Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ottaa loparit jokaisesta duunista?

Vierailija
21.03.2019 |

Jos tuntisit ihmisen, joka on lopettanut jokaisen työnsä lyhyen ajan sisällä oma-aloitteisesti ja sanoo, että jokaisessa aiemmassa työssä on huono ilmapiiri, tai hän on joutunut silmätikuksi, mitä ajattelisit? Onko hän uhriutuja, vai huono-onninen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon ilmapiirin luoja.

Vierailija
2/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaa ei palvotakaan. Se ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi mieleen, että hän on itse hankala ihminen. Ei kai joka paikassa voi olla niin huono ilmapiiri? Tai sitten hänellä on mt-ongelmia ja huonon itsetuntonsa takia kuvittelee olevansa vihattu joka paikassa.

Vierailija
4/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutale, jota ei kohdella arvonsa mukaisesti. Ei tarvitse pitää itsestään huolta, äiti auttaa.

Vierailija
5/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä alalla on. Kyllä vain joillakin aloilla on melkein kaikissa työpaikoissa huono ilmapiiri tai sitten vaaditaan ihan liikaa työaikaan nähden. Homma on mennyt todella kireäksi. Esim. itse hoidan yllätyksekseni kahden ammattikuntani henkilön työt, kun aloitin uuden työn vasta. Itse tosin olen jatkanut työpaikoissani pitkään, mutta nyt etsin uuden työn ja irtisanoudun nykyisestä hyvin pian Ei kiinnosta yhden työntekijän palkalla hoitaa kahden työtä, kun ei voi tehdä asioita kunnolla.

Vierailija
6/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, jos en tiedä enempää esim. noista paikoista.

Vierailija
7/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on sairasta todella monessa paikassa ja se näkyy ihmisissä.

Miksi muiden asioista pitää mitään ajatella. Onkohan kysyjä itse työpaikkakiusaaja, nehän parhaiten viihtyvät sairaassa ympäristössään.

Vierailija
8/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai joka paikassa voi olla huono ilmapiiri. Jossain voi olla, mutta ei kaikissa. Vika on itsessään, jos ei missään viihdy.

Vierailija
9/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levoton sielu, jolla ei todennäköisesti ole hyvä oikein missään. Eipä silti, jäävi olen sanomaan kun itsekin vaihdan työpaikkaa parin vuoden välein.

Vierailija
10/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämä on sairasta todella monessa paikassa ja se näkyy ihmisissä.

Miksi muiden asioista pitää mitään ajatella. Onkohan kysyjä itse työpaikkakiusaaja, nehän parhaiten viihtyvät sairaassa ympäristössään.

En ole, ihmettelen vain sukulaisen toimintaa, että miten muka hän aina on syrjitty, vaikka tunnen hänen työkavereitaankin. On kyllä haastava mies kaikin puolin, mutta kummastelua herättää kyllä kun ei pysy yhdessäkään työpaikassa kuukausia, max vuotta pidempään. Vaihtelevia töitä asiakaspalvelusta toimistotyöhön ollut.

Ap.

Vierailija
11/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytänyt omaa paikkaansa.

Vierailija
12/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, ja nytkin olen, työpaikassa, jossa on liian vähän työntekijöitä. Kamala kiire koko ajan ja töitä on paljon. Ymmärrän täysin heitä, jotka lähetevät, kun tämän hoksaavat. Siihen ei mene kauaa, että työpaikan tilan huomaa. Kesätyöntekijätkin ovat aivan loppu kesän jälkeen.

Minulla ei ole varaa karenssiin siksi yhä siellä.

Vierailija
13/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just sellanen tyyppi joka ei viihdy missään työmaalla. Surkea tapaus myönnän. Mut hei, sen verran olen skarpannut että olen velaton ja mulla on omistusasunto. Nyt 38-vuotiaana mua ei edes enää kiinnostais olla vakituinen. Mä just tarkistin että mun työeläke kertymä on tällä hetkellä jotain 520euroo. Olin yllättynyt. Mielestäni se on aika hyvin tähän asti.

Vierailija
14/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on luultavasti persoonallisuushäiriöinen. Tiedän kyllä tyypin.

Vierailija
15/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpatyöpaikoissa on ihan normaalia että työntekijät vaihtuu koko ajan. Ilmapiiri on kireä koko ajan. Aina olet liian hidas. Helpottaa kun keskari pystyssä lähtee kävelemään aina välillä.

Vierailija
16/20 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen "piipahtaja", joka etsii loputtomiin sitä vihreämpää ruohoa aidan toiselta puolelta. Näitä löytyy yhtä lailla kumppania ahkerasti vaihtamista. Eka riita ja ryppy rakkaudessa niin "Hän ei ollut minulle se oikea".

Vierailija
17/20 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollainen nainen hetken aikaa töissä viitisen vuottasitten. Sen jälkeen on vaihtanut työpaikkaa LinkedIn:in mukaan jo 7 kertaa.

Vierailija
18/20 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kieltämättä hieman, että miltä tuollainen touhu näyttää työnantajan silmiin.

Vierailija
19/20 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumihiutale, jota ei kohdella arvonsa mukaisesti. Ei tarvitse pitää itsestään huolta, äiti auttaa.

Nämä lumihiutale jutut on niin naurettavia. Toiset ovat luonnostaan herkempiä ja fiksumpia ja tuntevat negatiiviset asiat ns. nahoissaan, halusivat he sitä tai eivät. Se ei tarkoita kuitenkaan samaa kuin nyt irvailtu yliherkkä hysteerikko, egoisti tmv. Ei herkkyys ja fiksuus tee ihmisestä huonompaa, päinvastoin. Herkkyys ei ole mitään muuta kuin sitä, että hermosto reagoi herkemmin sekä usein myös korkeampaa älykkyyttä. Se ei siis ole hysteriaa, luulottelua, laspellisuutta tmv. mitä näillä lumihiutale jutuilla annetaan ymmärtää. Karskien ja tyhmempien on ihan turha huudella, vaikka onhan se toki helpompaa kun ei ymmärrä asioita liian hyvin eikä mikään tunnu missään, mutta se ei kyllä tosiaan ole mikään meriitti.

Vierailija
20/20 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina sen verran töitä, et pystyn taas oleilemaan. Mikään vakiduuni ei kiinnosta. Elämän tarkoitus ei ole pysyvä työpaikka kohdusta hautaan. Olen 48 v. On lapset, talo ja huvila hommattu. Jonkun vuoden päästä talo myyntiin ja tukikohta on huvila. Loppuelämän elän sitten ihan säästöillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi