, jossa palkitaan vuoden parhaat näytelmät ja musikaalit tekijöineen? Se kiinnostaisi minua.
Noniin nyt on feministi lavalla ulisemassa
Alexandra Alexis