Onko moraalitonta 30-vuotiaan äiti-ihmisen pitää 18-v. rakastajaa?
Kommentit (12)
kuvottavaa on. Moraalitonta, en tiedä, mutta täysijärkisenä en pidä aikuista naista, joka haluaa naida lasta, sillä 18v nuori mies on lapsi.
Riippuu missä pidät häntä ja et haittaa koulunkäyntiä
Ei se mikään lapsi ole. Vaan hyvin touhukas, koko ajan kiimainen ja ihana nuori mies, Mut mua kiinnostaa, uskallanko kertoa tästä ystäville vai mitä naiset salaa sisimmässään tästä ajattelee?
Ei kannata kertoa. Sut tuomitaan tai ovat vain kateellisia. Anna palaa vain :D
No mikä ettei. Ei tarvitse ainakaan puutteesta kärsiä. Semmoinenhan on juuri sopiva kesäkolliksi. Varo vain, ettet särje sydäntä. Tuskin tulee "poika" sinua koskaan unohtamaan. Saattaa käydä niinkin, että yhtäkkiä huomaatte rakastuneenne toisiinne.
Mitä toisten paheksunnasta. He ovat kateellisia ja epävarmoja eivätkä uskalla itse elää.
On. Ei 18-vuotias poika mikään aikuinen todellakaan ole. Tuollainen lapsiin sekaantuminen on vastenmielistä.
Ei tuomita. Ei 18 vuotias oikeastaan muuta toivokaan tästä elämästä kuin hyvää kyytiä vanhemmalta ja kokeneemmalta naiselta. Hyvä naiskentelu ei mitenkään eikä millään lailla vahingoita 18 vuotiasta poikaa. Sitä temppua vain älä tee, että hänelle tulet raskaaksi. SE olisi tuomittavaa ja paheksuttavaa todella kovasti.
Pitäkää hauskaa niin paljon kuin sielu sietää.
Moraalitonta? mikä helvetin kysymys tuo oikein on? Jokaisella oma moraalinsa ja sinulla se ei näköjään ole moralitonta. Jessus mitä kysymyksiä.
Nooo, miksi siitä TÄYTYISI kertoa ystäville? Eihän tuo laitonta ole, moraalitonkin on vähän niin ja näin, koska uskon kyllä että nuorukainen on jutussa täysillä mukana. Mutta onhan tuo aika nuori, kamoon... Se, että 18 vuotta on lain edessä täysi-ikäisyyden raja, ei kuitenkaan muuta sitä juuri hetki sitten alaikäistä ihmistä mihinkään. Ei ihminen kypsy hetkessä, miehet vielä myöhemmin kuin naiset (YLEISTYS!), joten en mitenkään osaa nähdä 18-vuotiasta nuorta miestä vielä Aikuisena.
Ja mikä on edes joku helvetin moraali?
Elä sitä elämääs ja lopeta tällänen paskan lässytys. Nuori mieshän se on ja et sinäkään nyt niin hirveän vanha nainen vielä. Menettelee.
Ei ole, voisi hyvinkin olla mun poika kyseessä ja ihan vapaasti vaan :)