Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hartolasta, iltaa. Olen taas vastailemassa kysymyksiinne klo 20-21

Vierailija
21.03.2019 |

Kysy mitä haluat

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulatko karaokea?

Vierailija
22/29 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulatko karaokea?

Kyllä. Mieluummin kuin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006, 13 vuotta jo siitäkin. Hyvät lenkkipolut jäi mieleen.

Vierailija
24/29 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tkjjk kirjoitti:

2006, 13 vuotta jo siitäkin. Hyvät lenkkipolut jäi mieleen.

Totta joo. Täältä on moni v.2006 jälkeen muuttanut autuaammille maille tai sitten kerännyt luunsa ja poistunut kunnasta muuttovirran mukana muuten vaan. Väkiluku laskee siitä huolimatta vaikka kuntaan otettiin muutama vuosi sitten tusina afgaanimiehiä jotta saataisiin hartolalaista geenistöä oiottua normaalimpaan suuntaan sisäsiittoisuuden ikeestä.

Vierailija
25/29 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seurakunnan toiminta sinulle tuttua? Minulla on siellä yksi työntekijä-tuttava. 

Vierailija
26/29 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seurakunnan toiminta sinulle tuttua? Minulla on siellä yksi työntekijä-tuttava. 

Heh, heh. LUOJAN kiitos ettei ole tuttua omakohtaisesti, mutta olen kuullut ilkeitä juoruja. Mutta emmehän me usko niihin ellemme omin silmin näe.

Vierailija
27/29 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, heh. LUOJAN kiitos ettei ole tuttua omakohtaisesti, mutta olen kuullut ilkeitä juoruja. Mutta emmehän me usko niihin ellemme omin silmin näe.

Kuten huomaat itsekin, hartolalaisuus on yhtä lailla taitolaji kuin porvoolaisuus. 

Vierailija
28/29 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaat itsekin, hartolalaisuus on yhtä lailla taitolaji kuin porvoolaisuus. 

Ehei! Ei ole taitolaji. Tätä ei pysty opettelemaan. Parhaiten tai oikeastaan ainoalla tavalla millä voi olla hartolalainen on syntyä tänne. Ja aito hartolalainen omaa vähintään 8 sukupolvea henkilöhistoriaa taakseen.

Vierailija
29/29 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Maria Veitola ja Anna Puu ilmestyivät telkkariin, joten lopetan kysymyksiin vastailun tältä illalta. Näkemisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän