Hartolasta, iltaa. Olen taas vastailemassa kysymyksiinne klo 20-21
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Laulatko karaokea?
Kyllä. Mieluummin kuin hyvin.
2006, 13 vuotta jo siitäkin. Hyvät lenkkipolut jäi mieleen.
Tkjjk kirjoitti:
2006, 13 vuotta jo siitäkin. Hyvät lenkkipolut jäi mieleen.
Totta joo. Täältä on moni v.2006 jälkeen muuttanut autuaammille maille tai sitten kerännyt luunsa ja poistunut kunnasta muuttovirran mukana muuten vaan. Väkiluku laskee siitä huolimatta vaikka kuntaan otettiin muutama vuosi sitten tusina afgaanimiehiä jotta saataisiin hartolalaista geenistöä oiottua normaalimpaan suuntaan sisäsiittoisuuden ikeestä.
Onko seurakunnan toiminta sinulle tuttua? Minulla on siellä yksi työntekijä-tuttava.
Vierailija kirjoitti:
Onko seurakunnan toiminta sinulle tuttua? Minulla on siellä yksi työntekijä-tuttava.
Heh, heh. LUOJAN kiitos ettei ole tuttua omakohtaisesti, mutta olen kuullut ilkeitä juoruja. Mutta emmehän me usko niihin ellemme omin silmin näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, heh. LUOJAN kiitos ettei ole tuttua omakohtaisesti, mutta olen kuullut ilkeitä juoruja. Mutta emmehän me usko niihin ellemme omin silmin näe.
Kuten huomaat itsekin, hartolalaisuus on yhtä lailla taitolaji kuin porvoolaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten huomaat itsekin, hartolalaisuus on yhtä lailla taitolaji kuin porvoolaisuus.
Ehei! Ei ole taitolaji. Tätä ei pysty opettelemaan. Parhaiten tai oikeastaan ainoalla tavalla millä voi olla hartolalainen on syntyä tänne. Ja aito hartolalainen omaa vähintään 8 sukupolvea henkilöhistoriaa taakseen.
Jep. Maria Veitola ja Anna Puu ilmestyivät telkkariin, joten lopetan kysymyksiin vastailun tältä illalta. Näkemisiin.
Laulatko karaokea?