Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Petätkö aina ja jos et pettänyt..

Vierailija
22.03.2019 |

Tästä ei ole tarkoitus tulla naisvihaketju. Vaan asiallinen keskusteluketju. Myös naiset voi vastata ilomielin oman kantansa mutta muista ilmoittaa sukupuoli vastauksessa.

Eli! Erityisesti haen tietoa siitä, jos olet pettänyt toisessa parisuhteessa mutta et toisessa, mikä suhteissa oli erilaista? Jos et ole pettänyt koskaan, onko kyseessä periaate, jota et riko vai oletko vain kautta rantain niin tyytyväinen / rakastunut ettet pettäisi? Oletko joskus ollut täysin tyytyväinen ja rakastunut, sekä emotionaalisella tasolla investoitunut suhteeseen mutta silti pettänyt?

Mitä asioita haluaisit parisuhteelta, ettei se alkaisi rakoilla? Mikä pitäisi sinut onnellisena?

Muistutan vielä että en halua tästä mitään porsasteluketjua jossa heitetään törkeitä kommentteja edellisestä puolisosta tmv yhtään sen enempää analysoimatta tilannetta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa petin. Exäkin petti joten isompaa omatunnon tuskaa ei ollut. Jotenkin vaan kahlattiin läpi se liitto ja erottiin kun lapset olivat tarpeeksi isoja. Oli meillä hyviäkin aikoja mutta liitto loppui rakkaudettomuuteen.

Nyt olen uudessa suhteessa enkä petä. Olen läksyni oppinut ja tämä on minulle erittäin tärkeä periaate. Tunnen nyt että pettävä on epäonnistunut parisuhteessa eikä ansaitse seurustelua kenenkään kanssa.

Paljon tulee rehellisestä purkauksesta alapeukkuja ja "kerran pettää, aina pettää" kommentteja. Aivan sama. Ne on pelkkää kärpästen surinaa korvissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla