JUSSI GAALA 2019
Kommentit (217)
Venla-patsas on Simo Salmisen käsialaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu-Pekka Björkman on mies minun makuuni.
Älä etuile. Mee jonoon.
Älkääpäs kinastelko : )
Tietääköhän H-P oman viehätysvoimansa? Kerrankin toivoisi, että joku lukisi mitä hänestä palstalla kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä etuile. Mee jonoon.
Ei vain kelvannut Minna Haapkylä lle.
Kelpasihan, kunnes Minna rakastui naiseen. Minnan ura tuntui kyllä täysin tyssäävän siihen naissuhteeseen.
tuleekohan gaala uusintana tänään?
Vierailija kirjoitti:
tuleekohan gaala uusintana tänään?
Tuleehan se, klo 15.25
Vierailija kirjoitti:
Venla-patsas on Simo Salmisen käsialaa.
Niin se alkuperäinen. Nykyinen pysti on nimeltään Kultainen Venla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä etuile. Mee jonoon.
Älkääpäs kinastelko : )
Tietääköhän H-P oman viehätysvoimansa? Kerrankin toivoisi, että joku lukisi mitä hänestä palstalla kirjoitetaan.
Seiskan mukaan hän seurusteli ainakin jossain vaiheessa "nuoren kaunottaren" kanssa joten tietää kyllä.
Hei, missä oli Pihla Viitala. En itse ainakaan huomannu välähdystäkään. Muuten mitä hel.....tiä se kymppiuutisten haastattelija viittasi viime vuoden haastatteluun, että oli erilainen, koska meetooooooo kampanja. Eihän Louhimiestä ole syytetty seksuaalisesta ahdistelusta, vaan ohjausmetodeista(joka sekin taitaa paljastua kateellisten naisten joukkokostoksi). Ei ole ensimmäinen kerta, kun tämä asia sekoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään selväsanainen ja luonteva juontaja tämä Miitta Sorvalin pikkusisko.
Onko? Syntynyt Viialassa Sorvali Kiteellä, Tuomas Holopaisen täti, eli onko muka Tuokkokin???
Olin paikalla tekemässä juttua gaalasta ja siinä sai käyttää mielikuvitusta kun juhlasaliin ei lehdistö saanut poiketa ja lehdistötila oli ankean kylmänkolkko paikka. Juhlijoille tarjoilu loistavaa, okei no medialle kuivaa riisiä & kanaa ja laihaa kahvia, siinä se. Ei nyt mitään gourmet meininkiä odotettukaan, mutta median huomioiminen taas oli tosi aliarvostettua. Ilman sen läsnäoloa ei kansa tietäisi juhlista juuri mitään. Onnea voittajille, odotetuille ja yllättäjille.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hassun näköistä katsoa yleisöä, kun toisella kädellä pidetään puhelinta ja toisella kiskotaan tölkistä juomaa. Ei tunnu gaalalta yhtään.
Totta. Olisiko aikaa palauttaa arvokas gaala-tunnelma?
Kutsuvieraita oli aivan liikaa. Surutta puolet pois gaalasta kännyköitä räpeltämästä.
Leppilampi on kyllä loistava, varma juontaja, juonnot ok, mutta esimerkiksi naisjuontajan juonto oli bb-talon tyylistä, liian letkeää lätinää gaalaan.
Katariina Kaitue ja Johannes Holopainen veivät tyylipisteet kotiin.
Hannele Lauri oli karismaattisin, H-P Björkman sympaattisin ja sydämellisin.
Pyytäkää ylättäviä nimiä (vaikka aiemmin palkittuja) juontamaan/palkitsemaan uusia, esim karismaattisia miesnäyttelijöitä, kuten esimerkiksi:
Hannu Lauri (upea!), Tommi Korpela (naiset kiittää), Lauri Tilkanen, Konsta Laakso!!! tai vaikka Jasmin Britney! Katariina Kaitueessa esimerkiksi on juhlapuhujaksi sopivaa tyyliä.
Päräyttäkää edes kutkuttavan jännittävät juhlafanfaarit kun aukaistaan kirjekuorta kenen nimi paljastuu!
Kunnon viihdettä väliajalle tyyliin Sami Hedberg että porukka rentoutuu ja musiikiksi jotain elokuvamusiikkia ehdottomasti tunnuskappaleiden muodossa (joko klassikkojen tai uusia) teemaan sopivia , joidenkin ihmeviritysten metamorfoositulkintojen ?? asemesta.
Tuokaa se ELOKUVAjuhlan arvokas gaalatunnelma takaisin. Katsojat kiittää.
vierestä seurannut kirjoitti:
Olin paikalla tekemässä juttua gaalasta ja siinä sai käyttää mielikuvitusta kun juhlasaliin ei lehdistö saanut poiketa ja lehdistötila oli ankean kylmänkolkko paikka. Juhlijoille tarjoilu loistavaa, okei no medialle kuivaa riisiä & kanaa ja laihaa kahvia, siinä se. Ei nyt mitään gourmet meininkiä odotettukaan, mutta median huomioiminen taas oli tosi aliarvostettua. Ilman sen läsnäoloa ei kansa tietäisi juhlista juuri mitään. Onnea voittajille, odotetuille ja yllättäjille.
Olisiko elokuva-alan tärkeimmän juhlan järjestelyn ja sisällön taso on aika miettiä uudelleen.
Gaalatunnelma (arvokkuus) palautettava siten että se välittyy myös kotikatsomoon.
Ei riitä että osallistujille on hauskaa ja hyvä fiilis.
Ilman muuta jatkossa media-ihmisten (lehdistötila ja tarjoilu) työskentely olosuhteisiin kiinnitetttävä huomiota ja arvostettava heitä(kin).
Korkea aika palkita "Vuoden paras elokuva-arvostelu" !!!
Alkaisivat kirjoittakat kiinnittämään huomiota kriittikkiensa ja arvostelujensa sisältöön ehkä aiempaa enmmän.
Motivoisi hyviä kirjoittajiakin jotka rakastavat elokuvia --- ja tekisi juhlasta entistä kiinnostavamman.
vierestä seurannut kirjoitti:
Niin tarjoiluista, käsittääkseni jussijuhlan kutsuvieraat joutuvat lunastamaan oman illalliskorttinsa?Korjatkaa jos olen väärässä.
Hannu-Pekka Björkman juontamaan ensi kerralla, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kirjoittanut nää muka- hauskat juonnot? En kestä.
Luokaton smalltalk ei sovi arvokkaaseen juhlaan.
Ei mennyt. Meni lavalle muun tiimin kanssa ja Domehan sen ujutti tuottajan jälkeen puhumaan. Ja hyvä niin, Jarella ei mene sekoiluksi nuo kiitospuheet.