Mikä on teidän mielestä kaikkien aikojen paras tv-sarja.
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:27"]
Joku oikein ammatikseen miinustelee tässä ketjussa.
[/quote]
Joku muukin huomasi.
Vaikea sanoa yhtä - mutta onneksi ei ole kyse urheilusta, jossa vain yksi voi voittaa.
Aakkosjärjestyksessä: Langalla (es. nyk. nimellä The Wire), Mad Men, Sopranos.
Paras minisarja ikinä on BBC:n 6-osainen Valta pelissä.
Nyt olen ihan koukussa Tremeen ja tänään alkaa Breaking Badin viimeinen kausi - jippii!
Etteikö muka telkkarissa esitetä taidetta?
Onkohan tällä miinustajalla ollut mitään sanottavaa itsellään tähän ketjuun vai onko kyse sellaisesta positiivarista, joka tulee laittamaan oman statementinsa ketjuun miinuksia kylvämällä?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:38"]
tänään alkaa Breaking Badin viimeinen kausi - jippii!
[/quote]
Missä se näytetään? :O
RAID! Itkisin onnesta, jos joskus pystyisin käsikirjoittamaan sen kaltaisen mestariteoksen. Itkin kyllä katsoessanikin, etenkin kun viimeinen jakso oli ohi.
Sopranos, Mad Men, Frendit, 30 Rock.
Frendit, koska se onnistuu naurattamaan vielä monituisten katsomiskertojen ja 20 vuoden jälkeen.
ei kyllä pysty valitsemaan vain yhtä...
Pokka pitää
Ponille kyytiä
Todella upeeta
Frasier
Rimakauhua ja rakkautta
Mullan alla
Kolmas kivi auringosta
Coupling. Tai oikeastaan ihan mikä vaan brittikomedia :)
Coupling on kyllä hillitön. Ja 30Rock on paras tämän hetken amerikkalaisista, tosin viimeisin season ei ollut ihan edellisten tasoinen. Mutta aiemmin jo annoin ääneni Seinfeldille, joten pysytään vielä sen takana.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 21:03"]
Coupling on kyllä hillitön. Ja 30Rock on paras tämän hetken amerikkalaisista, tosin viimeisin season ei ollut ihan edellisten tasoinen. Mutta aiemmin jo annoin ääneni Seinfeldille, joten pysytään vielä sen takana.
[/quote]
Mä käyn kerran kuussa pyytämässä Couplingia takas telkkariin :)
Samaten Herrasmiesliiga sais pyöriä uudelleen, se on kipeydessään nerokas...
Kaksi tuotantokautta esitetty Rooma.
Kotikatu. Se alkuperäinen ja viimeinen.
Melrose Place! Tiedän että olen varmaan ainoa mutta rakastin niin tuota sarjaa!
Lotto-arvonta, aina jännä ja mikä tahansa jakso voi osoittautua ihanimmaksi asiaksi mitä olen koskaan nähnyt telkusta
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:27"]
Joku oikein ammatikseen miinustelee tässä ketjussa.
[/quote]
Mitähän se muuten tarkoittaa? Että miinustajan mielestä kys. sarja on paska? Fanitus on ilmaistu tyhmästi?