Lue keskustelun säännöt.
Lähtökohdat uudelle suhteelle erikoiset, uskotko että kestää
04.04.2013 |
Takana meillä on noin 6kk salasuhde. Ollaan tavattu baarissa ja muutenkin vapaa-ajalla ja töissä. Miehellä on takana melkein 20 vuoden liitto ja siinä kaksi kohta teini-ikäistä lasta, minulla 2- ja 4-vuotiaat. Mies erosi ja muutti suoraan luokseni. Yhdessä on asuttu nyt se pari viikkoa mikä hänen erostaan on. Lapset eivät halua tavata minua ja minun lapsia. Ex-vaimo on ihan hulluna raivosta, kun mies jätti. Tuli täytenä yllätyksenä.
Kaikki sanoo, että ollaan huonoista lähtökohdista aloitettu suhde vaikka ollaan tosi rakastuneita. Mitä mietteitä?
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 23:57"]
Toi vähän kyllä jännittää kun mies ei oikein ole eroaa ehkä käsitellyt. Ei oikein osaa näyttää tunteitaan eikä halua kertoa niistä. Se ex-vaimo on kyllä ihan raivona, taas äsken soitti ja mies yritti ihan rauhallisesti sopia, mutta se nainen alkoi sitten meuhkata *huoh*. Mies ei halua vielä että tapaisin lapsia tai haluaisi, mutta lasten äiti on sitä mieltä että uusia ihmisiä ei saa tuoda lasten elämään vielä. Miksi ei? Jokatapauksessahan mä tapaan ne lapset, kun kyllähän ne viettää isänsä kanssa aikaa. Kieltämättä tää on kyllä vähän erikoista, mutta mä uskon että me selvitään. Enkä mä usko, että hän minua pettäisi. Hänellä oli ihan oma suhde jo vähän väljähtynyt, kun minut tapasi.
[/quote]
Toivon teille kaikkea mahdollista pahaa. Sä et nyt siinä rakkauden huumassasi pysty huomaamaan kuinka suuria haavoja olet aiheuttanut, et ainoastaan ex-vaimolle, vaan myös lapsille. Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten joku voi olla niin suuri paskahousu, että hankkii ensin uuden "perheen", ennen kun edellisen uskaltaa jättää. Joo joo, liitto oli väljähtänyt, olisi mies sitten eronnut reilusti kun siltä tuntui, ei hoitanut sitä asiaa tuolla tavalla, josta kärsii kaikki.
Ja miten voit olla niin varma, että miehen lapset tulevat teitä tapaamaan? On kova paikka isille, kun lapset sanovat, etteivät tule tapaamisille. Normaali mies alkaa siinä vaiheessa miettiä, oletko sinä sen arvoinen, että menettää lapsensa. Ei sillä etttä ex-vaimon pitäisi otta tollanen surkimus takaisin, mutta muuttaisi edes itsekseen.