Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman työpaikan valitsisit

Vierailija
21.03.2013 |

Kumpikin samankokoisia asiantuntijaorganisaatioita.

Toisessa tunnet lähes kaikki työntekijät jo pitkältä ajalta, pidät heitä ja tiedät heidän osaavan hommansa. Palkka olisi ehkä hieman pienempi kuin toisessa vaihtoehdossa ja siitä suhteessa isompi osa suoritusperusteista.

Toisessa on myös miellyttävät ja osaavat ihmiset, mutta et tunne heitä ennakkoon. Palkka olisi parempi ja etenkin kiinteän palkan osuus suurempi kuin toisessa työpaikassa. Tämä sijaitsisi lisäksi lähempänä kotia.

Kumman valitsisit ja millä perusteella?

Tunnen olevani umpikujassa, vaikka pitäisi olla iloinen kun on tarjolla kaksi hyvää uutta duunipaikkaa eikä vanhastakaan olla potkimassa pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin kakkosvaihtoehdon. Minusta on aina mukava tutustua uusiin ihmisiin eikä suurempi palkkakaan ole pahitteeksi.

Vierailija
2/4 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsisin tuon nro kakkosen. Minusta olisi tosi kiva päästä organisaatioon jossa en ennestään tunne ketään. Se piristäisi kummasti. Mulle olisi iso miinus se että tunnen työntekijät pitkältä aikaa ennestään.  Ja sitten kun vielä palkka on parempi ja työpaikka lähempänä kotia, niin valitan olisi ihan varmasti selvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 16:39"]

Mä valitsisin tuon nro kakkosen. Minusta olisi tosi kiva päästä organisaatioon jossa en ennestään tunne ketään. Se piristäisi kummasti. Mulle olisi iso miinus se että tunnen työntekijät pitkältä aikaa ennestään.  Ja sitten kun vielä palkka on parempi ja työpaikka lähempänä kotia, niin valitan olisi ihan varmasti selvä. 

[/quote]

Komppi.

Vierailija
4/4 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisin paikan, jossa tunnen entuudestaan työntekijät (ja tiedän että tulen heidän kanssaan toimeen). Olettaen että taloudellisesti tulet toimeen myös pienemmällä palkalla.

Toinen kysymys on sitten että kuinka paljon kauempana tuo työpaikka mistä tunnet työntekijät sijaitsee. Mikäli työmatkoihin menisi päivittäin huomattavasti pidempään sillä olisi todennäköisesti myös suuri merkitys valinnassa.