Mikä on teidän mielestä kaikkien aikojen paras tv-sarja.
Kommentit (122)
Seinfeld on kyllä varmaan vähintään yksi parhaista ikinä, jos ei paras.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:00"]
Seinfeldille ääni täältäkin. Tosin omasta mielestä oli kyllä huonojakin jaksoja, esim. parkkitalosekoilu.
[/quote]
Höpö höpö, se mitään huono ollut! ;) Mut ok, pakko myöntää, kaksi viimeistä jaksoa oli vähän pliisuja.
Minusta taas parhaita ovat olleet Agatha Christien Neiti Marple by Joan Hickson, sekä Sohvanvaltaajat, Okalinnut, Mennyt maailma, Konttori, Kyllä, Herra Ministeri, Kyllä, Herra Pääministeri, Kumman kaa, Muotitalo (House of Elliot).
Grimm. Mikään muu sarja ei ole saanut minua koukutettua.
Prison Break ja nyt uutena tuttavuutena Pahan jäljillä.
Pokka pitää (hyacinth bucket) ihan paras
Sit Frasier ja kolmantena
Frendit
nelosena Kolmas kivi auringosta ja vitosena
the 70's show
- Simpsonit
- Pikku-Britannia
- Todella Upeeta
- Rimakauhua ja rakkautta
- Frendit
- Pokka pitää
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:00"]
Seinfeldille ääni täältäkin. Tosin omasta mielestä oli kyllä huonojakin jaksoja, esim. parkkitalosekoilu.
[/quote]
Höpö höpö, se mitään huono ollut! ;) Mut ok, pakko myöntää, kaksi viimeistä jaksoa oli vähän pliisuja.
[/quote]
Joo se lopetus oli vähän mitä oli. Oli jäänyt kaivelemaan sarjan luojaa Larry Davidiakin niin paljon, että teki uuteen sarjaansa Curb your enthusiasm uuden 'päätösjakson', kannattaa katsoa.
Mä luulin että tuo Seinfeld oli vitsi... Tosin onpa täällä monta muutakin sarjaa joiden fanitusta en ymmärrä. Eikä näköjään moni myöskään ymmärrä miksi mä tykkään Breaking Badista :D
Mä tykkään tosi paljon nyt onneksi uudella kaudella alkavasta historiallisesta "Borgiat- maan ja taivaan valtiaat" draamasarjasta.
Muita mistä oon tykännyt on Hercule Poirot -sarja sekä dekkareista Dalziel & Pascoesta.
Yks unohtunut, kaikista paras KUMMANKAA! Annen ja Ellun seikkailut aivan mahtavia :D
-Sopranos
-Mullan alla
-Dr. Who
-Lost
Joku oikein ammatikseen miinustelee tässä ketjussa.
West Wing on itselleni ylivoimainen ykkönen.