Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä on suuseksiä?

Vierailija
03.04.2013 |

Annan sitä mieluummin kuin otan vastaan. Mies tykkää saada ja annan sitä hänelle mielelläni ja varmaankin noin joka toisella kerralla sitä on eli pari kertaa viikossa. Mies kyllä antaisi sitä minulle useinkin, mutta se ei ole se ykkösjuttu mulle. Onhan se joskus hyvinkin nautinnollista ja saatan jopa pyytääkin sitä. Ehkä pari kertaa kuukaudessa olen mieheni nuoltavana ja riittää hyvin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö..mitä se on?

Vierailija
2/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä tulet tänne meidän ihanaan palstaan ja kerrot tämän kaiken meille? 

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta lämmitellessä annan. Saisin ite varmaan yhtä usein, mutta yleesä siitä viriytyneenä haluaa jo tositoimiin.

Vierailija
4/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, mutta joka tapauksessa niin että mä otan suihin suht usein mutta mua ei nuolla. Ihan mun omasta tahdosta. Tykkään antaa sitä mutten saada.

Vierailija
5/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan

Vierailija
6/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen yhdyntää eli useita kertoja viikossa.Mies haluaa aina että minä saan ensiksi. Mies ei saa niin usein suuseksiä. En oikein tiedä miksi, minä en ole kovin innokas antamaan eikä mies sitä pyydä. Itse hän on kyllä aina hanakasti menossa jalkojeni väliin enkä tietenkään vastaan laita. Mies saa aina kun pyytää, melko harvoin siis. 

Vierailija
7/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa suuseksiä lähes joka kerta kun sekstailemme, eli 2-3 kertaa viikossa.

Minä saan vastavuoroisesti ehkä noin 4-5 kertaa vuodessa. Siis VUODESSA.

Mies ei taida tykätä nuolla mua. Vaikkei sitä myönnäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi