Mieheni petti minua....odotin kauan että pystyin kostamaan.
Mieheni petti minua useamman kerran toisen naisen kanssa. Hän oli alkanut jo "seurustelemaan" toisen naisen kanssa kun sain tietää asiasta. No lusikat meni jakoon. Olin pitkään katkera ja tuntui että en pääse eteenpäin. Itsesyytöksiä riitti, miksen minä riittänyt, mitä siinä toisessa on parempaa ja voinko luottaa enää kehenkään.
Suru vaihtui pian vihaksi. Aloin kyttäämään entistä miestäni facebookissa, instagramissa ja seurasin tiiviisti hänen tekemisiään. Nopeasti sain selville kuka uusi nainen oli.
Meni noin 1,5v ja näin kuvista että häitä olivat suunnittelemassa. Seurasin edelleen missä ex mieheni menee ja minne tapahtumiin aikoo osallistua. Loin feikki profiilin ja henkilön nettiin. Keksin kaksi niin uskottavaa tarinaa, että mies on käynyt pettämässä tulevaa vaimoaan ja lähetin viestit naiselle. Se oli aika helppoa, koska olin hyvin perillä milloin, missä ja kenen kanssa exäni on ollut.
Nainen kiitti viesteistäni eikä muuta. Häät peruttiin ja hetken olivat ilmeisesti erossa, mutta ovat palanneet takaisin yhteen.
Ja kyllä tämä helpotti oloani silloin, sain kostoni. En sen jälkeen kyllä ole enää heidän elämiinsä puuttunut.
Kommentit (58)
Sellainen miesvihaprovo tänään. Menepä ulos, siellä paistaa aurinko ja kevät etenee. Sitten varaat ajan lääkäriin niin saat lääkityksen kuntoon. Pusi - pusi.
Tämä on kyllä ihan tosi tarina. En uskalla nimiä julkaista, että ei tule ongelmia.
-Tekstin kertoja
Toivottavasti oot feikkitilit muistanut poistaa, pelkästä valeprofiilin luomisesta saa nykyään sakkorangaistuksen.
Täyttää törkeän petoksen tunnusmerkit. Vinkkasin poliisille, että selvittävät IP-osoitteesi ja sitä kautta henkilöllisyytesi, niin lähtee tutkinta käyntiin. Onnea valitsemallasi tiellä.
Tuleva vaimo tulee lopun elämäänsä epäilemään ex miestäsi. Ihan oikein mokomille pettureille...
Surullista tuhlata elämäänsä ja aikaansa johonkin kostoon. Tehdä vielä feikkitilit nettiin ja oikein kyttäillä missä ex mies menee. Sairasta sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Täyttää törkeän petoksen tunnusmerkit. Vinkkasin poliisille, että selvittävät IP-osoitteesi ja sitä kautta henkilöllisyytesi, niin lähtee tutkinta käyntiin. Onnea valitsemallasi tiellä.
Niinku ketään kiinnostais tämmöset tarinat :D
Kosto elää, esto kolaa. Naiset kostaa jotain kollektiivisesti miehille. Laitetaanko kysely kuinka moni mies kokee että nainen pihtaa? Väitän että aika moni mies kokee olevansa puutteessa vaikka on suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kosto elää, esto kolaa. Naiset kostaa jotain kollektiivisesti miehille. Laitetaanko kysely kuinka moni mies kokee että nainen pihtaa? Väitän että aika moni mies kokee olevansa puutteessa vaikka on suhteessa.
Miten tää liittyy kyseiseen tekstiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku ketään kiinnostais tämmöset tarinat :D
Nettiseriffin toimistosta lupasivat heti laittaa syberhackerit asialle ja SWEAT-tiimi odottaa valmiudessa osoitteen selviämistä. Kohta rytisee.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen miesvihaprovo tänään. Menepä ulos, siellä paistaa aurinko ja kevät etenee. Sitten varaat ajan lääkäriin niin saat lääkityksen kuntoon. Pusi - pusi.
Mikä ihmeen miesviha? Tämä ketju käsittelee yhtä miestä, pettäjää sellaista. Mene sinä ja varaa aika itse, niin saat apua tuohon olemattomaan miesvihan näkemiseen joka ikisessä ketjussa!
ohis
Minun mieheni on myös pettänyt minua. Hän ei tiedä, että olen saanut asian selville. Hän pilasi elämäni, joten kostoksi aion pilata hänen elämänsä täysin. Vihaa pettäjä-pelkureita sukupuoleen katsomatta. Hienosti toimittu, ap!
Jotain rajaa näihin provoihin.