Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette-minipillereistä

Vierailija
03.04.2013 |

Aloitin tuossa 16.3 syömään ko. pillereitä kuukautisten alkaessa. Mensut kestivät sen seitsemän päivää ja olivat täysin normaalit. 

Nyt viime sunnuntaina alkoivat taas menkat (?). Vuoto on todella niukkaa ja tummaa. Onko tämä nyt sitä iänikuista tiputtelua? Onko täysin normaalia, ja onko jollain ollut vastaavanlaista kokemusta? Kauan tiputtelu kestänyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuotoa oli sen 3 viikkoa, viikko taukoa ja taas alko kolmeksi viikoksi. Lopetin pillerit siihen.

Vierailija
2/5 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeestaan vaan huonoa kokemusta noista :/ päänuppi meni ihan sekasin, olin kamalan kiukkunen koko ajan, juurikin tuota tiputtelua oli ja seksihalut tiessään! Nykyään luomuna, ilman hormooneja ja paras ratkaisu ikinä! Ollaan otettu kondoomi käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt yli vuoden, ensimmäisen kaksi kuukautta tiputteli. Sen jälkeen ei ole ollut menkkoja lainkaan. Kannattaa odotella se suositeltu 3 kk ja vaihtaa sitten merkkiä, jos ei pillerit sovi syystä tai toisesta.

Vierailija
4/5 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt kohta kolme vuotta ja ovat parhaat pillerit ikinä! Lääkäri sanoi, että sopivat pitkäpinnaiselle, eli kun jaksaa pari, kolme kuukautta sinnitellä, niin autuus koittaa. :D Sekalaista tiputteluvuotoa tuli reilut pari kuukautta, mutta sen jälkeen on ollut MELKEIN KOLME VUOTTA ILMAN MENKKOJA! Jee!

Vierailija
5/5 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan numero vitosta. Mulekin lääkäri sanoi aikoinaan, että ovat pitkäpinnaisten pillerit...

Ekat ½ vuotta alituista tiputtelua. Sen jälkeen ei vuotoa käytönnässä lainkaan. Olen syönyt pileeitä nyt n. 8 vuotta...Olisikohan ollut sinä aikana muutama vuotopäivä:)