Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni petti minua....odotin kauan että pystyin kostamaan.

Vierailija
22.03.2019 |

Mieheni petti minua useamman kerran toisen naisen kanssa. Hän oli alkanut jo "seurustelemaan" toisen naisen kanssa kun sain tietää asiasta. No lusikat meni jakoon. Olin pitkään katkera ja tuntui että en pääse eteenpäin. Itsesyytöksiä riitti, miksen minä riittänyt, mitä siinä toisessa on parempaa ja voinko luottaa enää kehenkään.
Suru vaihtui pian vihaksi. Aloin kyttäämään entistä miestäni facebookissa, instagramissa ja seurasin tiiviisti hänen tekemisiään. Nopeasti sain selville kuka uusi nainen oli.
Meni noin 1,5v ja näin kuvista että häitä olivat suunnittelemassa. Seurasin edelleen missä ex mieheni menee ja minne tapahtumiin aikoo osallistua. Loin feikki profiilin ja henkilön nettiin. Keksin kaksi niin uskottavaa tarinaa, että mies on käynyt pettämässä tulevaa vaimoaan ja lähetin viestit naiselle. Se oli aika helppoa, koska olin hyvin perillä milloin, missä ja kenen kanssa exäni on ollut.
Nainen kiitti viesteistäni eikä muuta. Häät peruttiin ja hetken olivat ilmeisesti erossa, mutta ovat palanneet takaisin yhteen.

Ja kyllä tämä helpotti oloani silloin, sain kostoni. En sen jälkeen kyllä ole enää heidän elämiinsä puuttunut.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa näihin provoihin.

Vierailija
2/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
4/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihanalta ihmiseltä. 😂

Vierailija
5/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihaprovo tänään. Menepä ulos, siellä paistaa aurinko ja kevät etenee. Sitten varaat ajan lääkäriin niin saat lääkityksen kuntoon. Pusi - pusi.

Vierailija
6/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyrikki kamaa.

Vierailija
7/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihan tosi tarina. En uskalla nimiä julkaista, että ei tule ongelmia.

-Tekstin kertoja

Vierailija
8/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oot feikkitilit muistanut poistaa, pelkästä valeprofiilin luomisesta saa nykyään sakkorangaistuksen.

Vierailija
9/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot paras!

Vierailija
10/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää törkeän petoksen tunnusmerkit. Vinkkasin poliisille, että selvittävät IP-osoitteesi ja sitä kautta henkilöllisyytesi, niin lähtee tutkinta käyntiin. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
11/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva vaimo tulee lopun elämäänsä epäilemään ex miestäsi. Ihan oikein mokomille pettureille...

Vierailija
12/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista tuhlata elämäänsä ja aikaansa johonkin kostoon. Tehdä vielä feikkitilit nettiin ja oikein kyttäillä missä ex mies menee. Sairasta sanon minä.

Vierailija
13/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttää törkeän petoksen tunnusmerkit. Vinkkasin poliisille, että selvittävät IP-osoitteesi ja sitä kautta henkilöllisyytesi, niin lähtee tutkinta käyntiin. Onnea valitsemallasi tiellä.

Niinku ketään kiinnostais tämmöset tarinat :D

Vierailija
14/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta joku tv ohjelma ja rupeette ottamaan pettäjiä kiinni!

Vierailija
15/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto elää, esto kolaa. Naiset kostaa jotain kollektiivisesti miehille. Laitetaanko kysely kuinka moni mies kokee että nainen pihtaa? Väitän että aika moni mies kokee olevansa puutteessa vaikka on suhteessa.

Vierailija
16/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto elää, esto kolaa. Naiset kostaa jotain kollektiivisesti miehille. Laitetaanko kysely kuinka moni mies kokee että nainen pihtaa? Väitän että aika moni mies kokee olevansa puutteessa vaikka on suhteessa.

Miten tää liittyy kyseiseen tekstiin?

Vierailija
17/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku ketään kiinnostais tämmöset tarinat :D

Nettiseriffin toimistosta lupasivat heti laittaa syberhackerit asialle ja SWEAT-tiimi odottaa valmiudessa osoitteen selviämistä. Kohta rytisee.

Vierailija
18/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen miesvihaprovo tänään. Menepä ulos, siellä paistaa aurinko ja kevät etenee. Sitten varaat ajan lääkäriin niin saat lääkityksen kuntoon. Pusi - pusi.

Mikä ihmeen miesviha? Tämä ketju käsittelee yhtä miestä, pettäjää sellaista. Mene sinä ja varaa aika itse, niin saat apua tuohon olemattomaan miesvihan näkemiseen joka ikisessä ketjussa!

ohis

Vierailija
19/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat törkeitä, mutta naiset sairaita.

Vierailija
20/58 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on myös pettänyt minua. Hän ei tiedä, että olen saanut asian selville. Hän pilasi elämäni, joten kostoksi aion pilata hänen elämänsä täysin. Vihaa pettäjä-pelkureita sukupuoleen katsomatta. Hienosti toimittu, ap!