Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että on olemassa sellaisia miehiä ketkä ei petä?

Vierailija
22.03.2019 |

Ja pettäminen ei tapahdu vain tosielämässä, mutta esim netin välityksellä sekstailu on pettämistä. Miten jotkut naiset voi olla niin sinisilmäisiä ja uskoa ettei heidän mies petä? Varmaan tähänkin tulee monia naisia inttämään että " eiii mun mies petä" OIKEASTI?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon koska minun mies on sellainen.

Vierailija
22/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko uskoa, koska en ole koskaan pettänyt

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole uskonut sen jälkeen, kun meille evoluutiopsykologian luennolla esitettiin tutkimus. Sen mukaan 100% miehistä lähtisi vieraan, viehättävän naisen matkaan jos nainen ehdottaisi, ja jos voisi olla varma ettei koskaan jää kiinni.

En kylläkään usko että kaikki miehet välttämättä pettävät, mutta uskon että kenestä tahansa voi tilaisuus tehdä varkaan.

Omaa elämääni tämä ei hetkauta juurikaan. Jos pettää niin pettää, vaihtamalla paranee.

Ei kai se vaihtamalla parane, jos kaikki kerran pettää?

Noin muuten, siellä on taas annettu  jonkun psykologin pissiä silmään pahasti ;) Itse olen ihan konkreettisesti, ja käytännössä (en siis vain luennoilla esittämässä) ollut 20v musiikkialalla, ja kyllä ne on ne tietyt tyypit, jotka lähtevät "viehättävien naisten" mukaan, ja ne tietyntyyppiset miehet sitten , jotka eivät lähde. Koskaan. Vaikka kiinnijäämisenriski on käytännössä pyöreä nolla.

Saattaa parantuakin, faktaa on meinaan myös se että kaikki miehet eivät petä. Joko siksi että eivät halua, tai siksi etteivät saa riittävän hyvää tilaisuutta.

Minä uskon enemmän tieteelliseen tutkimukseen kuin subjektiivisiin havaintoihin, omiini tai muiden.

/10

Vierailija
24/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan, jos ei ole mahdollisuutta. mutta kyllä ne kaikki panevat, jos saavat tilaisuuden.

Vierailija
25/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia jotka eivät pettäisi, vaikka tilaisuus tulisi eikä pelkoa kiinnijäämisestä olisi, on varmasti hyvin pieni vähemmistö.

Sellaisia, jotka eivät koskaan saa tilaisuutta, on noin fifti-sixti enemmistö.

Vierailija
26/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Uskon vain siihen että mies ei petä kenen kanssa tahansa mutta kun tarpeeksi viehättävä nainen kokeilee niin se on menoa. Kyllä se on niin nähty.

Nainen ei ehkä kokeile. Miehet kyllä kokeilevat, myös naimisissa olevaa naista vaikka toinen kieltäytyy.

T. Nainen.

Tiedän omasta kokemuksesta.

Vierailija
27/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole uskonut sen jälkeen, kun meille evoluutiopsykologian luennolla esitettiin tutkimus. Sen mukaan 100% miehistä lähtisi vieraan, viehättävän naisen matkaan jos nainen ehdottaisi, ja jos voisi olla varma ettei koskaan jää kiinni.

En kylläkään usko että kaikki miehet välttämättä pettävät, mutta uskon että kenestä tahansa voi tilaisuus tehdä varkaan.

Omaa elämääni tämä ei hetkauta juurikaan. Jos pettää niin pettää, vaihtamalla paranee.

Noin muuten, siellä on taas annettu  jonkun psykologin pissiä silmään pahasti ;) Itse olen ihan konkreettisesti, ja käytännössä (en siis vain luennoilla esittämässä) ollut 20v musiikkialalla, ja kyllä ne on ne tietyt tyypit, jotka lähtevät "viehättävien naisten" mukaan, ja ne tietyntyyppiset miehet sitten , jotka eivät lähde. Koskaan. Vaikka kiinnijäämisenriski on käytännössä pyöreä nolla.

Noista ei-lähtijöistä varmaan merkittävä osa on niitä, jotka ovat joskus lähteneet ja menettelyn huonoksi havainneet.

Vierailija
28/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiin miehiin olette oikein törmänneet?!

Mun lähipiirissä kukaan ei petä, ystäväpariskunnissakin todella onnellisia pariskuntia.

Vierailija
29/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettänyt -> AINA pettävä. Nää hommat pitää vaan tietää..

Vierailija
30/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset kunnolliset miehet syntyivät 40 - luvulla.

Luin kirjan suomalaisista miehistä.

Sen jälkeen syntyneiden henkinen selkäranka romahti, joten kaikki ovat potentiaalisia pettäjiä. Kiima ohjaa heitä.

Miehet pettävät, koska ollaan eletään löyhän seksuaalisen moraalin kulttuurissa. Pettämisongelma tulee ratkeamaan aikanaan, sillä että miehet jättävät kokonaan sitoutumatta suhteeseen. Tämä on naisten valinta.

Vierailija
31/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on varmaan, jos ei ole mahdollisuutta. mutta kyllä ne kaikki panevat, jos saavat tilaisuuden.

Samaistut siis itse kyseiseen ajatukseen? Tekisit itsekin niin? Johonkinhan sinä perustat tällaisen väitteen.

Ja kuinka nämä ajatukset heijastuvat sinun parisuhteisiin.

En itse koe että saisin sellaisesta mitään, joten uskon mieheni ajattelevan samoin.

Vierailija
32/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähipiirissä kukaan ei petä, ystäväpariskunnissakin todella onnellisia pariskuntia.

Niin, väitän, että meidänkin ystäväpiirissä kaikki piti meitä onnellisena pariskuntana. Silti mies petti ja jätti toisen naisen takia. Minä en ainakaan ole itse niin tyhmä, että kuvittelisin tietäväni ystäväpariskunnista totuuden, kun sitä ei tiedä kuin pariskunta itse. 

Vierailija
33/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiäkö te olette, jotka uskotte kaikkien miesten pettävän?

Älkää vastatko, tämä selvä...

Vierailija
34/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa parantuakin, faktaa on meinaan myös se että kaikki miehet eivät petä. Joko siksi että eivät halua, tai siksi etteivät saa riittävän hyvää tilaisuutta.

Minä uskon enemmän tieteelliseen tutkimukseen kuin subjektiivisiin havaintoihin, omiini tai muiden.

/10

Mahtavaa omien höpinöiden kumoamista :D Ensin on  faktaa että 100% miehistä pettää, ja seuraavassa lauseessa faktaa on se ettei kaikki miehet petä.

Vierailija
35/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset kunnolliset miehet syntyivät 40 - luvulla.

Luin kirjan suomalaisista miehistä.

Sen jälkeen syntyneiden henkinen selkäranka romahti, joten kaikki ovat potentiaalisia pettäjiä. Kiima ohjaa heitä.

Jaa, mun 40-luvulla syntynyt isäni on pettänyt kaikkia vaimojaan. Aviossa on ehtinyt olla jo neljä kertaa.

Vierailija
36/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, väitän, että meidänkin ystäväpiirissä kaikki piti meitä onnellisena pariskuntana. Silti mies petti ja jätti toisen naisen takia. Minä en ainakaan ole itse niin tyhmä, että kuvittelisin tietäväni ystäväpariskunnista totuuden, kun sitä ei tiedä kuin pariskunta itse. 

Satun vain tietämään, suurin osa sellaisia kilttejä miehiä.

Vierailija
37/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, toisen ajatuksiin ei pääse. Edes oman puolison. Et varmaan sinäkään osannut odottaa että noin tapahtuisi. 

Vierailija
38/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon olevani olemassa.

En ole 20 vuotta kestäneen liiton aikana kokenut mitään tarvetta pettää. Ajatuskin on vieras. Rakastan vaimoani ja perhettäni, enkä missään tapauksessa voisi sallia itseni vaarantaa suhdettamme. 

Vierailija
39/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin . Vaikka ihmisellä vietit on siellä pohjalla niin ihminen eroaa eläimestä siinä, että hän pystyy niitä viettejään hallitsemaan. Pettäminen on aina sen pettäjän tietoinen valinta. Selittelipä hän sitä miten tahansa. Täytyy myös huomioida se, ettei kaikilla ihmisillä ole seksi kokoajan mielessä eli libidossakin on vaihtelua aseksuaalista hyperseksuaaliseen seksiaddiktiin. Seksiaddiktit kuvittelee, että kaikki muut kärsii samasta pakkomielteestä kuin he itse. Kumminkin on sekä naisia että miehiä jotka helposti pystyvät elämään selibaatissa vaikka vuosikymmeniä.

Vierailija
40/111 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tai ainakin olin. Nuorena olin juuri umpirakastuneena reissutyössä. Työkaverina oli ikäiseni tyttö. Jossain kohtaa reissua kävimme keskustelun pettämisestä ja hän oli sitä mieltä että voi pettää kunhan ei kerro puolisolleen. Olisin varmasti häneltä saanut, mutta mielessä pyöri vain kotona odottavan tyttöystäväni lämpö, niinpä jätin tilaisuuden käyttämättä. Vähän on harmittanut jälkeenpäin koska suhteemme loppui niin tylysti. Itselleni olisi ollut helpompi päästä siitä yli jos olisi ollut toisenlainen muisto suhteen ajalta.

Nykyhetkestä en osaa sanoa. Nykyinen suhde on jo teknisesti ottaen ohi, mutta en silti vielä olisi valmis välttämättä kehenkään toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi