Mikä on teidän mielestä kaikkien aikojen paras tv-sarja.
Kommentit (122)
Twin peaks, frendit, teho-osasto, hill street blues, studio julmahuvi, frasier, miami vice. Uusimmista entouragessa on loistava idea&näyttelijät, big brotherin ajatus on äärettömän hyvä-suomessa toteutus ja asukasvalinnat pilaavat vuosi toisensa jälkeen koko idean :(
X-files, ehdottomasti. Millennium oli erinomainen myös, monikaan ei sitä vaan tiedä/ muista
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 22:28"]
Twin peaks, frendit, teho-osasto, hill street blues, studio julmahuvi, frasier, miami vice. Uusimmista entouragessa on loistava idea&näyttelijät, big brotherin ajatus on äärettömän hyvä-suomessa toteutus ja asukasvalinnat pilaavat vuosi toisensa jälkeen koko idean :(
[/quote]
Ai niin, ja ruotsalainen minisarja helteinen heinäkuu oli aivan loistava!
No mä olen jo niin vanha, että mä sanon, että mm. Veljekset, Kukkakimmpu piikkilankaa, Hotellin Herttuatar
Okalinnut oli kyllä todella hyvä.
t: toi äskeinen vanhus
Pokka pitää
Hiljainen todistaja
Matula
Keskiyön kutsu
Uskomaton Teddy Z
Beverly hills 90210
Frendit
Napakymppi
Battlestar Galagtica
Lapsuudessa Blondi tuli taloon. Aikuisiällä Tahdon asia. Myös Klikkaa mua ja Irtiottoja ovat hyviä, mutta eivät vedä vertoja Tahdon asialle!
Mullan alla, Oz, Skins-Liekeissä, Täydelliset naiset, Sinkkuelämää.
Kummankaa ja Kellarin kunkku tosi hauskoja, kattonut jo moneen kertaan.
Salkkarit, Käenpesä, Klikkaa mua, Uusi päivä, Kallio, Kotikatu, Helsingin herra, Juurikasvua.
L-koodi, Criminal Minds, Pako, 24, House, Simpsonit, Frendit, Skins.
79 lisää: Kallio ja Iholla(2.kausi)
Game Of Thrones
Walking Dead
Benidorm
Pikku-Britannia
Downton Abbey
Kaikki Poiroti ja Marplet
Hiljainen todistaja
Midosmerin Murhat
Dexter
Tudors
Sinkkuelämää
Mentalist
LOST
Muista ei voi puhua edes samana päivänä.
Oz tai Sopranos. Molemmat katsottu lähemmäs 10 kertaa, eikä kyllästytä. Ehkä Oz näistä ykkönen, koska kuvattu karussa miljöössä ilmeisen halvalla ja SILTI kestänyt aikaa niin hyvin.
Tai piirrettyjen pioneeri Simpsonit, johon kaikkea sen jälkeen tehtyä verrataan, mutta ei siksi vaan siksi vaan siksi, että alkupään(kin) jaksot ovat edelleen tuoreelta tuntuvaa, oivaltavaa ja anarkistisen hauskaa amerikkalaisen jälkiteollisen yhteiskunnan ajankuvaa ja kritiikkiä joka vaan toimii.
BREAKING BAD!Ehdottomasti paras sarja ikinä!
Tottakai niitä on monia ja useita suosikkeja lueteltukin jo mut jos on pakko valita, kaikkien aikojen paras oli V (siis se alkuperäinen joskus 80-luvulla)
Murhasta tuli totta
Kellarinkunkku
Sinkkuelämää on ihan paras! :) Vaikka en ole yhtään parisuhdebiletysmuoti-tyyppiä, niin ne jutut on vaan niin hyviä ja oivaltavia. Carrien kolumneissa on aina hyviä oivalluksia.
Toinen mikä jäi mieleen hyvänä sarjana, oli Passions, jota nelonen näytti joskus Sunset Beachin jälkeen. Oli outo sekoitus saippuaa ja outoja yliluonnollisia juttuja. Ehkä se jäi mieleen siksi, että nelonen lopetti sarjan esittämisen yhtäkkiä kesken tuotantokauden. :(