Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni petti minua....odotin kauan että pystyin kostamaan.

Vierailija
22.03.2019 |

Mieheni petti minua useamman kerran toisen naisen kanssa. Hän oli alkanut jo "seurustelemaan" toisen naisen kanssa kun sain tietää asiasta. No lusikat meni jakoon. Olin pitkään katkera ja tuntui että en pääse eteenpäin. Itsesyytöksiä riitti, miksen minä riittänyt, mitä siinä toisessa on parempaa ja voinko luottaa enää kehenkään.
Suru vaihtui pian vihaksi. Aloin kyttäämään entistä miestäni facebookissa, instagramissa ja seurasin tiiviisti hänen tekemisiään. Nopeasti sain selville kuka uusi nainen oli.
Meni noin 1,5v ja näin kuvista että häitä olivat suunnittelemassa. Seurasin edelleen missä ex mieheni menee ja minne tapahtumiin aikoo osallistua. Loin feikki profiilin ja henkilön nettiin. Keksin kaksi niin uskottavaa tarinaa, että mies on käynyt pettämässä tulevaa vaimoaan ja lähetin viestit naiselle. Se oli aika helppoa, koska olin hyvin perillä milloin, missä ja kenen kanssa exäni on ollut.
Nainen kiitti viesteistäni eikä muuta. Häät peruttiin ja hetken olivat ilmeisesti erossa, mutta ovat palanneet takaisin yhteen.

Ja kyllä tämä helpotti oloani silloin, sain kostoni. En sen jälkeen kyllä ole enää heidän elämiinsä puuttunut.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni petti mua ja vaihtoi siihen naiseen. Nyt 3 vuotta myöhemmin heillä on lapsi ja ovat kihloissa. Hieno juttu jos on muuttunut eikä heitä housujaan joka naisen edessä.

Taisin pari viikkoa jaksaa olla vihainen ja aloin elää täysillä.

Puolitoista vuotta kytäten ja kostoa huitoen, huhhuh.

Vierailija
42/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni petti mua ja vaihtoi siihen naiseen. Nyt 3 vuotta myöhemmin heillä on lapsi ja ovat kihloissa. Hieno juttu jos on muuttunut eikä heitä housujaan joka naisen edessä.

Taisin pari viikkoa jaksaa olla vihainen ja aloin elää täysillä.

Puolitoista vuotta kytäten ja kostoa huitoen, huhhuh.

Jokainen käsittelee surunsa tavallaan ja tämä oli ap:n tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin noin sairas, että käyttäisin vuosia elämästäni eksän vainoomiseen, niin en saisi kiksejä moisesta kostosta. Vasta puoli ei tiedä mikä häneen iski.

Vierailija
44/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttää törkeän petoksen tunnusmerkit. Vinkkasin poliisille, että selvittävät IP-osoitteesi ja sitä kautta henkilöllisyytesi, niin lähtee tutkinta käyntiin. Onnea valitsemallasi tiellä.

Heh, lienet pösilö tai höno

Vierailija
45/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin noin sairas, että käyttäisin vuosia elämästäni eksän vainoomiseen, niin en saisi kiksejä moisesta kostosta. Vasta puoli ei tiedä mikä häneen iski.

Ap:n eksässähän ei ole mitään vikaa...ehei suinkaan...

Vierailija
46/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko ainoa, joka mietti, miksi pilata myös tuon toisen naisen elämä ja parisuhde?? eihän se, että mies petti, ollut sen toisen naisen vika. Miehen päätöshän se oli? Itse en ainakaan jaksaisi olla noin katkera vielä 1,5 vuoden jälkeen että alkaisin kostamaan ja keksimään tuommosia juttuja. Mielummin siirtyisin eteenpäin omassa elämssä ja toivottaisin tälläselle petturimiehelle hyvää loppuelämää. Keskittyisin pitämään mielessä korkeintaan hyvät muistot hänestä, mielummin kuin katkerat ja vihaiset.... kostaminenkaan ei auta mitään lopulta. Eron tullessa pettämisen takia, olisin ehkä voinut tuolle toisella naiselle kertoa, että mies petti, jos se jollain lailla kiinnostaisi tuota naista, jos hän ei sitä jo tiennyt. Itse ainakin haluaisin kuulla heti, jos mies jonka kanssa seurustelen, onkin pettänyt kanssani vaimoaan/tyttöystäväänäs. Mutta tuommoinen tahallinen kosto ja kyttäys + häiden pilaaminen on aika säälittävän lapsellista ja ihan turhaa kiusantekoa. 

Vierailija
47/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppisi Rapu? 😅

Vierailija
48/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olenko ainoa, joka mietti, miksi pilata myös tuon toisen naisen elämä ja parisuhde?? eihän se, että mies petti, ollut sen toisen naisen vika. Miehen päätöshän se oli? Itse en ainakaan jaksaisi olla noin katkera vielä 1,5 vuoden jälkeen että alkaisin kostamaan ja keksimään tuommosia juttuja. Mielummin siirtyisin eteenpäin omassa elämssä ja toivottaisin tälläselle petturimiehelle hyvää loppuelämää. Keskittyisin pitämään mielessä korkeintaan hyvät muistot hänestä, mielummin kuin katkerat ja vihaiset.... kostaminenkaan ei auta mitään lopulta. Eron tullessa pettämisen takia, olisin ehkä voinut tuolle toisella naiselle kertoa, että mies petti, jos se jollain lailla kiinnostaisi tuota naista, jos hän ei sitä jo tiennyt. Itse ainakin haluaisin kuulla heti, jos mies jonka kanssa seurustelen, onkin pettänyt kanssani vaimoaan/tyttöystäväänäs. Mutta tuommoinen tahallinen kosto ja kyttäys + häiden pilaaminen on aika säälittävän lapsellista ja ihan turhaa kiusantekoa. 

Ihmiset käsittelee asiat eri tavalla. Ap sai rauhan kun kosti. Sinun tapasi kuulostaa nössöltä joka tyytyy osaansa ja ei haittaa vaikka mies pettää.

Vierailija
49/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just... Näinkin lapsellisia naisia löytyy vielä nykyäänkin.

Vierailija
50/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen usein antaa anteeksi, mutta ei koskaan unohda. Ex vaimo sai kostonsa ja tuleva vaimo epäilee jokaista tekstiviestiä minkä mies tulee saamaan. Ainoa hävijä on pettäjä ukko ja juuri näin tämän kuuluukin mennä.

Vierailija
51/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat voimafantasiat. Ei jatkoon.

Vierailija
52/58 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset käsittelee asiat eri tavalla. Ap sai rauhan kun kosti. Sinun tapasi kuulostaa nössöltä joka tyytyy osaansa ja ei haittaa vaikka mies pettää.

Minusta se kyllä kuulostaa järkevän aikuisen ihmisen tavalta. Puolentoista vuoden jälkeenkin kostonhautominen kuulostaa siltä, että kannattaa hakeutua mielenterveyspiirin hoitoon.

Vierailija
53/58 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen osallistui pettämiseen ja toimi yhtälailla väärin. Pilasi toisen ihmisen elämän, joten täysin ymmärrettävää, että ap haluaa kostaa.

Vierailija
54/58 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei. Mitäs nyt on suunnitelmissa, mihin ajattelit keskittyä?

Vierailija
55/58 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap:n ”tarinassa” ei ollut kuin häviäjiä. Tuliko nyt hyvä mieli, kun pääsit kostamaan? En todellakaan ihmettele, että miehesi hankkiutui sinusta eroon.

Vierailija
56/58 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen osallistui pettämiseen ja toimi yhtälailla väärin. Pilasi toisen ihmisen elämän, joten täysin ymmärrettävää, että ap haluaa kostaa.

Pilasi elämän??? 😂 Jotain rajaa näihin nyt..

Vierailija
57/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

okei. Mitäs nyt on suunnitelmissa, mihin ajattelit keskittyä?

Ap voi keskittyä nyt itseensä ja naureskelle entiselle miehelleen ja tämän tampio vaimolle.

Vierailija
58/58 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet. Vain otettu lääke auttaa.