Kirjoita tähän 3 unelmaasi ilman, että mietit pitkään
Kommentit (103)
Terveyttä koko perheelle, kaunis koti ja ihania lomia. Muut asiat on jo kunnossa...
-Valmistua yliopistosta maisteriksi
-Asua Helsingin kantakaupungissa
-Että lapsistani kasvaisi terveitä ja fiksuja aikuisia
Lapset pärjäävät elämässään ilman pahoja sairauksia tai työttömyyttä - no toisella on parantumaton pitkäaikaissairaus, mutta on jo tottunut elämään sen kanssa ja toivon, että siitä huolimatta saa elää hyvän elämän kun tuo sairaus ei kuitenkaan tapa
Saisin pitää työpaikkani mahdollisimman pitkään
Saisin itse elää terveellisen elämän yhdessä puolisoni kanssa mahdollisimman pitkään
Kolmessa sekunnissa tulivat nämä mieleen ensin.
1. saisin olla lasteni kanssa enemmän
2. kesämökki meren rannalla
3. että saisin vielä kerran rakastua
kesämökki, samanlainen ulkorakennus7grilli kuin strömsössä ja kiertomatka etelä-yhdysvaltoihin
- muutto jonnekin lämpimään
- kuolla ennen lapsia
- osallistua ja menestyä fitnesskisoissa
1.Päästä matkustelemaan paljon ja töihin ulkomaille
2. Ostaa ja kunnostaa joskus oma söpö mummonmökki, jossa on kaunis puutarha
3. Saada oma koira
1. Käydä jokaisessa maailman maassa
2. Päästä opiskelemaan ja valmistua
3. Saada mielekäs työ
1.) Iso lottovoitto, joka menisi jakoon perheeni kesken. Kaikki pääsisivät veloistaan ja suurin murhe (rahan riittämättömyys) olisi historiaa. Tämän myötä saisin myös muita unelmiani, kuten täysin remontoitavan 50-luvun kivitalon mukavalta alueelta... Sen voisin sitten remontoida itseni näköiseksi...
2.) Mies, joka tekisi mut onnelliseksi. Sellaisen kanssa menin naimisiin, mutta tuo, jonka kanssa nyt olen naimisissa, on joku ihan muu. En tunne koko tyyppiä enää. Haluaisin erota ja aloittaa uuden, OMAN elämän omassa kodissa...
3.) Mukava työ. Stressitön. Sellainen, että olisi kivaa aamulla herätä, nousta ja mennä töihin.
1. Sen verran terve lapsi että voin tarjota hänelle onnellisen ja kivuttoman elämän.
2. Työpaikka jossa viihdyn ja voin oikeasti auttaa muita ihmisiä
3. Talo, joka on ympäristöystävällinen ja jossa koiralla on tilaa ja perhe viihtyy.
Omaa terveyttä en voi enää toivoa, kun se on jo mennyt. Toivon sen suhteen että pysyn sellaisessa kunnossa että voin tehdä töitä ja pitää huolen lapsestani. Sitten on toki haaveita ja niitä toteutetaan mahdollisuuksien mukaan. Lapsi syntyy kohta, taloon pitäisi päästä muuttamaan parin vkon päästä ja työpaikkakin on, tosin sen suhteen voisi paljon muuttua. Maailman paras mies ja perhe on rinnalla, joten tällä hetkellä olen vain kiitollinen kaikesta ja sanon sen päivittäin. Kiitoksia tästä elämästä, johon olen vaikeuksien kautta päätynyt.
Voittaa lottovoitto ja lahjoittaa kaikki Afrikkaan hädässä kärsiville.
1. Lapsemme elävät hyvän elämän
2. Muutto jonnekin "korpeen" elämään pienesti mutta rikkaasti mahdollisimman omavaraista elämää.
3. Jos ihan utopistisetkin unelmat sallitaan, toivoisin, että maailma muuttuisi oikeudenmukaisemmaksi, ja ihmiset huolehtisivat toistensakin hyvinvoinnista niin, että jokainen tekisi oman osuutensa yhteiseksi hyväksi.
1. Että lapsi saa aikanaan hyvän työpaikan
2. Että itse saan joskus hyvän työpaikan
3. Että opin vielä joskus elämään tyytyväisenä.
Saisin lapsen.
Saisin kirjoittaa kirjan.
Minun ja mieheni rakkaus kestäisi.
1) Että saisin vanheta yhdessä puolisoni kanssa
2) Lapsilla menisi elämässä asiat hyvin
3) Saisin kivan työpaikan, jossa pystyisin olemaan (olen sairas), palkalla ei niin väliä mutta haluaisin kuulua johonkin yhteisöön ja hyödyttää muita
opettelen soitamaan pianoa paremmin, vien lapsiani heidän kasvettuuaan kaupunkilomille ja kolmatta joutuu sitten miettimään pidempään ja kai se vaan on simppelisti, että pysyisin terveenä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 10:48"]
Lapset pärjäävät elämässään ilman pahoja sairauksia tai työttömyyttä - no toisella on parantumaton pitkäaikaissairaus, mutta on jo tottunut elämään sen kanssa ja toivon, että siitä huolimatta saa elää hyvän elämän kun tuo sairaus ei kuitenkaan tapa
[/quote]
Sinäpä sen sanoit... Sama tilanne meillä. Lääkäri totesi, että tärkeämpää on se elämä, jota elää saamissaan elinvuosissa kuin pelkkien vuosien määrä elämässä. Onhan se niinkin, mutta... Toivon silti, ettei lapseni joutuisi uhraamaan liian montaa asiaa tuon vuoksi. Mukaan lukien se vuosien määrä.
Mulla on jo hyvä mies, fiksu lapsi ja kiva koti. Kun vielä saisin hyvän työpaikan ja terveyteni pysyisi tässä kunnossa. Terveeksi en enää tule, mutta tämä remissio voisi pysyä jatkossakin eikä uusia sivuoireita tulisi. Sitten voisikin unelmoida pidemmästä ulkomaanmatkasta tai isommasta remontista.