Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vit... Sheivaako joku tosiaan KÄSIVARRETKIN?

Vierailija
04.04.2013 |

Reidet nyt vielä jotenkin ymmärtää mut käsivarret???

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota.Jos olet todella tummakarvainen ja siis oikeasti mustatukkainen ei värjäyksellä tehty tymä look,niin todennäköisesti naisella on tummia selkäkarvoja,käsikarvoja jne.Myös viikset voi tulla helpolla(tai ehkäisypillereistä).Mutta moni teini tosiaan ajalee käsivarren karvat pois.Tää on tyttöjen juttuja joita mietitään tarkkaan koska ikävä sänki tulee myös käsiin.Yksi tapa on vaalennus karvoihin tai karvojen lopullinen poisto.Pikku hiljaa etteivät enää kasva takaisin.Laserhoito.

Vierailija
22/31 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:40"]

Mulla on ystävä, joka ajelee kaiken, siis kaulasta alaspäin KAIKEN, mahan, selän, kädet, jalat, kaiken. Olen nähnyt vain kätensä ajelematta ja ymmärrän miksi ajelee: on vaalea ihminen ja karvat vaaleita, mutta kasvavat todella tiheästi ja ovat monen sentin mittaisia. Ihan oikeasti kunnon turkki. On sanonut, että koko kroppa on samanlaista villaa, ja siksi ajelee rintoja ja vatsaa myöten kaiken

[/quote]

Kuulostaa siltä että kaverillasi on hirsutismi. Ei ole aivan normaalia että naisella kasvaa mahassa ja rinnoissa karvaa. Sillä on hormonihäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karvankasvu se mitään häiriöitä tarvitse. Täällä Suomessa ollaan vaaleita ja ei tiedetä yhtään millaisia karvanpoisto-operaatioita välimeren maissa tai esim USA:ssa naiset käyvät.

Multa Amerikassa kyseli moni vinkkejä siihen, millä saan vaalennettua viiksikarvani niin vaaleaksi ja ohueksi, että ne on vaan pientä untuvaa. En tajunnut ollenkaan, että siellä suurin osa naisista vahaa tai valkaisee ylähuulen karvat.

Monilla tummilla tytöillä on todella muhkeat käsikarvat ja yleensä siis muuallakin.
 Ja meillä kaikilla kasvaa JOKAISELLA on yhtäpaljon karvatuppeja ympäri kehoamme, mutta pohjoismaisten karvat usein näkymätöntä nukkaa.

Vierailija
24/31 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 3 cm pitkät käsikarvat. tosi seksikkäät ja naiselliset! etenkin tuossa kyynärtaipeen kohdalla

Vierailija
25/31 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sheivaa. Jenkit ainakin ovat sheivanneet jo vuosikymmeniä...

Vierailija
26/31 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en sheivaisi niin olisit palstalla ihmettelemässä että miksi en tee käsikarvoilleni mitään

Vierailija
27/31 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo yli nelikymppinen, ja olen sheivannut käsivarret jo teinistä asti eli 80-luvun lopusta. Karvakammoinen en kyllä erityisemmin ole, koska en sheivaa alapäätäni kevyttä bikinirajan siistimistä lukuun ottamatta. En kuitenkaan pidä pitkistä ja sojottavista käsivarsikarvoista (kaikilla ei tällaisia ole, tuskin itsekään sheivaisin, jos ei olisi).

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:20"]

En todellakaan sheivaa. Sairas tämä nykyajan karvakammo kun jo käsivarretkin pitää ajella.

[/quote]

Vierailija
28/31 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan sheivaa vaan poistan vahalla!

Vierailija
29/31 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko sheivata kädet koska mulla on tumma tukka ja kaikki karvat ovat todella tummia. Mä aloitin vasta puol vuotta sitten sen sheivauksen kun harrastan tanssia ja täytyy aina olla vain tanssipuku ja lekkarit päällä et huomasin sitten että ei näytä kovin hyvälle koska tummat karvat mun vaaleaa ihoa vasten näkee hyvin selvästi. Ärsyttävää, kun sänki alkaa näkyä melkein jo päivä sheivauksen jälkeen joten olen onneksi hankkinut nyt pitkähihaisen tanssipuvun niin ei tarvitse joka toinen päivä aina sheivata kun treenitkin on 5 krt viikkoon.

T: 13 v tyttö

Vierailija
30/31 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi reidet pitäisi sheivata? Kenelle ne näkyy?

Uimapuvussa näkyy

Vierailija
31/31 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 15:55"]

Miksi reidet pitäisi sheivata? Kenelle ne näkyy?

No itselle ja puolisolle. Jos epiloisi reisistä niin minulla kasvaisi musta tuuhea karvoitus viuhkana haaroista puoliinväliin reittä.

Miksi yleensä kukaan sheivailee tai vahaa tai sokeroi alapäätäänkään kun kenelle se näkyy????Harvoin kainalotkaan näkyy,mutta niitäkin sheivaillaan.

Kaikki ei vaan tykkää olla karva-apinoita. 

t apina n5

Mun kainalokarvat on niin pitkät, että ne kyllä näkyy silloin, kun ei ole hihallista yläosaa päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä