Mitä Jutta Gustafsberg söisi
Oon töissä ja jotain lounasta pitäisi keksiä. Käyn tuossa lähikaupassa ja tulen syömään toimistolle. Mitä hakisin kun haluan noudattaa Jutta G:n oppeja? Pitäisi siis olla jotain kasvista ja proteiinia. Tarkoitus ei ole pudottaa painoa.
Samalla pitäisi ostaa jotain iltapäiväksi tänne töihin. Mitä se voisi olla?
Mulla ei ole mahdollisuutta kypsentää mitään täällä toimistolla. Käytössä on vain mikro. Normaalisti syön jotain edellisen päivän ruokaa mutta tänään mulla ei ole mukana mitään.
Kommentit (11)
Kurkkua, tomaattia raejuustoa ja vaikka tonnikalaa. Vähän ruohosipulia tuomaan makua.
Kurkkua, tomaattia raejuustoa ja vaikka tonnikalaa. Vähän ruohosipulia tuomaan makua.
Ottaisin varmaan tonnikalaa ja salaattia ja raejuustoa. Toiselle aterialle sitten vaikka se rahka ja sekaan vaikka pensasmustikoita.
Mulla ei kyllä pidä nälkää pelkästään purkillinen tonnikalaa (vedessä) ja raejuusto. Ehkä jos syö 2 purkillista kumpaakin :D Jälkkäriksi siis vaikka protskupatukka jos tuossa pikkukaupassa on.
Onko tuon rahkan siis oltava jotain maitorahkaa (hyi hitto)? Yleensä syön maustettuja rahkoja mutta varmaan oikeiden oppien mukaan pitäisi olla jotain maustamatonta ja siihen jotain marjoja sekaan?
ap
Etkö voi ottaa kotoa eväitä mukaan? Miksi pitää hakea joka päivä kaupasta? Ei jääkaappia?
Helpoin olisi tehdä kotona eväät valmiiksi, esim. salaatti, jossa proteiinin lähteenä tonnikalaa, kanaa, raejuustoa, vähärasvaista fetaa jne. Salaattia 200g, lihaa tms. 100g. Lisäksi lusikallinen oliiviöljyä. Iltapäiväksi purkki (250g) rahkaa ja 100g marjoja.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 10:04"]
Etkö voi ottaa kotoa eväitä mukaan? Miksi pitää hakea joka päivä kaupasta? Ei jääkaappia?
Helpoin olisi tehdä kotona eväät valmiiksi, esim. salaatti, jossa proteiinin lähteenä tonnikalaa, kanaa, raejuustoa, vähärasvaista fetaa jne. Salaattia 200g, lihaa tms. 100g. Lisäksi lusikallinen oliiviöljyä. Iltapäiväksi purkki (250g) rahkaa ja 100g marjoja.
[/quote]
Sä et lukenut mun aloitusta kokonaan.
ap
No ongelmana taitaa olla nyt kyllä että olet opetellut selkeästi syömään vaan liian paljon. Purkillinen tonnikalaa ja purkillinen raejuustoa on jo melkoisen tuhti eväs, siis jos oikeasti tuohon Jutan diettiin vertaa niin sanoisinpa ettei esim. koko purkillista pidä raejuustoa edes vetää.
Siis oikeasti maksimissaan purkillinen tonnikalaa ja sitten siihen kasviksia, ei tuohon enää jälkkäriksi mitään protskupatukkaa tarvitse! Tai jos haluat todellakin tuhdimman evään, niin sitten pistä menemään se tonnikala ja raejuustoa + kasviksia, mutta kyllä tuon pitäisi jo ateriaksi riittää.
Proteinin saannissakin kannattaa tietyt rajat pitää, koska max. 3mg/painokilo on turvallinen raja, ja siinä kohtaakin proteinit pitäisi kyllä siirtää jo treenillä kroppaan. Tuota suurempi määrä kuormittaa jo munuaisia aika pahasti. Normaali tarvehan on 1mg/painokilo/vrk.
Ok. Voin kokeilla tuota että syön vain vajaan purkin tonnikalaa ja raejuustoa + kasviksia. Oon siis vasta opettelemassa tätä Jutan juttua.
Mulla vaan ei ole tarkoitus pudottaa painoa koska oon jo valmiiksi alipainoinen. Tarkoitus on rakentaa kehoa.
ap
No nyt on syöty vajaat purkit tonnikalaa ja raejuustoa, 2 tomaattia ja pinaattia. Pinaatin syöminen vaatii "hieman" totuttelua :D En voi sanoa että olisi mikään kovin täysi olo muttei jäänyt nälkäkään. Saa nähdä kuinka kauan pitää nälkää.
Iltapäiväksi ostin maitorahkaa ja mustikoita. Nyt otan jälkkäriksi mustan kahvin...
Olis muuten mielenkiintoista kuulla jos jollain on kokemuksia tän tyyppisistä ruokavalioista..?
ap *raportoi*
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 10:04"]
[/quote]
Sä et lukenut mun aloitusta kokonaan.
ap
[/quote]
Ei selvinnyt että onko jääkaappia käytössä? Jos on niin eikö olisi helpompi jo kotona suunnitella lounas ja välipala töihin mukaan ja lämmittää siinä mikrossa? Voisi olla runsaasti salaattia, täysjyväriisiä ja broileria esim. tai keittoa.
rahkaa, rahkaa, rahkaa. ja proteiinipatukoita.