Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtökohdat uudelle suhteelle erikoiset, uskotko että kestää

Vierailija
04.04.2013 |

Takana meillä on noin 6kk salasuhde. Ollaan tavattu baarissa ja muutenkin vapaa-ajalla ja töissä. Miehellä on takana melkein 20 vuoden liitto ja siinä kaksi kohta teini-ikäistä lasta, minulla 2- ja 4-vuotiaat. Mies erosi ja muutti suoraan luokseni. Yhdessä on asuttu nyt se pari viikkoa mikä hänen erostaan on. Lapset eivät halua tavata minua ja minun lapsia. Ex-vaimo on ihan hulluna raivosta, kun mies jätti. Tuli täytenä yllätyksenä.

Kaikki sanoo, että ollaan huonoista lähtökohdista aloitettu suhde vaikka ollaan tosi rakastuneita. Mitä mietteitä? 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sinunlaisiasi akkoja. Olet itsekäs paska. 

Vierailija
22/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit arvostaa miestä joka teki noin sikamaisen tempun perheelleen? Kuinka voit luottaa ettei tee jotain vastaavaa myöhemminkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeptinen olen, tuskin kestaa. Vuoden pari, mutta eikohan se uutuuden hehku viimeistaan sitten ole ohi ja mies pettaa uudessa suhteessa tai kaipaa exan luokse, kun arki pienten lasten kanssa painaa paalle.

Miehen teini-ikaiset lapset eivat anna koskaan sinulle anteeksi, joten heihin sinulla ei tule olemaan valeja. Suurin osa sukulaisista ja tuttavista tulevat olemaan aidin/ exan puolella, joten tuskinpa teilla mitaan kovin laheisia tukiverkkoja sielta tulee olemaan.

...mutta kun ollaan niin rakastuneita... Ehka, mutta tuskin mies sita pikkulapsiarkea jaksaa pitemman paalle ja etta elattaisi sitten sinut ja lapsesi ja maksaisi elareita teineista. Kunhan arki iskee, niin uskon etta tunteet laimenevat. Lisaksi tiedat itsekin, etta vaarin olette tehneet monia kohtaan - voitko antaa sen anteeksi itsellesi ja oikeuttaa tekosi vain tunteiden perusteella?

Vierailija
24/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vai että jätti :DDD Kiinni se paska jäi, eikä oo ensimmäinen kerta, joten nakkasin pihalle:D 

Vierailija
25/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että mies tekee saman sinulle?

Vierailija
26/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde voi toimia, jos jaksatte yhdessä kestää etenkin nämä alun isot vaikeudet. Jo yhdessä asuminen alkuun asettaa haasteita, vaikka lähtökohdat olisivat suotuisammat, teillä on lisänä vihaiset lapset ja petetty puoliso, ei tule olemaan helppoa.

Vierailija
27/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kestämään. Itselläni vastaavanlainen juttu. Miehen sopeutuminen pieniin lapsiisi on vaikea, tai sitten täytyy olla melkoinen sopeutuja. Seksi vetää pari vuotta, mutta entäs sitten?

Vierailija
28/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kolmen vuoden kuluttua tekee sinulle samoin, niin kävi minullekin. Ne narsistit kun tarvitsevat aina valmiin pesän. Seksin perään ei paljon rakenneta.

Vierailija
29/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin yhtään uskoa, että liitto voisi kestää arjen? Onko kukaan kuullut vastaavassa tilanteessa onnistumisia? Tuskin...

Vierailija
30/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa luotettavalta mieheltä! Sillä on varmaan puhelin täynnä eri naisille lähettämiään lemmenlurituksia.

Et kai tosissasi kuvittele voivasi luottaa tuollaiseen petturiin? Nyt toinen nainen olet sinä, ensi vuonna sinua 10 vuotta nuorempi ja kauniimpi uusi tuttavuus.

Vierailija
31/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta millainen tarina tämä on! Voiko tuollaista sikaa ollakkaan!

Vierailija
32/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa, koska miehellä nähtävästi eroprosessi vielä kesken ja omaisuus jakamatta. Lisäksi harva mies ihan oikeasti sietää toisen miehen taaperoita, joten voit aika pian huomata, että pikkulapsiperhearki ei ole seksikästä ja ihanaa. Senkin tulet huomaamaan, että ne ovat "sun lapset", joista miehen ei tarvitse huolta kantaa. Hotellitason palvelu sen sijaan kelpaa.

Esiteinien viha voi vielä naurattaa, mutta ei pitkään. Ja jos suhde miehen kanssa jostain syystä jatkuu, voit huomata, että ne perinteiset perhejuhlat ripillepääsyineen jne. eivät kuulu sinulle ja miehellesi, vaikka mies ehkä niin kuvittelee. Hän ei ole enää isä, ja se tekee joskus aika katkeraksi.

Vierailija
33/42 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vähän kyllä jännittää kun mies ei oikein ole eroaa ehkä käsitellyt. Ei oikein osaa näyttää tunteitaan eikä halua kertoa niistä. Se ex-vaimo on kyllä ihan raivona, taas äsken soitti ja mies yritti ihan rauhallisesti sopia, mutta se nainen alkoi sitten meuhkata *huoh*. Mies ei halua vielä että tapaisin lapsia tai haluaisi, mutta lasten äiti on sitä mieltä että uusia ihmisiä ei saa tuoda lasten elämään vielä. Miksi ei? Jokatapauksessahan mä tapaan ne lapset, kun kyllähän ne viettää isänsä kanssa aikaa. Kieltämättä tää on kyllä vähän erikoista, mutta mä uskon että me selvitään. Enkä mä usko, että hän minua pettäisi. Hänellä oli ihan oma suhde jo vähän väljähtynyt, kun minut tapasi.

Vierailija
34/42 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyinen liittoni alkoi noin, ja hyvin on mennyt 10 v

Vierailija
35/42 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 00:01"]

[/quote]

Oletko ylpeä, että tuli rikottua liitto?

Vierailija
36/42 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 = ap

Vierailija
37/42 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa, kuin petaa... Tuolla tavoin toimiva mies on moraaliton ja voi tehdä sinulle itsellesi ihan samat temput. Että nauti aikaansannoksistasi, kun vielä voit:/ 

Vierailija
38/42 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 00:01"]

[/quote]

Oletko ylpeä, että tuli rikottua liitto?

[/quote]

Ihan omani rikoin. Mies oli vapaa, minä olin se vaihtaja. Hyvä valinta oli.

Vierailija
39/42 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua yhtään mietitytä pettääkö se mies sua?

Vierailija
40/42 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hieman vastaaa tilanne. Olin pienen vauvan äiti kun tapasin mieheni. Mieheni oli vielä silloin naimisissa (ollut yli 20vuotta) ja heillä oli kaksi lasta yksi aikuinen ja 16-vuotias. Mieheni hommasi meille yhteisen asunnon pk-seudulta, jossa itse asuin ja hän kävi töissä. Asuimme siis tavallaan yhdessä kaikilta salaa. Eroa hän haki reilu puoli vuotta tämän asunnon hankkimisen jälkeen, vaimo ei eroa olisi halunnut. Samaan aikaan aloin odottamaan yhteistä lastamme. Viime kesänä menimme naimisiin ja asumme nykyään miehen kotipaikkakunnalla. Meillä ei miehen vaimo saanut koskaan tietää minusta, mutta vihaa silti miestäni ja tekee kaiken mahd.hankalaksi. Mutta lopp hyvin-kaikki hyvin, me olemme onnellisesti yhdessä, enkä päivääkään vaihtaisi pois, vaikka lähtökohdat suhteelle eivät kovin hyvät olleetkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme