Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovis myöhässä?

Vierailija
05.04.2013 |

Vauvan yritys alkoi tässä kierrossa. Yleensä ovis n. kierron 15. päivä, nyt on juuri 15. päivä, tein ovistestin (olen tehnyt sen myös eilen ja toissapäivänä) ja testin mukaan ovista ei vieläkään ole (eikä ole mitään ovisoireitakaan). Mitä tämä on? Yleensä mulla on AINA, ihan AINA ovis tiettyyn aikaan kierrosta - kellontarkasti, voisi sanoa.

Olen viimeisen kuukauden aikana tosin ollut kaksi kertaa ulkomailla, yksi työ-  ja yksi "huviloma" ja ollut vähän positiivista stressiä jne. Juuri palattiin etelänmatkalta, jossa oli tietty paljon puuhaa lasten kanssa ja vähän lepoa  jne. Voisko tää olla vaikuttanu siihen, että ovis myöhässä? Entä onko joku raskautunut sellaisesta kierrosta ettei oo ensin bongannu ovista ajoissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että joka kierrossa tunnen oviksen aina selvästi.

Multa poistettiin just kierukka kp. 5. En tiedä, voiko se sitten sekoittaa kiertoa jotenkin? Käsittääkseni ei pitäisi, kun on kyseessä kuparikierukka.

Ap

Vierailija
2/4 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio voi siis tulla ihan normaalisti 10-24 vrk kuluttua edellisten kuukautisten alkamisesta ja nainen ei välttämättä ovuloi joka kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen raskautunut sellaisesta kierrosta etten ole bongannut ovista ajoissa neljäsi tai no, en ole bongannut sitä olleenkaan...

Lakkaa tuhlaamasta rahojasi testeisin ja nauti lasten teko harrastuksesta!

Vierailija
4/4 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan olis pitäny alkaa testaileen ovista kun stressaa nyt sitten sitä :). Mutta kiva harrastushan tää muuten on :).

Mut eiköhän se tuolta taas joskus toivottavasti tule :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi