Hartolasta, iltaa. Olen taas vastailemassa kysymyksiinne klo 20-21
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko huomenna lasilliselle luokseni? Olen tästä naapurikaupungista.
Mielelläni muuten, mutta minulla ei ole autoa ja bussit kulkevat nykyisin harvakseen. Tule sinä minun luokseni. Tarjoan smoothien.
Lempipaikkasi Hartolassa? Omaa kotiasi ei lasketa.
Onko siellä vielä paljon lunta? Täysi talvi?
Teekkö vielä matkailuvaaunukeikkoja tapsan tahdeiin?
Mitä mieltä olet siitä, että bussit eivät pian enää kierrä Hartolan keskustan kautta vaan huristavat suoraan nelostietä pitkin?
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna olet syntynyt?:)
Siitä on niin kauan etten edes muista. Yritän etsiä neuvolakorttini ja palaan asiaan viikon kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Lempipaikkasi Hartolassa? Omaa kotiasi ei lasketa.
Talvisin Purnu ja kesäisin Tainionvirran maisemat.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä vielä paljon lunta? Täysi talvi?
Täällä on jo kevät. Lunta tosin on ja sataa varmaan vielä lisää lähipäivinäa, joten vielä pääsee hiihtämään jos on sukset.
Etsin keskihintaista kännykkää jossa hyvä kamera ja hyvä akku.
Huawei
Honor
Samsung
vai
iPhone
Mitä suosittelet?
Vierailija kirjoitti:
Teekkö vielä matkailuvaaunukeikkoja tapsan tahdeiin?
Enpä ole tehnyt koskaan enkä etenkään Tapsan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että bussit eivät pian enää kierrä Hartolan keskustan kautta vaan huristavat suoraan nelostietä pitkin?
Näin onkin jo käynyt paitsi että Savonlinjan bussit poikkeavat vielä keskustassa kahdesti päivässä. Nelostien varteen kovakuntoisimmat kävelevät ja muut menevät taksilla. Kurja juttu, mutta eihän täältä niin montaa matkustajaa ole kyytiin muutenkaan nousemassa, joten ymmärrettävää.
Sarppi kirjoitti:
Miten pärjäät ilman autoa siellä?
Polkupyörällä pääsee kauppaan ja kesäisin juosten uimaan. Ja nelostieltä onnibussilla isolle kirkolle.
Vierailija kirjoitti:
Etsin keskihintaista kännykkää jossa hyvä kamera ja hyvä akku.
Huawei
Honor
Samsung
vai
iPhone
Mitä suosittelet?
Mulla on Samsung. Se on ihan hyvä. On ollut sama puhelin jo neljä vuotta.
Kiva paikka, asuin pienen hetken aikanaan kun olin kunnantalolla duunissa. Onko vielä Hartolan markkinat voimissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on niin kauan etten edes muista. Yritän etsiä neuvolakorttini ja palaan asiaan viikon kuluttua.
Just.
Hvgg kirjoitti:
Kiva paikka, asuin pienen hetken aikanaan kun olin kunnantalolla duunissa. Onko vielä Hartolan markkinat voimissaan?
Kyllä kyllä, markkinat pitävät pintansa. No siitä on aikaa kun olet ollut kunnantalolla duunissa. En tiedä tekeekö siellä kukaan juurikasn mitään enää. Näyttää pimeältä paikalta (=valot eivät pala).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just.
No. Katsos kun yritän olla anonyymina täällä. Jos kertoisin syntymävuoden, rajaisi se minut n. 20-40n henkilön joukkoon. Hartolan kunnan väkiluku on n. 2900.
Tulisitko huomenna lasilliselle luokseni? Olen tästä naapurikaupungista.