Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni petti minua....odotin kauan että pystyin kostamaan.

Vierailija
22.03.2019 |

Mieheni petti minua useamman kerran toisen naisen kanssa. Hän oli alkanut jo "seurustelemaan" toisen naisen kanssa kun sain tietää asiasta. No lusikat meni jakoon. Olin pitkään katkera ja tuntui että en pääse eteenpäin. Itsesyytöksiä riitti, miksen minä riittänyt, mitä siinä toisessa on parempaa ja voinko luottaa enää kehenkään.
Suru vaihtui pian vihaksi. Aloin kyttäämään entistä miestäni facebookissa, instagramissa ja seurasin tiiviisti hänen tekemisiään. Nopeasti sain selville kuka uusi nainen oli.
Meni noin 1,5v ja näin kuvista että häitä olivat suunnittelemassa. Seurasin edelleen missä ex mieheni menee ja minne tapahtumiin aikoo osallistua. Loin feikki profiilin ja henkilön nettiin. Keksin kaksi niin uskottavaa tarinaa, että mies on käynyt pettämässä tulevaa vaimoaan ja lähetin viestit naiselle. Se oli aika helppoa, koska olin hyvin perillä milloin, missä ja kenen kanssa exäni on ollut.
Nainen kiitti viesteistäni eikä muuta. Häät peruttiin ja hetken olivat ilmeisesti erossa, mutta ovat palanneet takaisin yhteen.

Ja kyllä tämä helpotti oloani silloin, sain kostoni. En sen jälkeen kyllä ole enää heidän elämiinsä puuttunut.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta joku tv ohjelma ja rupeette ottamaan pettäjiä kiinni!

Johan telkkarista tulee Cheaters. Ihan hillitöntä tosi-tv:tä. 😂

Vierailija
22/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen miesvihaprovo tänään. Menepä ulos, siellä paistaa aurinko ja kevät etenee. Sitten varaat ajan lääkäriin niin saat lääkityksen kuntoon. Pusi - pusi.

Mikä ihmeen miesviha? Tämä ketju käsittelee yhtä miestä, pettäjää sellaista. Mene sinä ja varaa aika itse, niin saat apua tuohon olemattomaan miesvihan näkemiseen joka ikisessä ketjussa!

ohis

No just näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on myös pettänyt minua. Hän ei tiedä, että olen saanut asian selville. Hän pilasi elämäni, joten kostoksi aion pilata hänen elämänsä täysin. Vihaa pettäjä-pelkureita sukupuoleen katsomatta. Hienosti toimittu, ap!

Kyllä, anna palaa. Kosto on suloinen!

Vierailija
24/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ex ukkos uus nainen saa vaikeahoitoisen hiivan.

Vierailija
25/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kirjoitti:

Vaikutat ihanalta ihmiseltä. 😂

Silmä silmästä, hammas hampaasta. Pettäjä saa mitä tilaa.

ohis

Vierailija
26/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi olla vaan onnellinen, että selvisi, että oli p*aska ja pääsit p*skasta eroon? Aika säälittävää puolentoista vuoden päästäkin roikkua jossain petturisurkimuksessa. Move on, sister!

Vierailija
27/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa jos pettää, pitäisi siitä saada joku sanktio. Ehdollinen tuomio vaikka..

Vierailija
28/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista tuhlata elämäänsä ja aikaansa johonkin kostoon. Tehdä vielä feikkitilit nettiin ja oikein kyttäillä missä ex mies menee. Sairasta sanon minä.

Päinvastoin. Näin voi saada itselleen oikeutta. Kosto on suloinen joissain tapauksista. Mitäs pettäjä itse lähti tälle tielle.

en ole ap

Vierailija
29/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat törkeitä, mutta naiset sairaita.

Pelottaako? Kannattaa olla rehellinen.

Vierailija
30/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto elää, esto kolaa. Naiset kostaa jotain kollektiivisesti miehille. Laitetaanko kysely kuinka moni mies kokee että nainen pihtaa? Väitän että aika moni mies kokee olevansa puutteessa vaikka on suhteessa.

Ai kostavat kollektiivisesti ja siksi ns. pihtaavat vai?

Kuulepas nyt, sinä munaton tossu. Jos et osaa keskustella naisesi kanssa näistä asioista asiallisesti, niin se on sun ongelmasi. Kellään ei ole velvollisuutta olla toisen p**opuu ja r**kkulelu.

Vierailija
31/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ap käynyt vääntämässä kuuman tortun niiden postilaatikkoon. Siinä olisivat miettineet että kuka tämän teki.

Vierailija
32/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa jos pettää, pitäisi siitä saada joku sanktio. Ehdollinen tuomio vaikka..

Se avioliittohan on jo vapausrangaistus. Joillekin elinkautinen, joillekin lyhempi.

Vierailija
33/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi olla vaan onnellinen, että selvisi, että oli p*aska ja pääsit p*skasta eroon? Aika säälittävää puolentoista vuoden päästäkin roikkua jossain petturisurkimuksessa. Move on, sister!

Päinvastoin, ap ansaitsee oikeutta. Hyvin toimittu. Nyt hän voi todella mennä eteenpäin. 

Vierailija
34/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Girl! Kosto elää.

Vierailija
35/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, ap ansaitsee oikeutta. Hyvin toimittu. Nyt hän voi todella mennä eteenpäin. 

Tai sitten ex voi tehdä rikosilmoituksen, jos selviää, että tämä nainen ollu feikkiprofiilin takana. Kosahtaa vielä omaan nilkkaan koko pöljyys.

Vierailija
36/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ex voi tehdä rikosilmoituksen, jos selviää, että tämä nainen ollu feikkiprofiilin takana. Kosahtaa vielä omaan nilkkaan koko pöljyys.

Exä on niin pöljä että tuskin tajunnu ilmoituksia tehdä. Eikä poliisia kiinnosta missä ukko käyny melaansa huljuttamassa..

Vierailija
37/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän saisi tietää? Ei mitenkään.

Vierailija
38/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus eroon oli se, että minun alakertani haisi aina mädältä silakalta.

Ap

Vierailija
39/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä on niin pöljä että tuskin tajunnu ilmoituksia tehdä. Eikä poliisia kiinnosta missä ukko käyny melaansa huljuttamassa..

Valeprofiilin luominen ja sillä toisen huijaaminen on edelleenkin rikos, se kiinnostaa poliisia, jos se selviää. Nainen voi keskenään toivoa ettei huijaus ikinä selviä.

Vierailija
40/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän saisi tietää? Ei mitenkään.

Kai tiesit, että kaikesta mitä teet netissä jää jälki?