Puhutaan Jeesuksesta
Kommentit (32)
Jee. Jeesus oli juutalainen. Jeesus olisi ruoskinut lutherin ulos temppelistä ja tuhonnut kristityn harhaopin.
Eikä puhuta nyt on teidän nukkumaanmeno aika onko selvä!
Vierailija kirjoitti:
Jee. Jeesus oli juutalainen. Jeesus olisi ruoskinut lutherin ulos temppelistä ja tuhonnut kristityn harhaopin.
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
Koska tämä perus porvoo tele kommunikaatio loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei, sitä paitsi Jeesus kehotti valvomaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
Mitä mun pitäisi perustella? Se että jeesus oli juutalainen? Olihan se. Se että luther vihasi juutalaisia kuin syöpää? Vihasihan se. Jos jeesus tapaisi lutherin, niin varmaan ruoska viuhuisi.
Puhutaan ennemminkin 18-vuotiaasta mallasviskistä - vaihteeksi irlantilaisesta, eikä aina skottilaisesta.
Jeesus oli nasaretilaisen puusepän poika ainaki kasvatus isä, vaikka hän Marialta pillua saanukkaan vaan sai alkunsa pyhästä hengestä. Jotenki näin se tarina vissiin meni.
Muistakaa että Jeesus rankaisee jos munaa heiluttelee.
Jee-suksi paras suksi. Osta yks! Osta kaks! Muuttuu hiihto paremmaks!
Vierailija kirjoitti:
Jee-suksi paras suksi. Osta yks! Osta kaks! Muuttuu hiihto paremmaks!
Jeejee Jehova, Jeesus ajaa Ladalla, ilman ajokorttia ja vetää norttia.
Epäluotettava hyyppä. Jeen tuloa on toitotettu jo kauan ja kehotettu valmistautumaan, mutta ei oke gubbea näkynyt. Missä lie pubissa luuhaa tuoppi kourassa naisia vikittelemässä...
Jeesus nasreemus tatta reemus,näin opetettiin 15v sitten riparilla.
Mä olin eilen dokaamassa.Nyt mä vedän tasottavia. T:Jesse
Ihmiselle kuolema on ollut mystistä niin kauan kun ihminen sai ihmisen piirteet,olemuksen ja jonkinlaisen älyn.Vaikka vihervasemistolaisilla ei vieläkään ole sitä älyä. Mutta kuitenkin ihmisellä piti mielikuvituksessa keksiä kaikenlaisia Jumalia ja mielistellä sitten niille. Uhrata eläimiä ja joissakin kulttuureissa ihmisiä. Pelko pisti keksimään nämä kaikki Jumala hommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sitä paitsi Jeesus kehotti valvomaan. :)
Käski valvoa ja rukoilla. Teen työtä käskettyä, rukoukset korvaan katsomalla Don Mateoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselle kuolema on ollut mystistä niin kauan kun ihminen sai ihmisen piirteet,olemuksen ja jonkinlaisen älyn.Vaikka vihervasemistolaisilla ei vieläkään ole sitä älyä. Mutta kuitenkin ihmisellä piti mielikuvituksessa keksiä kaikenlaisia Jumalia ja mielistellä sitten niille. Uhrata eläimiä ja joissakin kulttuureissa ihmisiä. Pelko pisti keksimään nämä kaikki Jumala hommat.
Suurinpirein niinhän se menikin, mutta mitä helvettiä nämä vihervasemistolasiset tähän kuuluu.
Täh, siis juuri kukaan vasemmistolainen ei usko mielikuvitusystäviin. Ne on oikeisto persut ja kd:t jotka uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinpirein niinhän se menikin, mutta mitä helvettiä nämä vihervasemistolasiset tähän kuuluu.
Minä vain huomautin että sitä älyä ei ole näillä vihervasureilla..
Niin puhutaankin, ikävä kyllä.