Musta katumaasturi herätti pyöräilijässä alkukantaisen raivon – videolle tallentui rankkaa kiroilua, erilaista uhkailua ja lopuksi antaumuksellista sylkemistä
Pyöräilijä uhkaa vetää päin näköä ja turpaan, nenää poskelle ja tulevaisuudessa naarmuttaa autoa, jonka rekisterin on ottanut ylös.
Liikenneraivokohtaus tallentui ison mustan kaupunkimaasturin etu- ja takakameraan.
– Hän puristi minua kurkusta, autoilija kertoo.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen neiti toi maasturikuski. Se on helppo uhota isosta autosta ja vaarantaa pyöräilijän henki.
Oletko autisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen neiti toi maasturikuski. Se on helppo uhota isosta autosta ja vaarantaa pyöräilijän henki.
Oletko autisti?
Se on joku trolli, jolla on varaa vain pirkkaolueen ja pikkumunansa vatkaamiseen yksikseen. Sen jopon renkaissa ei ole ilmaa kun joku on pöllinyt sen pumpun pyllyrassikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko autisti?
Se on joku trolli, jolla on varaa vain pirkkaolueen ja pikkumunansa vatkaamiseen yksikseen. Sen jopon renkaissa ei ole ilmaa kun joku on pöllinyt sen pumpun pyllyrassikseen.
Ei helevetti XD
Sen oloinen tyyppi että haastaa ravintolassa asiakkaita nyrkkitappeluun. Eli siis hallitsematon aggressio.
Tosiaan olisi kiva nähdä se pätkän puolivälistä poisleikattu 12 sekuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöriin pitäisi laittaa pakolliseksi rekisterikilvet, vakuutus ja pyörämaksu. Pyöräkorttiin ainakin pakolliset teoriatunnit ja kirjallinen koe.
Saa tuo autolijoiden rahoilla eläminen riittää.
Autoilusta tulee terveydenhuollolle niin iso potti ettei kannata suuta soittaa.
Taitaa auton käyttömaksut ja verot kattaa tämän ja pari muutakin juttua vielä tiestön lisäksi. Että ole hyvä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöriin pitäisi laittaa pakolliseksi rekisterikilvet, vakuutus ja pyörämaksu. Pyöräkorttiin ainakin pakolliset teoriatunnit ja kirjallinen koe.
Voi KULTA PIENI sun kanssas....
Ilman autoilijoiden maksamia veroja tämä maa olisi ihan totaalisen kusessa. Ei sen enempää eikä vähempää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa auton käyttömaksut ja verot kattaa tämän ja pari muutakin juttua vielä tiestön lisäksi. Että ole hyvä vaan.
Eipäs kata.
Liikkumattomuuden takia 8 miljardin vaje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi KULTA PIENI sun kanssas....
Ilman autoilijoiden maksamia veroja tämä maa olisi ihan totaalisen kusessa. Ei sen enempää eikä vähempää. :)
Mukava varmaan uskotella itselleen että Suomi saa muka etua siitä että juntit ajaa Saksassa tehdyillä autoilla ja diktatuurimaista tuotetulla polttoaineella.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan olisi kiva nähdä se pätkän puolivälistä poisleikattu 12 sekuntia.
Mitkä 12 sekunttia? Miksi jankkaat? Pyöräilijä tulee kuvaan vasta kohdassa 00.09. Auton takakameraan suoraan kävelytieltä, koska auto on jo liikkeellä ja pyöräilijä meinaa ajaa auton perää päin. Ja lähtee polkemaan autoilijan perään.
Haluaisit kuvaa tyhjästä ajotiestä kuskin etukamerasta 12:sta sekuntin verran ennen kuin tuo pyöräilijä oli lähelläkään suojatietä? Ja se todistaisi sinulle mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kata.
Kannattais varmaan lopettaa julkinen liikenne. Niin lyhyet matkat voi kävelläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos että ajatte kotimaisilla autoilla ja löpöl...eiku
En olisi öykkärille edes ikkunaa avannut, saati alentunut väittelemään. Olisin ajanut hyypiön fillarin linttaan kun se jätti sen siihen ajoradalle. Minä toimin, enkä selitä idiooteille yhtään mitään vaan ignooraan heidän typerän puheensa täysin. He ovat minulle pelkkää ilmaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kata.
Kannattais varmaan lopettaa julkinen liikenne. Niin lyhyet matkat voi kävelläkin
Tarvis lopettaa nuorten kuskaaminen autoilla.
Ja eläkeläisten turhat autoilut, siitä on etua vain muille kuin Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
En olisi öykkärille edes ikkunaa avannut, saati alentunut väittelemään. Olisin ajanut hyypiön fillarin linttaan kun se jätti sen siihen ajoradalle. Minä toimin, enkä selitä idiooteille yhtään mitään vaan ignooraan heidän typerän puheensa täysin. He ovat minulle pelkkää ilmaa!
Jännä juttu että haukkuu öykkäriksi ja sitten itse aikoo tuhoa laittomasti toisten omaisuutta.
Näin "järkevä" on suomalainen autoilija.
No joku kerta se pyöräilijä avaa väärän oven ja itkee isosti. Kyllä se nytkin maksaa ja itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus minäminäminä pyöräilijä...
Junantuomat Espoossa ajaa noin Larun sillal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että haukkuu öykkäriksi ja sitten itse aikoo tuhoa laittomasti toisten omaisuutta.
Näin "järkevä" on suomalainen autoilija.
Öykkäri-hyypiö itse jätti mankelinsa siihen ajoradalle ja syyttä suotta huuti kuskille. Kyllä siitä hyvästä jo voi fillarin päältä ajaakin.