Mikä on teidän mielestä kaikkien aikojen paras tv-sarja.
Kommentit (122)
Lapsena/nuorena fanitin Ruusun aikaa, blondi tuli taloon, Metsolat, sydän toivoa täynnä- sarjoja.
Käenpesä oli ihan huippu, tykkäsin paljon kun tuli vuosia sitten. Son's of anarchy, mullan alla ja pako ovat myös hyviä.
kotimaisista ehottomasti SALKKARIT, ulkomaisista true blood ja game of thrones
Iholla sarja, voi että miten tykkäsin
- Rimakauhua ja rakkautta
- Sinkkuelämää
-Iholla-sarja
Frendit, aina paras ja saa nauramaan vaikka kaikki on nähty jo moneen kertaan :) mulla on kaikki boksilla ja toisinaan katselen niitä vedet silmissä :D
Teho-osasto, tykkään sairaalasarjoista.
Greyn anatomia. Ihan bimbo mut siksi just hyvä.
House, MD.
Gilmore Girls
Muumilaakson tarinoita ;)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 21:34"]
kotimaisista ehottomasti SALKKARIT, ulkomaisista true blood ja game of thrones
[/quote]
ai niin ja sinkkuelämää myös!
Olenko ainut joka ei ole koskaan tykännyt Frendeistä? Ei jotenkin nuo päällenauratut nappaa yhtään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 21:42"]
Olenko ainut joka ei ole koskaan tykännyt Frendeistä? Ei jotenkin nuo päällenauratut nappaa yhtään.
[/quote]
Kyllä mä sitä joskus nuorempana suht viihdyttävänä pidin, mutta en silloinkaan mitenkään suuremmin innostunut. Ehkä siihen olisi pitänyt hurahtaa joskus tietyssä iässä että siitä tykkäisi vieläkin. Mä en tajua frendien suosiota. On se toki valmiiksinauretuksi ihan ok (monet sellaisista kun ovat suorastaan ahdistavan, huonoja) mutta että oikein kaikkien aikojen paras sarja... Olen kyllä ihmetellyt mikä siinä ihmisiin niin vetoaa.
Täällä sama tuon Frendien kans. En oikein ymmärrä. Toinen on sitten Sinkkuelämää. Ihan ok oli, mutta en ymmärrä sitä älytöntä fanitusta ja leffatkin mulla on jäänyt katsomatta.
Moderni perhe. Loistavasti käsikirjoitettu, joka kerta hauska.
Ingmar Bergmanin Kohtauksia eräästä avioliitosta (kyllä, se on myös lyhennettynä elokuvaksi mutta oli alun perin tv-sarja).
Ylpeys ja ennakkoluulo. Twin peaks.
Puhtaat valkeat lakanat.
Rimis.
Dawnton Abbey.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 22:05"]
Täällä sama tuon Frendien kans. En oikein ymmärrä. Toinen on sitten Sinkkuelämää. Ihan ok oli, mutta en ymmärrä sitä älytöntä fanitusta ja leffatkin mulla on jäänyt katsomatta.
[/quote]
Sama mulla sinkkuelämänkin kanssa.
60
Junttimeininki kunniaan: Team Ahma oli hyvä, Kummeli oli parempi ja Kumman Kaa PARAS! Pisteitä myös harvinaisen hyvälle kotimaiselle draamasarjalle Helppo Elämä.
Tyttökullat, Nanny ja Rillit huurussa.
Uusi päivä
Sydänmailla
Salkkarit
Teho-osasto
Sunset Beach (tuli monta vuotta sitten nelosella, ei tuu enää:( )
Hovimäki
Metsolat
Ruusun aika
Lost
Blondi tuli taloon
Pako